AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Skriv ned din ønskeliste her Anonymous poster hash: e4ad5...20f
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Bare å vinne i lotto, takk. *er vi riktig heldige nå, så er det nissen selv som oppretter denne tråden* Endret 8. oktober 2015 av Hoppetaujenta 16
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 - Mikrobølgeovn - Sokker - Gavekort på hårklipp - Hodepute - Bøker - Kaffetrakter (er så lei av pulverkaffe) - Sengetøy - Laken - Neglesaks - Nye klær (de jeg har er så utvasket at det er skummelt) - Tøfler Er fattig student så trenger mye praktiske ting... 3
Haugenjenta Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 ★ Penger★ Gavekort på tatovering hos Black Cat Ink★ Hjemmestrikk (sokker, lue/skjerf/vanter)★ Chocolate Truffles Liquorice fra Summerbird★ Dinosaurus Kjeks★ Wik og Walsøe "Alveskog"★ London-tur inkludert hotel og billetter til "Phantom of the Opera" (A girl can dream, right?)
Kittykat Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 * Aviskurv til å ha alle bladene mine i * Håndklær Ikke lange listen, men det er det eneste vi trenger i år
Gjest lipgloss Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 undertøy truser og bh sko Støveletter Strømper og strømpebukser Hofteholder og stayups kjoler sminke og sminkekoster parykk trenings tights trenings topper fivefinger sko smykker og pynt strikkebøker ski Huff dette ble masse
LittDiva Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Gavekort på IKEA , Farris spa , The Well eller Bikram yoga . Eller Xxl , til nye ski. Kaffekvern. Bh. Calvin Klein strømpebukser. Hansker . Pysj. Ullkjole, som kan brukes til alle anledninger . Jeg som kjøper mine julegaver selv( siden jeg bor alene og ikke har noe familie i Norge. ) , så vi får se hvor grei jeg har vært i år. 9
miaw Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) - Melkesteamer- Skinnhansker i sort- Bok; Om høsten (Karl Ove Knausgård)- Bok; Om vinteren (Karl Ove Knausgård)- Nye fjellsko- Sengetøy i lin eller krepp- Duftlys fra Atelier Lumira- Parfyme; Molecule 01- En liten clutch/lommebok. Denne foreksempel- Kenwood kjøkkenmaskin- Langermet treningstrøye- Fargestifter- Denne kåpa eller denne (lov å drømme..)- Sjokolade fra summerbird- Rødvin, baileys og øl- Cardigans i tynn ull.- Basic t-shorter- Vindtett fjelljakke- Turbukse, som kan gjøres om til shorts. Kommer sikkert på mer etterhvert. Endret 11. november 2015 av miaw
redhotmystery Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 - Sony SmartWatch - Håndklær - Stavmikser - Og generelt hudpleie og sminke
Eneri Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Håndveske Noen nye badehåndklær Gavekort på skobutikk Gavekort på byggevareforretning Lesestoff; krimbøker er favoritten, men fint å bli overrasket med bøker man ikke ville plukket ut selv Badedrakt + badehette
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 - nyeste Pondus eliteserieboken - tegnehanneboken - nye lunsj-boken - ørepropper med aktiv lyddemping - liten spade til å måke rundt bilen med - sesong 3 av sherlock på dvd - mcGyver samleboks Anonymous poster hash: 89c80...bdb
Gjest Silverstream Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 En reise til utlandet. Hvor som helst. Penger til BSU(ikke at det kommer til å skje, har folk i familien som nekter å gi penger til jul, da de synes det er mer passende for bursdagsgaver...). Game of Thrones DVD`ene. Gavekort hos frisør. Ipad. Fotokamera/videokamera.
FruPære Skrevet 14. oktober 2015 #15 Skrevet 14. oktober 2015 Sminke Gavekort Parfyme Hårføner Et par gamle filmer Sminkespeil Og det som alltid er en slager hos meg: Bøker!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #16 Skrevet 14. oktober 2015 Bare å vinne i lotto, takk. *er vi riktig heldige nå, så er det nissen selv som oppretter denne tråden* Så søtt skrevet. Anonymous poster hash: 4c664...15b 6
Fredsmegleren Skrevet 14. oktober 2015 #17 Skrevet 14. oktober 2015 Et dråpeformet sølvsmykke fra bjørklund Opera/ballett-tur til enten Oslo eller Wien (Oslo litt mer realiastisk) Kjøkkenknivserie Foodprocessor Kjøkkenredskaper generelt Starte en samling av flere binds leksikon Økologisk hudpleie 1
Alvea Skrevet 14. oktober 2015 #18 Skrevet 14. oktober 2015 Kenwood kjøkkenmaskin Gode hodeputer som ikke er av dun (allergisk samboer) Bok av Jan Stenmark Vin eller god øl Kjøkkenkniv Mandolin (Kjøkkenredskap, ikke gitarmandolin) Gavekort fra interiørbutikker Gavekort fra sportsbutikker Duftlys voluspa Smykke med rund plate der forbokstav er risset inn Dette er det jeg kommer på nå
Kamikatze Skrevet 14. oktober 2015 #19 Skrevet 14. oktober 2015 Kan ikke komme på en eneste ting jeg trenger, som jeg ikke allerede har skaffet selv... Nei, jeg ønsker meg ikke annet enn stearinlysskjær og juleidyll. Jo, nå kom jeg på noe: En ekstra magesekk til julekaker, og en til pinnekjøtt? Og så skulle jeg ønske jeg hadde postadressa til en kjent og kjær bruker som jeg ofte har lest med stor interesse. Slik at jeg kunne bli av med en negleklipper. 4
SunnivaOslo Skrevet 14. oktober 2015 #20 Skrevet 14. oktober 2015 -Penger -Høyttalere -Olivenoljer -Vin og brennvin -Sånn trillekoffert med uttrekkbar sparkesykkel -Summerbird sjokolade -Parfymen jeg bruker -Gavekort i kles og skobutikker -Interessante bøker -gavekort på språkkurs Alt dette kan jeg selvfølgelig skaffe seg, men kan håpe på at noen av tingene blir gitt i gave til jul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå