Gjest SykkelJenny Skrevet 11. november 2015 #81 Skrevet 11. november 2015 Jeg er en voksen dame som har alt jeg trenger så jeg ønsker meg kun besøk av barn og barnebarn i julen ... og det får jeg
annebanane Skrevet 11. november 2015 #82 Skrevet 11. november 2015 Til jul ønsker jeg meg å faktisk ha ferie hele julen.ellers hadde noe kapital til en ny pc, noe mat og noen nye klær komt godt med. Sto symaskin på listen, men den måtte vike når pc'en kapitulerte.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #83 Skrevet 11. november 2015 Brødform i silikonElektrisk kjøkkenvektDobbeldyneKoffert i håndbagasjestørrelseGod matNy veske (men vet ikke hvilken!)TreningsklærTurskoTurjakkeMalm kommode Anonymkode: 13e50...942
estrella Skrevet 11. november 2015 #84 Skrevet 11. november 2015 Ny pc, min er død.. Og pc er viktig til skolen!Gavekort på garnbutikk.Klær (student, trenger nye klær :p)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #85 Skrevet 12. november 2015 - trillekoffert-strikk (sokker, pledd, luer osv) -mobiltelefon -gavekort på favoritt-butikkene-penger (ganske kjipt, men skal på lang tur på nyåret, så greit med ekstra lommepenger) Anonymkode: a6497...a09
Drizzt Skrevet 12. november 2015 #86 Skrevet 12. november 2015 Ingenting. Jeg har alt jeg trenger og hvis jeg trenger noe, skaffer jeg det selv. Men jeg kan tenke meg noen praktiske ting til barna. Og som regel er det de som får gaver, ikke vi, de voksne. Da er jeg opptatt av praktiske og nyttige gaver, ikke noe tullete.
Minehjerter Skrevet 13. november 2015 #87 Skrevet 13. november 2015 En veggklokke på kenzi.no som er utrolig flott,Lykt og lyskinogavekortsengetøy
Chizue Skrevet 16. november 2015 #88 Skrevet 16. november 2015 Jeg ønsker meg en tur hjem til familie i år ^^Men om jeg må velge type gaver så er det vel dette her:Nespresso maskinNy linse til speilrefleksenDiverse kjøkkenutstyrTegnebok for voksne med fargeblyanter... Jeg tror jeg får kjøkkenutstyr eller gavekort igjen x)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå