Gå til innhold

Julekalender til mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil overraske typen min i år med en julekalender. Vil ikke at den skal bli max dyr, men skal være en ekstra oppmerksomhet for han denne jula. Dette blir andre julen vår sammen. Vi bor ikke sammen, men vil at det skal bli små gaver/oppmerksomheter som gjør at han føler nærheten.

Anonymous poster hash: 5d8e7...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er dette moderne styret med at voksne skal ha julekalender? Bruk heller pengene dine på en fin julegave enn masse ræl.

Anonymous poster hash: e7246...068
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette moderne styret med at voksne skal ha julekalender? Bruk heller pengene dine på en fin julegave enn masse ræl.

Anonymous poster hash: e7246...068

Det lurer jeg også på  :klo: Men, virker som det oftest at det er de som ikke har barn som gjør dette.

Anonymous poster hash: 85336...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis en tur til Sverige og hamstre masse øl!

Det er ekstra morsomt om du gir gaver av ulik verdi i løpet av de 24 dagene - en dag er det en sjokalde, en annen dag er det en øl, plutselig får han en boxer, en annen dag en kjærlighetserklæring!

Hva med å titte på pinterest etter inspirasjon til kreative og søte gaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å gjøre det samme for min mann. Da tenker jeg små oppmerksomheter som gjerne ikke koster noe særlig, men som er koselig å få. Her er noen av mine ideer til min mann: 

Et par sokker (Med lapp "Fordi du på magisk vis tærer hull i alle du har etter kort tid")

En liten kjærlighetserklæring (brev) over hva jeg liker ved han 

En kaffekopp ("Du som ikke fungerer uten kaffekoppen din, og som har 30 ulike kopper i skapet")

Favorittsjokoladen (Cuba-stang, får han på en lørdag(!) )

Juleservietter, fordi han garantert ikke har handlet det inn (humorgave)

Et bilde av oss med tekst bak

En pinsett (Fordi han alltid roter bort min)

Nål og trå (Når ikke jeg er der og kan sy hullene i hans klær :) )
En knapp hengende på en tråd (En hjemmelagd leke med intern betydning for vår relasjon)

En skuresvamp ("I dag er det på tide å gjøre klar til jul, så her er et bidrag i julevaskingen")

En massasjeolje (Med kort om en times massasje som kan brukes ved behov)

Et "gavekort" på en deilig hjemmelagd middag av hans ønske

En pepperkake med kort "I dag tenker jeg vi kan bake litt til jul, 7 sorter?"

En appelsin ("Nå mot jul er frukt og grønt viktig, snart kommer ribba....") 

Mange ting som kan være koselig, og gjerne de kreative eller hjemmelagde kan være fine å få. :) Meg om min kjære har veldig rar humor, hvor dette er ting som vil gi advent flere smil om munnen. 

Lykke til!

Anonymous poster hash: 3be5c...45f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har kjøpt inn til julekalender til min kjære i år!! Det beste med hele jule- opplegget er å glede andre synes jeg :D

Men iallefall, jeg har rett og slett kjøpt nesten hele kalenderen på ebay. Veldig billig, og varene kommer alt fra 1 uke til 4 uker etter du har bestillt. Kan derfor være lurt å begynne allerede nå med bestillingene da det hender seg at det kan være forsinket, men jeg har sjelden opplevd det. 

Det man finner i min kjæres kalender i år er:
- 10pakning med sokker
- Slips (2 stk = to kalendergaver)
- Boxere (2 stk, igjen to kalendergaver)
- Treningsbukse (veeeldig billig, var i god kvalitet)
- "flasketopp" til ølbokser, om du skjønner? Slik som man kan skru på ølboksen og vips - så har du en ølflaske
- Kortholder
- T- skjorte "I love my girlfriend" - hehe, denne skal han få åpne på selveste julaften!
- Sexterninger
- String, ser ut som en elefant
- "Keyboard cleaner", slik til å rense tastaturet med
- Hårvoks
- Barberhøvel
- Barberskum

- Slik "Gator grip"
- Bilsvamp
- Vinduspusserklut med stav
- Shotglass
- Lufttrykkmåler til bildekk
- Kløpinne

Alt dette er kjøpt på ebay! Utenom ebay skal jeg legge til flaxlodd, snus og redbull :)

Håper dette var til hjelp! :)

Anonymous poster hash: e049c...521
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har kjøpt inn til julekalender til min kjære i år!! Det beste med hele jule- opplegget er å glede andre synes jeg :D

- "flasketopp" til ølbokser, om du skjønner? Slik som man kan skru på ølboksen og vips - så har du en ølflaske

Anonymous poster hash: e049c...521

Hvordan fungerer den og hvor får jeg kjøpt dette?

Anonymous poster hash: bfd54...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer den og hvor får jeg kjøpt en slik flasketopp i norske butikker (helst i fysisk butikk)?

Anonymous poster hash: bfd54...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe en kasse øl til mannen, tror han hadde satt pris på det :)

Min mann får øl kalender hvert år. Stiller de opp på en hylle med nummerlapper på. I fjor sto det øl sitater bakpå lappene, i år skal jeg finne på noe annet.

Han ELSKER det 👍🏻👍🏻

Anonymous poster hash: 4b0e4...06f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Du kan jo alltids kjøpe erotisk adventskalender også. Det skal jeg gjøre til min mann, da får man div sex leker og tilbehør også kan man jo skrive en lapp hvor man oppfordrer til at man kan teste ut når man kommer hjem fra jobb eller noe? De aller fleste har jo godt av å sprite opp sexlivet sitt litt, fort gjort at det blir nedprioritert i hverdagen.

Anonymkode: 7b769...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har laget ølkalender til kjæresten i tre år. Kjøper en bruskasse med 24 hull i, dekorerer den kjempefint og julete så det ikke ser ut som en bruskasse. Så kjøper jeg 24 forskjellige øl. Noen juleøl, noen billige, og noen fancy og rare, så han kan få smake på mye rart. I fjor kom pappa med en ferdig laget til han, aner ikke hvor han fikk den fra.. Men den var veldig kul.

Første året vi var sammen lagde jeg adventskalender med pakker. Boxere, sjokolade, kjærlighetserklæringer.. Men jeg syns det bare var et ork, og jeg tror han har blitt mye mer glad for ølkalender :)

Anonymkode: a4f14...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Jeg tok litt hardt i dette året, så jeg lager en whiskey-kalender til samboeren min! Jepp, han får en whiskeyflaske hver dag i desember. Angrer fryktelig på det prosjektet, visste ikke at whiskey var så jævlig dyrt jeg... Jaja, han får en fin samling med mye forskjellig da, om ikke annet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kasse med øl ønsker mannen min seg.. ;)

Ellers:

(fra http://julegavetips.blogspot.no/2012/11/pakkekalender-til-guttmann-snn-venn.html)

Anonymkode: 90152...66f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, jeg også lager en pakkekalender (til ca 300 kr) i år! Vi lager annenhvert år :)

Dette er noe av det jeg har i, ikke så dyre ting: 10 kr flaxlodd, juleøl, lakris godteri, en liten julesokk på julaften med div. i, popcorn, bokser, flaxkalender, "ølpølse", julesjokolade, div. salt godteri, gavekort på massasje osv). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...