AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Tenkte å være sparsomelig og kreativ mtp. bryllupskake og kjøpe to enkle kaker med bro imellom. Totalprisen blir da ca. 1400 kr. Finnes det rimeligere alternativer som ikke involverer hjemmelaget? 30-35 gjester. Anonymous poster hash: 8087c...c2c
Kvist Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Ja, bestill pyntet kake til 35 personer. UTEN å si ordet bryllup i det hele tatt. Du kan godt be om to kaker og så selv kjøpe en bro å sette mellom dem om du veldig gjerne vil ha bro. Alt bestillt til et bryllup koster gjerne litt ekstra, og ofte er det fordi leverandørene da gjør seg litt ekstra flid med ting eller velger litt mer eksklusive løsninger. Hvis det ikke er viktig for deg at alt er heeeeelt perfekt trenger du ikke si at det er til et bryllup. Jeg bestilte kake til en bursdag samme sted som en kollega kjøpte til sitt bryllup. Jeg betalte 1200, hun betalte 1950, og det var til samme antall personer og samme type kake. Forskjellen lå i at hennes var mer forseggjort pyntet og ble levert i en penere eske.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Ja, bestill pyntet kake til 35 personer. UTEN å si ordet bryllup i det hele tatt. Du kan godt be om to kaker og så selv kjøpe en bro å sette mellom dem om du veldig gjerne vil ha bro. Alt bestillt til et bryllup koster gjerne litt ekstra, og ofte er det fordi leverandørene da gjør seg litt ekstra flid med ting eller velger litt mer eksklusive løsninger. Hvis det ikke er viktig for deg at alt er heeeeelt perfekt trenger du ikke si at det er til et bryllup. Jeg bestilte kake til en bursdag samme sted som en kollega kjøpte til sitt bryllup. Jeg betalte 1200, hun betalte 1950, og det var til samme antall personer og samme type kake. Forskjellen lå i at hennes var mer forseggjort pyntet og ble levert i en penere eske. Det er det vi skal gjøre (uthevet). Ser bare at kakene er vannligvis il opptil 25 personer hvis man vil ha en rund kake. Vi må da velge to kaker og prisen blir dobbel. TS Anonymous poster hash: 8087c...c2c
SiMa Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Det er det vi skal gjøre (uthevet). Ser bare at kakene er vannligvis il opptil 25 personer hvis man vil ha en rund kake. Vi må da velge to kaker og prisen blir dobbel. TS Anonymous poster hash: 8087c...c2c Det er vel ingenting i veien for å ha en firkantet bryllupskake?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Det er vel ingenting i veien for å ha en firkantet bryllupskake? Sant det. Takk. Bare føltes litt uvanlig. TS Anonymous poster hash: 8087c...c2c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Syntes det var billig! Betalte 1900,- for en dåpskake, haha :-)Anonymous poster hash: a6535...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå