AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg skal på fest i helgen, og har veldig lyst til å bruke en kul kjole som jeg har, men aldri har fått brukt. Den er mørkeblå, lårkort, har paljetter rundt halsen og lange ermer. Tenker at det passer best med brune støvletter til evt. brune eller nude pumps (har alle disse tre alternativene). Problemet er bare hva jeg skal gjøre med strømpebukse??? Har forstått at hudfarget strømpebukse er skikkelig no-no, men nå er det jo alt for kaldt til å gå uten strømpebukse. Synes heller ikke svart strømpebukse blir særlig pent til blå kjole og brune sko. Noen som har noen forslag?? Vil helst ha tynn, og ikke tykk strømpebukse, siden dette er en bursdagsfest (og kjolen har jo dessuten paljetter, så den er forholdsvis pyntet).Anonymous poster hash: 69a96...ec4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Det er fult akseptabelt å bruke hudfarget strømpebukse Anonymous poster hash: ecd14...780 2
Gjest Solsmil Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 "hudfarget" gjennomsiktig strømpebukse som er så lik som mulig din egen hudfarge, altså ikke brunere. Og ikke shimmer i.
Kvist Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Er støvlettene mørkebrune? Da kan det funke med tynne mørkebrune strømper. De fargene heter gjerne noe kaffe eller kakaorelatert og funker ofte veldig bra til mørk blå. Ellers stemmer jeg for nøytrale lyse strømper så nærme hudtonen din du kommer. Og helst i 7-10 denier. Det er 20 den i fargen solbrun som har gitt sånne strømper dårlig image. Gjort riktig er det bare lekkert. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg stemmer for nude pumps og en fin strømpebukse som ligger tett opptil hudfargen din og ikke ser veldig strømpebuksete ut i strukturen. Jeg ville ikke brukt mørkebrune sko eller strømper. Anonymous poster hash: c066d...8d3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg stemmer for nude pumps og en fin strømpebukse som ligger tett opptil hudfargen din og ikke ser veldig strømpebuksete ut i strukturen. Jeg ville ikke brukt mørkebrune sko eller strømper. Anonymous poster hash: c066d...8d3 Brune sko til blå kjole er jo en veldig flott kombinasjon. Anonymous poster hash: c9f9c...fb2
Maleficenta Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Jeg skal på fest i helgen, og har veldig lyst til å bruke en kul kjole som jeg har, men aldri har fått brukt. Den er mørkeblå, lårkort, har paljetter rundt halsen og lange ermer. Tenker at det passer best med brune støvletter til evt. brune eller nude pumps (har alle disse tre alternativene). Problemet er bare hva jeg skal gjøre med strømpebukse??? Har forstått at hudfarget strømpebukse er skikkelig no-no, men nå er det jo alt for kaldt til å gå uten strømpebukse. Synes heller ikke svart strømpebukse blir særlig pent til blå kjole og brune sko. Noen som har noen forslag?? Vil helst ha tynn, og ikke tykk strømpebukse, siden dette er en bursdagsfest (og kjolen har jo dessuten paljetter, så den er forholdsvis pyntet).Anonymous poster hash: 69a96...ec4 Åå? Bruker alltid hudfarget strømpebukse til kjole. Trodde ikke det var no galt?? Aldri hørt det før. Menneh svart er jo safe til mørkeblå... vittig egentlig. En gang i tiden var svart nono og hudfarget helt ok. Svart tynnstrømpebukse er da greit til nrune støvletter vel? Du kan liksom ikke ha brun strømpebukse Endret 8. oktober 2015 av Maleficenta
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Mørkeblå eller mørkegrpgrå burde gå om du ikke vil ha hudfarget. Anonymous poster hash: 3f18a...989
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Tusen takk for så mange svar Ble egentlig litt glad for at så mange av dere syntes det hørtes fint ut med hudfargede strømper, for det er også det jeg syntes så best ut selv da jeg prøvde kjolen med litt forskjellige alternativer i går kveld. (Men er helt enig i at det må være strømpebukse uten skimmer, og så nært min egen hudfarge som mulig!) Jeg tror jeg ender med de brune støvlettene (de er forøvrig ganske mørkebrune), og ikke pumps, synes i grunnen det ser tøft ut med støvletter på denne tiden av året! Da slipper jeg dessuten også å ta med meg pumps, hadde uansett ikke giddet å gå i pumpsene hele veien til festen. TSAnonymous poster hash: 69a96...ec4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Brune sko passer godt til en blå hverdagskjole, men ikke til en festkjole med paljetter. Ville gått for sort eller nude strømpebukse, sorte sko og sort, sølv eller blå veske. Anonymous poster hash: aa0d8...373
Kontormus Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 Sorte strømper funker faktisk fint til marineblått. Aller best er 15 den Nearly Black fra Wolford. Men da må skoene også være sorte. Skoene bør i alle tilfeller være i samme farge som strømpene, selv om det er noen nyanser fra.
Berit Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 Nude eller brun tynn strømpebukse hvis du støvlettene er brune. Ellers ville jeg ha brukt elefantgrå tynn strømpebukse til blå kjpole, eller nude
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #13 Skrevet 8. oktober 2015 Kjolen er ikke kjempepyntet selv om det er paljetter på den. Det er vel kanskje ikke egentlig paljetter heller, men mer som en slags litt store mørkeblå perler. Den er i et tykt, litt collegeaktig stoff, ettersittende, og med en paljett-/perlekant langs halsen/ringningen. Den er ikke noe utringet foran, men går litt ned bak på ryggen. Jeg syntes i hvert fall det så finest ut med brune støvletter og hudfarget strømpebukse til. Prøvde svart strømpebukse og svarte pumps (og også med svarte støvletter), og det så _ikke_ bra ut. TSAnonymous poster hash: 69a96...ec4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #14 Skrevet 8. oktober 2015 hvis du finner en som er helt lik hudfargem, der stoffet på den ikke er dårlig så kan husfarget fungere. å velge svart vil se litt for mye ut. Anonymous poster hash: c2194...47f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #15 Skrevet 8. oktober 2015 Marineblå tynne strømper er også et godt alternativ. Fåes i de store butikkene eller på nett:) Anonymous poster hash: c5461...923
Gjest lipgloss Skrevet 8. oktober 2015 #16 Skrevet 8. oktober 2015 syns og hudfarget strømpebukse passer best her,prøv pierre robert sin touch of tan den er veldig pen spesielt den du bestiller på nettsiden deres.I butikken får du den i 20 den og på nettsiden i 10 den.veldig pen og nesten usynlig strømpebukse som får bena dine til å se helt fantastiske ut
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #17 Skrevet 8. oktober 2015 syns og hudfarget strømpebukse passer best her,prøv pierre robert sin touch of tan den er veldig pen spesielt den du bestiller på nettsiden deres.I butikken får du den i 20 den og på nettsiden i 10 den.veldig pen og nesten usynlig strømpebukse som får bena dine til å se helt fantastiske ut Har de rask frakt? Jeg trenger til onsdag Hvordan er de i str? Jeg er ca 1,80 høy og str 42-44. Ser at de har 40-44 som en størrelse. Redd det kan bli snaut?Anonymous poster hash: c32a3...de8
Gjest lipgloss Skrevet 8. oktober 2015 #18 Skrevet 8. oktober 2015 ja de kommer ganske raskt jeg fikk dem etter 3 dager,jeg er 180 høy selv bruker str40-44. Du kan bestille dem og visst det skulle skjære seg med at de ikke kommer raskt nok så går du bare på nærmeste butikk og kjøper touch of tan 20 den dem er veldig fine dem og,bestiller du i kveld så sender de sikkert i morgen og da vil du ha dem til ons.Selv bestiller jeg 3 pakker i slengen og så etter behov bruker denne strømpebuksa stort sett hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå