Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig i sommer ble jeg kjent med en gutt, og innså etterhvert at han var en kjempesøt og snill, og vi var gull/rødt hjerte venner på snap i månedsvis.

Han spurte ofte om å være meg meg, men livredde meg turte ikke..Etter mye kontakt bestemte vi å møtes på byen en kveld begge var ute. Jeg møtte han, men da hånd i hånd med ei på skolen min. Da jeg kom hjem spurte jeg hva dette var, og da sa han at hun bare hadde kastet seg over han men st han IKKE likte henne.

Senere har kompiser at han fortalt at han rejecta hu skikkelig, og ikke godtok henne på Facebook en gang. Men etter denne hendelsen mistet vi totalt kontakt, ikke fra min side men fra hans. Nå svarer han ikke lengre, og flere av kompisene hans har spurt meg hvor det blir av oss da de trodde det kom til å bli noe.. Er løpet kjørt nå tror dere? Har ikke hatt noe som helst kontakt på 1-2 måneder, enda jeg virkelig har prøvd..

Anonymous poster hash: 36a66...18e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm? Stakkars! noen gutter bare ghoster enn , da de mister interesse. Men da kompisene hans tar opp att de synes det er rart , synes jeg det er rart att han ikke ga deg noe klart svar og bare sluttet og ta kontakt. Kompisenes mening har vell noe og si , han har vell gitt de noe svar om de har spurt. Gutter snakker jo om jenter , som vi snakker om gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...