Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett års tid vært involvert med en mann som bor langt borte og som jeg etterhvert har fått store tvil på om er det riktige for meg pga løgner, penger som er forsvunnet osv.

Det er meningen at han skal komne til Norge og være her i 3 mnd om noen uker.

For 7 år siden møtte jeg en mann og vi datet i noen mnd men på det tidspunktet var vi nok begge ikke helt ferdig med tidligere flammer så det rant etterhvert ut i sanden.

Vi er venner den dag i dag og har hatt sex kanskje sånn 1-2 ganger i året siden, når jeg har vært singel.

For 3 år siden var jeg midt i begynnelsen av slutten med min eks og kameraten min ringer meg og vil veldig gjerne at vi skal møtes en tur.

Den kvelden satt vi ute med noen venner av meg og plutselig snur han seg mot meg og sier han elsker meg og har hatt følelser for meg i alle disse årene.

Vi blir etterhvert sittende alene og han sier han ønsker at vi skal bli sammen og argumenterer med hvor godt vi kjenner hverandre, han kjenner barnet mitt og foreldrene mine og at dette hadde føltes så riktig.

Jeg avviste han av voldsom lojalitet til min eks og fordi jeg aldri ville gå over noen grense selv om jeg innerst inne visste at det var bare ett spørsmål om tid før det ble slutt.

Når vi skulle dra ville han gjerne være med til meg og selvfølgelig ikke ha sex men bare snakke.

Jeg sa at det ikke passet seg og at jeg dro hjem alene.

Dagen etter fikk jeg en mld hvor han skrev at han håpte jeg tenkte gjennom alt han hadde sagt og at han mente hvert eneste ord.

Jeg sendte han en svada melding i retur med at vi bare er venner og at jeg er i ett forhold som jeg respekterer.

Ett halvt år etter dette ble det slutt med min eks og jeg hadde innmari kjærlighetssorg i mange mnd.

Vi treffer stadig vekk da vi går i de samme sirklene og han har sovet hos meg flere ganger hvor han bare holder rundt meg uten at vi har sex. Sist gang vi hadde sex var for 2 år siden. I perioder tar han endel kontakt mens i perioder har vi ikke noe særlig kontakt.

De sistehelgene har han sendt meg mld om hva jeg gjør og om jeg er ute osv.

Forrige helg svarte jeg han på en mld og sa du må gjerne komme i kveld en tur da jeg bare er hjemme.

Han kom i syv tiden og hadde med en lammestek og vi satt å snakket og koste oss i flere timer.

Han flytter seg etterhvert fra andre siden av bordet til ved siden av meg.

Når det ringer på døren og han spør meg om det er noen som kommer og jeg sier ja så trakk han pusten dypt og bøyde seg over og råkysset meg.

Resten av kvelden vil han holde hånden under bordet, forteller masse historier til venninnen min om ting vi har opplevd og er veldig på.

Når han skulle dra senare så kysste han meg länge og vi ble stående på badet og kysse så lidenskapelig som jeg aldri gjør med noen andre.

På søndag kommer han igjen på dagen og det har blitt til at han er hos meg enda.

Men han prøver seg ikke.

Vi har ikke kysset eller lignende siden lørdagen. Vi snakker masse og ser på filmer men det er ikke antydning til å prøve seg. Han lager middag og te til meg og er veldig høflig og oppmerksom.

Dilemaet mitt:

Han vet på en måte at jeg er involvert med noen, men at han ikke bor her. Dette er overhodet ikke ett samtaleemne mellom oss.

På en måte har jeg lyst til å si til han at jeg har tenkt masse på den overfladiske måten jeg avviste han på for noen år siden og at jeg alltid har hatt dype følelser for han men at jeg på det tidspunktet var så dypt inni noe annet som jeg ville gjøre på en ordentlig måte.

Jeg liker han jo kjempe godt og kjenner at tanken streifer meg mye på om vi kunne ha hatt ett forhold.

Samtidig er jeg så innmari redd for avvisning eller at det skal bli kleint eller at han avfeier meg totalt.

Hva hadde dere gjort? Bare la det gå og fortsette å treffes sporadisk eller si noe om de tingene. Hva tror dere han tenker om alt?

På en måte føler jeg at han liker meg veldig godt men så blir jeg usikker igjen når han overhodet ikke er nær på så mange dager på rad.

Tror dere han fortsatt har disse følelsene for meg som han sa for noen år siden?

Hvordan skal jeg evt gå frem? Ønsker ikke å gjøre han ille til mote.

Venninnen min sier jeg er vanskelig å lese når vi treffer han ute, at jeg ser ikke så interessert ut når han kommer bort å gir meg en klem.

Sannheten er jo det at jeg blir nervøs rundt han også dekker jeg over det med kontroll og det gjør jo at han ikke vet hva jeg egentlig føler om han.

Kjenner hele situasjonen forvirrer meg.

Anonymous poster hash: 37f64...54e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor poster du i flere fora?

Anonymous poster hash: d104d...013
Skrevet

Jeg ville vært svært skeptisk til en mann som gir meg stor tvil angående løgner og penger som forsvinner. Men er det den samme fyren som besøker deg sporadisk som bor i utlandet?Jeg falt litt av her..

Anonymous poster hash: 6fb2e...2b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...