AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 For mange er toalettbesøk på mange måter noen minutters egentid eller "kvalitetstid" om man vil, og man kan kose seg med mobil eller nettbrett. Enten lese FB, spille et spill, lese nyheter etc. Er dette noe dere gjør, eller anser dere det for å være ekkelt eller uhygienisk? Anonymous poster hash: 0dfb5...189
Majott Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Nei, bruker ikke så lang tid at jeg må ha underholdning der. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Haha! Ja, sjekker nyhetene hver morgen der:)Anonymous poster hash: ed652...27e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Surfer på kg når jeg bæsjer.Anonymous poster hash: 6a999...967 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Nei. Grøss. Telefonen er stor nok bakteriebombe fra før (vasker med sprit med jevne mellomrom). Jeg har ikke med telefonen på kjøkkenet heller. Den ligger på stuebordet eller ved senga. Ingen andre steder i huset. Greit med fri fra telefonen. Har den heller aldri med til kantina på jobb heller. Bruker telefonen i jobb og lunsjen er min pause. Anonymous poster hash: f74f6...006
Meg :-) Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Hender den er med når jeg skal gjøre nr 2 for da sitter man jo litt.. Og det er kjedelig. Leser nyheter forex. Tørker selvfølgelig tlf med antibac våtserviett etterpå.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Tar med mobilen på do ja. Anonymous poster hash: 0df1e...765
Gjest Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er så uhygenisk at flere her krøller seg vel bare av tanken på at ja, jeg har med meg mobilen på do Jeg har den også med på kjøkkenet når jeg skal høre på podkast eller sjekke oppskrifter mens jeg lager mat
tørkestativ Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er så uhygenisk at flere her krøller seg vel bare av tanken på at ja, jeg har med meg mobilen på do Jeg har den også med på kjøkkenet når jeg skal høre på podkast eller sjekke oppskrifter mens jeg lager matjeg også.. og vi lever enda, it's a miracle!! 2
Gjest Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 jeg også.. og vi lever enda, it's a miracle!! I know!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #13 Skrevet 8. oktober 2015 jeg også.. og vi lever enda, it's a miracle!! Dere lever ja. Men hva med gjestene? De som ikke er vant til dine bakterier? Hvordan tror dere de er etter et måltid hos dere?Anonymous poster hash: f74f6...006
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #14 Skrevet 8. oktober 2015 Jaa.... Anonymous poster hash: 304e6...9de
Gjest Skrevet 8. oktober 2015 #15 Skrevet 8. oktober 2015 Dere lever ja. Men hva med gjestene? De som ikke er vant til dine bakterier? Hvordan tror dere de er etter et måltid hos dere?Anonymous poster hash: f74f6...006 Omg! Jeg vet! Man kan vaske seg på hendene før man tar på maten. At ingen har tenkt på det tidligere? ... Bakteriene hopper ikke fra mobilen og over til maten bare fordi den ligger i samme rom Har heller aldri opplevd at gjester har reagert negativt etter et måltid her. Snarere tvert i mot når de spør om ikke jeg kan lage mine "berømte" hamburgere igjen snart osv 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #16 Skrevet 8. oktober 2015 Kvalitetstid har jeg med andre folk, og egentid får jeg nok av andre steder. Jeg tar ikke med mobilen på do nei. Tanken har ikke slått meg, faktisk. Men jeg er ikke på facebook, har ingen spill, og bruker generelt telefonen lite unntatt å ringe/snakke på viber. Anonymous poster hash: fb4ef...cef
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #17 Skrevet 8. oktober 2015 Bruker mobilen på do, men tar aldri på den før jeg har vasket hendene etter at jeg har tørket meg. Spriter den også med jevne mellomrom 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #18 Skrevet 8. oktober 2015 Ja, det gjør jeg. Noen ganger går jeg til og med på do, FOR å sjekke mobil/nettbrett. Så kan jeg komme på, når jeg sitter der, at jeg må jo egentlig ikke bæsje.. Jeg tror faktisk jeg kan anslå at, 50% av gangene jeg setter meg ned på do, så må jeg verken bæsje eller urinere. Men jeg sjekker mobilen likevel.Anonymous poster hash: 6c792...c20
peppermyntete Skrevet 8. oktober 2015 #19 Skrevet 8. oktober 2015 Ja, jeg har med mobilen i blant. Tar selvfølgelig ikke på den mellom jeg tørker meg og vasker hendene, så kan ikke skjønne at det skal være noen stor krise. Den får nok flere bakterier på seg fra andre steder enn badet mitt. 1
tørkestativ Skrevet 8. oktober 2015 #20 Skrevet 8. oktober 2015 Dere lever ja. Men hva med gjestene? De som ikke er vant til dine bakterier? Hvordan tror dere de er etter et måltid hos dere?Anonymous poster hash: f74f6...006 Gjestene blir ikke syke/dårlige av at jeg har telefonen min med på do jeg vasker hendene og har god hygiene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå