enirt Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 jeg bare lurer på hva som er best og hva jeg burde bruke av de 2. er 18 år og har helt normal hud, men bruker dior sin foundation nå. føler det blir litt mye! så dere som bruker bb cream i steden for foundation hva er forskjellen?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har prøvd BB cream nå, og jeg synes BB cream er for lite dekkende, og foundation er for mye dekkende. Kan godt være det er den typen BB cream jeg bruker (Garnier) som er sånn, aner ikke. Noen som har prøvd CC cream? Anonymous poster hash: bda06...c94
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Var ikke fan av BB cream helt til jeg prøvde denne fra det finske merket Lumene. Den er ganske dekkende, lukter godt og er veldig drøy (stor tube). Men, det beste med den er at den gir veldig fin glød, huden ser fuktig og fin ut. Den kommer i to farger, lys og medium. Anbefaler den lyse hvis man ikke er veldig mørk. Koster 189kr og fåes kjøpt hos blant annet Lindex. Står plassert i hyllene med hudkremer. Anbefales! http://www.doobop.com/lumene-bright-now-vitamin-c-bb-cream-spf-20.html Anonymous poster hash: 85bf6...d73
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Var ikke fan av BB cream helt til jeg prøvde denne fra det finske merket Lumene. Den er ganske dekkende, lukter godt og er veldig drøy (stor tube). Men, det beste med den er at den gir veldig fin glød, huden ser fuktig og fin ut. Den kommer i to farger, lys og medium. Anbefaler den lyse hvis man ikke er veldig mørk. Koster 189kr og fåes kjøpt hos blant annet Lindex. Står plassert i hyllene med hudkremer. Anbefales! http://www.doobop.com/lumene-bright-now-vitamin-c-bb-cream-spf-20.html Anonymous poster hash: 85bf6...d73 jeg er veeeldig lys i huden, tror du den passer meg da? Anonymous poster hash: 145fe...695
enirt Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2015 Var ikke fan av BB cream helt til jeg prøvde denne fra det finske merket Lumene. Den er ganske dekkende, lukter godt og er veldig drøy (stor tube). Men, det beste med den er at den gir veldig fin glød, huden ser fuktig og fin ut. Den kommer i to farger, lys og medium. Anbefaler den lyse hvis man ikke er veldig mørk. Koster 189kr og fåes kjøpt hos blant annet Lindex. Står plassert i hyllene med hudkremer. Anbefales! http://www.doobop.com/lumene-bright-now-vitamin-c-bb-cream-spf-20.html Anonymous poster hash: 85bf6...d73 takk for svar. Hvor mørk er den lyseste? har ganske lys hud på vinteren med rosa undertone:) dior sin lyseste foundation, har den i fargen nude blir ett hakk for mørkt for meg
Berit Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Jeg har prøvd BB cream nå, og jeg synes BB cream er for lite dekkende, og foundation er for mye dekkende. Kan godt være det er den typen BB cream jeg bruker (Garnier) som er sånn, aner ikke. Noen som har prøvd CC cream? Anonymous poster hash: bda06...c94 Synes det samme som deg, men foretrekker BB cream som ser mer naturlig ut likevel og gir en fin glød. Når foundation dekker helt er det akkurat som å se folk gå med en maske. Ser veldig kunstig ut. Svermer til body shop sin som faktisk er hvit på farven i begynnelsen. Trodde først da at den ville bli vanskelig å få jevn på, men den er utrolig fin og gir naturlig look. Endret 8. oktober 2015 av Berit
Persephone Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Det varierer egentlig fra produkt til produkt. Du må heller se på et spesifikt produkt enn om det er bb-cream eller foundation. Egentlig er det jo bare to forskjellige navn på produkter som jevner ut hudtonen, og alle de forskjellige produktene har forskjellige egenskaper og fordeler/ulemper.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 på foundation skal man dekke hele ansiktet eller kan man bare ta litt og smøre alt det lille utover ansiktet???? Anonymous poster hash: 145fe...695
Berit Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 http://www.parfyme-klikk.no/The-Body-Shop-All_In_One-BB-Cream-25ml-03-_-Darker-Skin-Tones-s20488/?utm_source=Kelkoo&utm_medium=CPC&utm_term=The+Body+Shop+All-In-One+BB+Cream+25ml+03+-+Darker+Skin+Tones&utm_campaign=Kelkoo
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 jeg er veeeldig lys i huden, tror du den passer meg da? Anonymous poster hash: 145fe...695 Jeg er også veldig lys i huden, men den lyse passer fint til meg. Jeg har dagkrem i på rett før jeg tar på BB og da føler jeg den blir enda litt lysere. Har hør rykter om at den skal komme i ekstra lys også. Men, foreløpig så har jeg bare funnet to farger. Anonymous poster hash: 85bf6...d73
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 takk for svar. Hvor mørk er den lyseste? har ganske lys hud på vinteren med rosa undertone:) dior sin lyseste foundation, har den i fargen nude blir ett hakk for mørkt for meg Jeg er det som kalles bleik med rosa undertone, men på sommeren blir jeg brun så da brukte jeg den i medium. Nå har jeg gått over til lys og synes den passer perfekt, dessuten er denne kremen så drøy at jeg spanderer på meg litt på halsen (bruker svamp der) også. Da blir det ikke skille i det hele tatt. Anonymous poster hash: 85bf6...d73
Avalon Skrevet 8. oktober 2015 #13 Skrevet 8. oktober 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. - Avalon, mod
Sandie Skrevet 8. oktober 2015 #14 Skrevet 8. oktober 2015 jeg bare lurer på hva som er best og hva jeg burde bruke av de 2. er 18 år og har helt normal hud, men bruker dior sin foundation nå. føler det blir litt mye! så dere som bruker bb cream i steden for foundation hva er forskjellen? Jeg merker liten forskjell på de to.Er gått over til CC Cream nå.Den jevner ut hudtonen veldig bra og er litt mer dekkende enn de BB-creamene jeg hittil har prøvd. Kanskje en vanlig farget dagkrem med solfaktor er nok for deg hvis du har fin hud som ikke trenger noe dekkende produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå