Purple Basil Skrevet 18. oktober 2015 #21 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg og min forlovede var på julemarked i Aalborg i fjor. Ikke så stort, men veldig koselig. Fikk kjøpt ost, pølser + mye annet godt. Elsker Aalborg
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #22 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har vært på samtlige alle julemarked i Europa, og Budapest er favoritten. Vi reiser dit for 8.gang på rad. Billig og bra shopping, bra spa og god mat. Anonymous poster hash: af1ea...f6a
Blackbird Skrevet 1. november 2015 #23 Skrevet 1. november 2015 Tok dere båt eller føy dit? Hvordan var prisene på hotell/fly/båt? Er nok København som frister mest for min del - blir nok en mer "norsk" førjulstid der! Var i Køben/tivoli for en del år siden. Syns ikke det ble noe billig. Vi reiste ned med tog og bodde relativt billig men likevel ble totalen dyr. Da ville jeg nok heller gått for et østblokkland. Gdansk er en nydelig liten by men har ikke marked før 1 des. (Vi var der helgen før) 😔I Tyskland tror jeg de begynner litt tidligere. Praha hadde nydelig julemarked men det er nok 15 år siden jeg var der.
Gjest Honeyblossom Skrevet 1. november 2015 #24 Skrevet 1. november 2015 Jeg var i Wien i fjor og de hadde masse små og store julemarkeder overalt! I tillegg så har de pyntet gatene med masse vakre julelys. Anbefaler virkelig å reise ned dit i desember
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå