AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg tok et bilde av meg selv tidligere i går og skulle sende til ei dame på snap, og etter jeg hadde sendt det så begynte jeg å stusse over hvor femi jeg ser ut. Jeg ser ut som om jeg er skikkelig "high maintanance". Kleint og jeg liker det ikke. Selv om jeg ikke liker hvordan jeg ser ut så virker det som om noen jenter ihvertfall gjør det i og med at noen smiler til meg på gata. Men jeg har faktisk ikke lyst å være sammen med noen fordi jeg liker ikke hvordan jeg ser ut. Når det er sagt så gjør det meg ikke noe å se slik ut, jeg ser "ryddig" og "corporate" ut, men jævli klein og jålete. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle ende opp med å se slik ut. Til og med 3 dagers skjegget mitt ser femi ut. På en annen måte så er det litt behagelig å ikke like hvordan man ser ut, man blir litt roligere av det på en måte. Man får liksom ikke lyst til å vise seg frem eller bli opphisset av enhver kvinne som ønsker å ha kontakt. På tide å begynne å tenke på noe annet enn utseende og kvinner. Jeg er dritt lei hele opplegget. Jeg vil bli en ordentlig mann. Anonymous poster hash: 3cabc...658
Rammfrø Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Ta en pause fra damer og sånt. Fokuser på deg selv og gjør det du føler ville fått deg til å like deg selv mer. Ikke noe galt eller femi i å se ryddig ut og ta vare på utseende sitt. Hadde du hatt rosa trange bukser og glitterskjorte ville det vært en annen sak. 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Hva mener du med femi? Anonymous poster hash: 93509...525
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Hva mener du med femi? Anonymous poster hash: 93509...525 Polert. Alt er "gjennomtenkt", stylet hår, stylet 3 dagers, blank i blikket, skjorte, genser, riktig stil osv osv. Anonymous poster hash: f923f...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Ta en pause fra damer og sånt. Fokuser på deg selv og gjør det du føler ville fått deg til å like deg selv mer. Ikke noe galt eller femi i å se ryddig ut og ta vare på utseende sitt. Hadde du hatt rosa trange bukser og glitterskjorte ville det vært en annen sak. Ja, jeg gidder ikke det opplegget der lenger. En ordentlig mann lever for noe annet enn utseende og kvinner. Anonymous poster hash: f923f...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Polert. Alt er "gjennomtenkt", stylet hår, stylet 3 dagers, blank i blikket, skjorte, genser, riktig stil osv osv. Anonymous poster hash: f923f...2bc Hva er femi med det egentlig? Dette er en femi mann for meg: http://data.whicdn.com/images/154359231/superthumb.jpg Dette er det du beskriver, men som jeg også synes er femi: http://www.kk.no/sites/kk.no/files/styles/node_blowup/public/JanThomas_21mars14_21_0.jpg?itok=DM6LNMWQ Dette er ikke femi for meg: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d1/27/d4/d127d45a8b78f57254c29d734ee72dd5.jpg Jeg tror nok ikke du egentlig mener femi i denne situasjonen. Anonymous poster hash: 93509...525
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Hva er femi med det egentlig? Dette er en femi mann for meg: http://data.whicdn.com/images/154359231/superthumb.jpg Dette er det du beskriver, men som jeg også synes er femi: http://www.kk.no/sites/kk.no/files/styles/node_blowup/public/JanThomas_21mars14_21_0.jpg?itok=DM6LNMWQ Dette er ikke femi for meg: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d1/27/d4/d127d45a8b78f57254c29d734ee72dd5.jpg Jeg tror nok ikke du egentlig mener femi i denne situasjonen. Anonymous poster hash: 93509...525 Vel, mulig du ikke synes det er femi, men jeg føler meg ikke som en mann. Klær, utseende og kvinner, det er noe jeg ikke gidder å tenke på lenger. Anonymous poster hash: f923f...2bc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Vel, mulig du ikke synes det er femi, men jeg føler meg ikke som en mann. Klær, utseende og kvinner, det er noe jeg ikke gidder å tenke på lenger. Anonymous poster hash: f923f...2bc Er ikke å tenke på kvinner protypen på det å være mann? Hva skal du ellers tenke på, andre menn? Anonymous poster hash: 93509...525 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Er ikke å tenke på kvinner protypen på det å være mann? Hva skal du ellers tenke på, andre menn? Anonymous poster hash: 93509...525 Ikke misforstå meg, det er ikke det at jeg ikke liker å tenke på kvinner, men jeg liker ikke stilen min - jeg ser ut som noe latterlig mainstream metroseksuelt opplegg som visstnok kvinner liker og oppfører meg også slik. Kvinner må for all del foretrekke polerte menn, men jeg liker det ikke. Jeg føler meg så lite mann når jeg står i speilet og styler håret og tar på skjorta, hvem er det jeg skal imponere med å se slik ut? Ingen. Jeg er ferdig med å være en guttevalp med hårvoks, tinder og moteriktige klær. På tide å se fremover, tenke på viktige ting og bli en ordentlig mann. Anonymous poster hash: f923f...2bc 1
Perspektiv Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) tja trådstarter... tradisjonelt sett så har stilen til maskuline menn vært funksjon over form. Altså du skal klæ deg funksjonelt og praktisk. Mens kvinner har tradisjonelt en stil der form er viktigere enn funksjon. Mye av det som er inn (mainstream) i vest er å kjøre på med lumberjack stilen, der du ser ut som du er klar for eventyr, eller rettere sagt klar for å ta i et tak hvis en nødssituasjon skjer. Du skal ikke være redd for å bli skitten. Endret 8. oktober 2015 av Perspektiv
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 tja trådstarter... tradisjonelt sett så har stilen til maskuline menn vært funksjon over form. Altså du skal klæ deg funksjonelt og praktisk. Mens kvinner har tradisjonelt en stil der form er viktigere enn funksjon. Mye av det som er inn (mainstream) i vest er å kjøre på med lumberjack stilen, der du ser ut som du er klar for eventyr, eller rettere sagt klar for å ta i et tak hvis en nødssituasjon skjer. Du skal ikke være redd for å bli skitten. Du har nok rett der mtp. stil, men jeg liker bare ikke hvordan jeg ser ut. Når jeg ikke liker hvordan jeg ser ut så har jeg heller ikke noe behov for å vise meg frem til kvinner lenger. Jeg er dritt lei av overfladiske ting og imponering av andre mennesker. Anonymous poster hash: f923f...2bc
Perspektiv Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 Da kjører du casual, med low maintenance stil. Low cut/buzzcut hår som krever null tid foran speilet. Og kjører på klær som ikke trenger strykejern for at ting skal se noenlunde ok ut. Og se ut som man ikke bryr seg om det overfladiske er også en stil flere menn bevisst kjøre på med. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #13 Skrevet 8. oktober 2015 Du har nok rett der mtp. stil, men jeg liker bare ikke hvordan jeg ser ut. Når jeg ikke liker hvordan jeg ser ut så har jeg heller ikke noe behov for å vise meg frem til kvinner lenger. Jeg er dritt lei av overfladiske ting og imponering av andre mennesker. Anonymous poster hash: f923f...2bc Da må du granske livet ditt litt, om insentivet ditt har vært å imponere folk så har du tenkt helt feil. Motivasjonen din skal være å nyte ditt liv, ditt eventyr til det fulleste, med de mulighetene du har rundt deg. Det spiller ingen rolle hva slags stil du kjører, så lenge du ikke skjønner at du er hovedpersonen og at du skal ha det bra og morsomt. Anonymous poster hash: 93509...525 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #14 Skrevet 8. oktober 2015 Midtlivskrise? Anonymous poster hash: 3a42a...f71
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Da kjører du casual, med low maintenance stil. Low cut/buzzcut hår som krever null tid foran speilet. Og kjører på klær som ikke trenger strykejern for at ting skal se noenlunde ok ut. Og se ut som man ikke bryr seg om det overfladiske er også en stil flere menn bevisst kjøre på med. Jepp, kommer til å gjøre noe slikt. Jeg gidder ikke skille meg ut lenger og blender heller bare inn med alle de andre. Anonymous poster hash: f923f...2bc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Da må du granske livet ditt litt, om insentivet ditt har vært å imponere folk så har du tenkt helt feil. Motivasjonen din skal være å nyte ditt liv, ditt eventyr til det fulleste, med de mulighetene du har rundt deg. Det spiller ingen rolle hva slags stil du kjører, så lenge du ikke skjønner at du er hovedpersonen og at du skal ha det bra og morsomt. Anonymous poster hash: 93509...525 Det er sant. Jeg er bare dritt lei alt som skal være "in" for tiden. F.eks. være veltrent, kle seg fint, gjøre en bra jobb, være filnk med kvinner, osv osv. Som mann gir det meg ingenting. Mulig det er ei midlivskrise, i og med at jeg er 31 år, men jeg trekker meg nå bort fra singelmarkedet og begynner å gjøre andre ting i stedet. Anonymous poster hash: f923f...2bc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg tok et bilde av meg selv tidligere i går og skulle sende til ei dame på snap, og etter jeg hadde sendt det så begynte jeg å stusse over hvor femi jeg ser ut. Jeg ser ut som om jeg er skikkelig "high maintanance". Kleint og jeg liker det ikke. Selv om jeg ikke liker hvordan jeg ser ut så virker det som om noen jenter ihvertfall gjør det i og med at noen smiler til meg på gata. Men jeg har faktisk ikke lyst å være sammen med noen fordi jeg liker ikke hvordan jeg ser ut. Når det er sagt så gjør det meg ikke noe å se slik ut, jeg ser "ryddig" og "corporate" ut, men jævli klein og jålete. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle ende opp med å se slik ut. Til og med 3 dagers skjegget mitt ser femi ut. På en annen måte så er det litt behagelig å ikke like hvordan man ser ut, man blir litt roligere av det på en måte. Man får liksom ikke lyst til å vise seg frem eller bli opphisset av enhver kvinne som ønsker å ha kontakt. På tide å begynne å tenke på noe annet enn utseende og kvinner. Jeg er dritt lei hele opplegget. Jeg vil bli en ordentlig mann. Anonymous poster hash: 3cabc...658 Du får flytte ut i naturen og drepe ulver med hendene dine et års tid eller søke opptak på MJK eller FSK å ble mann med stor M. Anonymous poster hash: d3c02...c0a
LittDiva Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 Det er sant. Jeg er bare dritt lei alt som skal være "in" for tiden. F.eks. være veltrent, kle seg fint, gjøre en bra jobb, være filnk med kvinner, osv osv. Som mann gir det meg ingenting. Mulig det er ei midlivskrise, i og med at jeg er 31 år, men jeg trekker meg nå bort fra singelmarkedet og begynner å gjøre andre ting i stedet. Anonymous poster hash: f923f...2bc Helt enig. Folk glemmer og drikke pils og bade med klærne på . Leve litt, midt mellom alt dette her "riktig" mat, venner, jobb, klær og fandens oldemor. Det ene utelukker ju ikke det andre , så alt med måte . Det er lov og leve og ikke bare eksistere. 1
Flaxguri Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Enig, gi litt mer faen, ikke tenk så mye på hvordan du blir oppfattet av de rundt deg. Ha på deg det DU føler deg komfortabel i, det som du føler er "deg". Drit i hva som er mote. Gjør det DU liker med håret ditt. Personlig liker jeg best men som gir F i hva andre synes om dem og det de har på seg og hvordan de ser ut, som kan være avslappa i forhold til det. Men det er nå meg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå