AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Hei. Vi ønsker å gifte oss, og snakker litt løst om dette om dagen. Så snakket vi litt om gjester og antall, vi har egentlig ikke noen stor nær vennegjeng, vi har begge et par nære venner selv, også kommer det mer til venner som vi har sporadisk kontakt med. Har ikke sånn kjeme stor familie heller. Kjenner jeg nesten "gruer" meg litt til et evt bryllup pga dette, da vi naturligvis vil få et lite intimt bryllup, synes jeg bare ser og hører om store bryllup med masse venner og familie, fotoboot og festing til langt på natt.. Dette er så stikk motsatt av hva vi vil få og egentlig ønsker.. Så, er det noen andre her som skal ha små intime bryllup med mest nær familie? Føler lissom folk vil tenke sitt om et sånn lite bryllup i mellom alle disse store og fancy bryllupene....Anonymous poster hash: 17f35...ff2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg kan ikke fatte og begripe at folk vil utsette seg selv for store selskaper med haugevis av folk og halloi til langt på natt, jeg. Jeg hater slikt. Jeg koser meg mest i små selskaper, med bare de nærmeste. Det er slik jeg vil mitt bryllup skal være, bare aller nærmeste familie (foreldre, besteforeldre, søsken m fam). Jeg kjenner flere som har små bryllup enn store. Jeg har ikke vært i bryllup til noen av vennene mine. Nå er riktignok bare 3 av dem gift, men to av dem hadde kun familie, og de siste reiste vekk og giftet seg uten noen fest i det hele tatt. Anonymous poster hash: 68120...28e 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg kan ikke fatte og begripe at folk vil utsette seg selv for store selskaper med haugevis av folk og halloi til langt på natt, jeg. Jeg hater slikt. Jeg koser meg mest i små selskaper, med bare de nærmeste. Det er slik jeg vil mitt bryllup skal være, bare aller nærmeste familie (foreldre, besteforeldre, søsken m fam). Jeg kjenner flere som har små bryllup enn store. Jeg har ikke vært i bryllup til noen av vennene mine. Nå er riktignok bare 3 av dem gift, men to av dem hadde kun familie, og de siste reiste vekk og giftet seg uten noen fest i det hele tatt. Anonymous poster hash: 68120...28e Er jo sånn vi egentlig vil ha det selv, ha det på resteraunt, koselig og intimt. Men blir på en måte blendet av alle de store med masse og nesten ukjente gjestene (var i et i sommer hvor det virket som om det bare var fylt opp med gjester for å få det stort, var mange som ikke kjente brudgommen og som nesten ikke hadde snakket med bruden på mange år). Ikke er vi partyløver som liler å feste eller danse til langt på natt heller.Anonymous poster hash: 17f35...ff2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Drit i hva "alle andre" gjør. Om dere selv synes lite og intimt er fint, så gjør det. Det er da mye bedre å ha et bryllup slik dere selv vil ha det, enn å bruke sinnsyke summer på et bryllup bare for å gjøre hva dere tror er mest sosialt akseptert. Anonymous poster hash: 68120...28e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg skulle ønske jeg kunne dratt i et bryllup uten min store familie. Eller at jeg hadde venner nære nok til at jeg kunne invitert noen få Anonymous poster hash: 9452b...5aa
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg vil ikke ha stort bryllup, men alle griner i øst og vest om at hvis den skal inviteres må de og de inviteres. Hadde jeg bestemt helt selv uten å bry meg om alle andre sine følelser hadde jeg kun invitert de virkelig viktige i mitt liv - ikke tanter og kusiner jeg ser en gang i året.. Anonymous poster hash: ffa0b...a60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå