AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #61 Skrevet 25. oktober 2015 Vin og surøl til lagring, og granny socks.Anonymous poster hash: f964a...1d7
Gjest Hold the door Skrevet 25. oktober 2015 #62 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest Stringfellow1 Skrevet 25. oktober 2015 #63 Skrevet 25. oktober 2015 Kjære julenissen, til jul i år ønsker jeg meg litt mindre fattigdom og global oppvarming på jorden.. Men det er vel ingenting som slår billig plast-skrot fra Kina. Produsert av barnearbeidere for en minimal luselønn, og som har blitt solgt av globale firmaer som tjener mange, mange milliarder i året.....
Gjest Jessica Skrevet 26. oktober 2015 #64 Skrevet 26. oktober 2015 undertøy truser og bh sko Støveletter Strømper og strømpebukser Hofteholder og stayups kjoler sminke og sminkekoster parykk trenings tights trenings topper fivefinger sko smykker og pynt strikkebøker ski Huff dette ble masse Og hvis du ikke har vært snill i år kan du dra korte og kjøpe alt dette selv 😉 Fin liste 👍
Gjest lipgloss Skrevet 27. oktober 2015 #65 Skrevet 27. oktober 2015 Og hvis du ikke har vært snill i år kan du dra korte og kjøpe alt dette selv Fin liste Hihi ja takk for det Må nok regne med å dra kortet selv på en del av disse tingene
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #66 Skrevet 27. oktober 2015 God mat. Anonymous poster hash: c186b...610 1
Gjest Booker Skrevet 28. oktober 2015 #67 Skrevet 28. oktober 2015 JoggeskoPysjamasEpilatorShampoo og balsamHudkrem
Birdo Skrevet 2. november 2015 #68 Skrevet 2. november 2015 Kjøkkenmaskin😍BakeutstyrSpeilreflekskameraPolaroidkameraLykt fra Nille Sims 4 pakkerGavekort på Cassels/ChangeGenser(e) fra Cathrine Hammel Tror jeg kommer til å få en av tingene, og det er lykten fra Nille
Safira Skrevet 2. november 2015 #69 Skrevet 2. november 2015 Bursdags- og juleønsker:Ørepropper av god kvalitet (altså sånne til å høre på musikk med)The Tolkien Treasury - TolkienHeart and Brain - Nick SelukPå havets bunn - Johanna BasfordTLoZ: A Link Between WorldsFantasy Life (3DS)Ullundertøy (både til hverdags og tur)Ullgensere til turbrukUllsokkerSkallbukseTurskoNytt tastatur til PCen
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #70 Skrevet 2. november 2015 Ingenting. Er flere år siden jeg ønsket meg noe. Jeg er 25 år og har det jeg trenger. Gaver er ikke viktig for meg. Men ingen vil høre og kjøper noe likevel.. Anonymkode: 5129b...c02
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #71 Skrevet 8. november 2015 • iPad • Lommebok i samme merke som vesken min• MAC leppestift og lipliner• Ny hårbørste Er vanskelig å komme med juleønsker nå. Var mye enklere da jeg kunne si Barbie-ting 🤔 Anonymkode: e3213...40c
drikkerbrushverdag Skrevet 8. november 2015 #72 Skrevet 8. november 2015 Trenger litt småting til hjemmet, og ønsker meg alltid bøker og klær. Er heldig og pleier å få hjemmestrikk hvis jeg ønsker meg det! Jeg vet at det er et lappeteppe på vei, men jeg håper at noen har tatt hintet om at jeg har lyst på islender. Vi pleier ikke å gi hverandre så dyre ting (med unntak av store strikketing, det koster jo egentlig ganske mye!), og egentlig liker jeg ikke så godt å få eller gi penger. Da føler jeg at jeg må gjøre noe utrolig fornuftig og kjedelig med pengene. Men i år kunne jeg egentlig tenkt meg litt sponsing til frisør eller et bidrag til nye stoler. Vi har ikke noen tradisjon på å gi hverandre dyre ting, men familien min er ganske flinke på gaver, så jeg pleier å bli riktig så fornøyd uansett!
Gjest Belle âme Skrevet 8. november 2015 #73 Skrevet 8. november 2015 Ein utrulig søtt pysj-shorts. Den var kvit/lyseblå stripete med blonder nede ved beina og kvit snøring. Duftlys. Oversize gensere/t-skjorterSmash
Millimani Skrevet 9. november 2015 #74 Skrevet 9. november 2015 Pc/laptopAbonnement på kryssord-blad, gjerne Hobby-kryssParfyme "Blue grass"Flere bøkerBokskap fra IkeaUllsokker i 100% ullHårfargeGreddost-høvelSengesett i kreppGavekort på kjøpesenteret "mitt"Fot-behandlingVannkoker
dillyduzit Skrevet 9. november 2015 #75 Skrevet 9. november 2015 To-delt pysjMac bronzer, lipliner og leppestift. Ny vinterkåpe/jakkeSengetøy i egyptisk bomull eller satengLysNytt spisebordStrikkegensere, t-skjorter, tynne gensere. Enkle smykker, bjørg smykker etc.
Strawberry Fields Skrevet 9. november 2015 #76 Skrevet 9. november 2015 Nye kjøkkenglassSminke (øyenskygge, leppestift)Ny veskeNye joggeskoBøker Brettspill!
Gjest bruker83924 Skrevet 10. november 2015 #77 Skrevet 10. november 2015 (endret) Turbukse fra Norrøna.Flere deler til serviset mitt - Sophie ConranGavekort på HøyerArmbånd fra Ole LyngaardNoe hjemmestrikket(sokker, votter, lue, hårbånd, genser osv.)Flere deler på bestikket mitt - RamonaHjemmelaget skinnfelle Endret 10. november 2015 av ElizabethTaylor
tussi680 Skrevet 10. november 2015 #78 Skrevet 10. november 2015 BøkerJulestjerneNye kjøkkenglassUllgenserParfymeGavekort hos en garnforretningSikkert mer også, men kommer ikke på noe.
Teardrop Skrevet 11. november 2015 #79 Skrevet 11. november 2015 Fatboy saccosekk KjøkkenmaskinSpisebord PanelgardinerBadehåndklærStålampeKlær Poleringssett til bilenGressklipperSkoJakkePynteputer
Kara W Skrevet 11. november 2015 #80 Skrevet 11. november 2015 Mange fine lister til inspirasjon. Her er min:LakenBok 4 og 5 i Lunar ChronicalsHvit singletDesilitermålBroderimaskinBilletter til Operaballet (inkludert at mannen blir med på dansekurs i forkant )Sy-verktøy Jeg har fått julegave av mamma allerede (hun er helt elendig til å holde på overraskelser): Gardiner, pynteputer og ommøblering av stuen Vi eier ikke interiør-genet, og selv om vi har hatt en stue som fungerer helt greit så har vi jo vært klare over at den ikke er spesielt presentabel. Vi har bodd her i tre år og fortsatt ikke klart å henge opp gardiner. Men nå ser det jo ut som interiørblad her Bare vi klarer å holde det fint frem til jul, nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå