AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #41 Skrevet 21. oktober 2015 Påfyll på busskortet Gavekort på sportsbutikk, trenger nye fjellski Rødvin Strikka votter Mao egentlig bare dyre ting, og det liker jeg ikke å svare når foreldre/besteforeldre spør. så da kommer standarsvaret "ingenting". Noe som egentlig stemmer, siden det ikke er annet enn dette jeg trenger eller vil ha. Hvordan er påfyll på busskort, rødvin og strikka votter dyrt? Anonymous poster hash: 3c401...519
Gjest Tjoppa Skrevet 21. oktober 2015 #42 Skrevet 21. oktober 2015 Hvordan er påfyll på busskort, rødvin og strikka votter dyrt? Anonymous poster hash: 3c401...519 Fordi jeg trykte "publiser" før jeg var ferdig å skrive Votter og vin skulle stå sammen med "Ingenting". Men det er færre og færre strikker votter nå til dags, i min familie er det vertfall slik at det stort sett bare er barn som får hjemmestrikkede klær nå til dags. Mange strikker, men ofte mye større plagg enn votter og det vil jeg ikke ha. Busskortet mitt kan ikke fylles på for mindre enn 400, men klart, alle monner drar om man får penger fra flere, men jeg liker ikke å ønske meg penger. Jeg syns det er ufattelig kjipt med de som er over 18 og ønsker seg cash, selv om det er kjekt å få.
Gjest morhjertegod Skrevet 21. oktober 2015 #43 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg ønsker meg en weeken tur til Italia eller Frankrike med min mann. Ellers ønsker jeg meg forbruksting, som kremer, parfyme, badesalt, hårprodukter ol.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #45 Skrevet 22. oktober 2015 Sexy dameklær!! Ønsker du deg det av familien?Anonymous poster hash: 272b0...aef 2
Rumle Skrevet 22. oktober 2015 #46 Skrevet 22. oktober 2015 Bøker, vin, sjokolade og andre forbruksvarer. Blomster. 1
Ulzzang Skrevet 22. oktober 2015 #47 Skrevet 22. oktober 2015 En pose med Nidars favoritter og to timer til meg selv sånn at jeg kan dusje helt i fred
Hottrio Skrevet 22. oktober 2015 #48 Skrevet 22. oktober 2015 Ønsker du deg det av familien?Anonymous poster hash: 272b0...aef Nei, ikke av familien. De vet ikke noe om dette. Det var litt sånn hypotetisk tenkt....
Gjest Honeyblossom Skrevet 22. oktober 2015 #49 Skrevet 22. oktober 2015 Egentlig ingenting Når familie og venner spør sier jeg som regel ting jeg vet jeg kan bruke slik som ting fra The Body Shop eller rett og slett bare et gavekort. Liker ikke å få ting som bare blir liggende å samle støv.
dreamerspalace Skrevet 22. oktober 2015 #50 Skrevet 22. oktober 2015 - Bøker - Friends - "Den komplette boksen" (ingen Netflix-konto her i gården ) - London-tur med billetter til musikal (Les Misérables, Wicked, Phantom of the Opera eller Matilda) - Garn - Penger til pensumbøker
thorax Skrevet 22. oktober 2015 #51 Skrevet 22. oktober 2015 Treningsklær Hverdagsklær PensumbøkerGavekort på IKEA Hjemmestrikket skjerf
Anglofil Skrevet 23. oktober 2015 #52 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Personlig ønskeliste: Penger Stella av Stella McCarthy Adidas-joggesko Språkmagi av Helene Uri (bok) Hvorfor ser du aldri babyduer? av Nina Kristiansen (bok) The Hummingbird Bakery-kakeboken 25 - Adele (cd) IT Crowd - Sesong 1-4 (dvd) Felles ønskeliste: Gavekort IKEA Penger Panelovn Fotskammel til ørelappstol Moccamaster (kaffetrakter) Rosendahl Grand Cru bestikksett Rosendahl Grand Cru brødkurv Le Creuset dyp tallerken caribbean (turkis) - 6 stk Le Creuset middagstallerken caribbean (turkis) - 4 stk Le Creuset eggeglass caribbean (turkis) - 6 stk Le Creuset asjett caribbean (turkis) - 6 stk Le Creuset jumbokopp caribbean (turkis) - 6 stk Le Creuset musliskål caribbean (turkis) - 6 stk Rund springform Brødform Paiform Sateng sengetøy Mvh Yvonne Endret 23. oktober 2015 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #53 Skrevet 23. oktober 2015 Refleksprodukter https://www.tryggtrafikk.no/tema/refleks/her-kjoper-du-refleks/ Anonymous poster hash: 0917a...ec4 3
-ssi Skrevet 24. oktober 2015 #54 Skrevet 24. oktober 2015 Den 4. boka i "En sjøens helt"-serien Sykkelveske Håndklær Genser Grillpanne Sånn kniv som lager sikksakk-mønster når jeg skjærer gulrøtter i skiver Serveringsfat og skåler til juleserviset vi samler på Ostehøvel, helst ikke fra Nille eller tilsvarende butikker Flybillett tur/retur London (eller hvilken som helst annen storby) Ny iPad (eller noen som kan skifte skjermen på den jeg har...) Duk som er stor nok til spisebordet med alle klaffene i bruk Koffert (en størrelse større enn håndbagasje) Ellers hadde det vært greit med en ny jobb... (Sorry Hellbillies, men her nytter det ikke å synge "Bra den eg har" til jeg mister stemmen). Og med fare for å virke utakknemlig: jeg ønsker meg absolutt ikke nissefigurer eller annen julepynt, kalendere med søte hundevalper eller amerikanske biler, skilt med "ordtak" eller annet dilldall. Kjøp heller ei geit eller noe til en av hjelpeorganisasjonene som selger slikt. Og tro det eller ei, kjære mamma, jeg ønsker meg ikke gardiner til stua. Jeg tviler nemlig sterkt på at "naboen" på andre sida av fjorden sitter med kikkert om kveldene og glor inn til oss (da har h*n i tilfelle veldig god kikkert, og altfor lite å gjøre...). 1
Petalouda Skrevet 24. oktober 2015 #55 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg ønsker meg en frisk kropp. Men det har jeg gjort lenge, og det ser ikke ut til at det skal skje. Derfor ønsker jeg meg andre ting også, litt mer realistiske. Vin Bøker (jeg er en samler, jeg liker fulle bokhyller) Middagsinvitasjoner Teater/konsertbilletter Gavekort på min favoritt-hobbybutikk Bidrag til velværekassen, type wahwah og selma og sånt At barna mine vil bli med i kirken på julegudstjenesten på julaften. Det siste ønsker jeg meg mest av alt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #56 Skrevet 24. oktober 2015 MB CLA og har blitt lovet det også Anonymous poster hash: daf1a...1da
enirt Skrevet 24. oktober 2015 #57 Skrevet 24. oktober 2015 ønsker meg - gavekort på tatovering - gavekort på nelly -parfyme - sminkekoster - litt div sminke - litt pynteting til leiligheten - tepper og pynteputer -sengetøy og håndkler - frisørtime
Mayoo Skrevet 24. oktober 2015 #58 Skrevet 24. oktober 2015 Nespressokapsler Mummikopper Voluspa duftlys Penger Etter deg av Jojo Moyes
SkjultBruker Skrevet 24. oktober 2015 #59 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Sengetøy i flanell Tynne ullsokker Mariusgenser Duftlys og telys God rødvin De Stephen King-bøkene jeg mangler Nespressokapsler Årskort til dyreparken Bok om strikking for nybegynnere + pinner og garn Edit: Skriveleif Endret 24. oktober 2015 av SkjultBruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå