AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har ofte blitt dumpet i livet... Nå ble jeg dumpet igjen for to uker siden av en som jeg var sammen med i ett år. Jeg føler for å bare komme meg videre denne gangen, med å gå ut å treffe folk. Jeg vet at jeg kan risikere å bli såret å få avslag, men har funnet ut at det er verdt å forsøke seg. Nå har jeg møtt to personer etter at han dumpet meg. Han ene hørte jeg ikke mer igjen fra. Han andre er interessert, men jeg føler mer for å ha han som en venn, for jeg er usikker på han. Og nå har jeg en tredje date som jeg skal treffe i dag. Vet det høres helt villt ut som jeg går rundt på date etter date, men jo mer jeg låser meg fra å våge, jo mer kan problemene sitte seg med at jeg ikke tør å gå på dater. Noen som har gjort det samme som meg? Gått på date etter date? Og er dere også litt nervøse for å ikke bli likt? Jeg må tenke at det er kun en mann som skal like meg og det er den rette. Anonymous poster hash: f2ce6...796
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Du er jo helt besatt! Anonymous poster hash: e97b3...5a6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har hatt runder med intensiv dating, ja. Tror rekorden var tre dater med forskjellige karer på en uke. Men så raskt etter et brudd ville jeg ikke holdt på slik. Anonymous poster hash: 206e3...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Hvis du er blitt dumpet for kun to uker siden ville jeg nok ventet litt. Du trenger ikke date for å distrahere deg, det kan du få til ved å treffe venner, familie, trene osv. Virker som du er oppsatt på tanken med bekreftelse, men du vil aldri få et godt forhold uten å kunne leve godt som singel. Anonymous poster hash: 085b9...168 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg syns det er veldig bra at du presser deg ut til å konversere med andre beilere jeg! Selvom jeg kanskje syntes det er altfor tidlig å gå i noe seriøst forhold igjen allerede, så er det veldig snn trening det å ta i mot komplimenter og holde håpet oppe om at du faktisk fint kan skaffe deg kjæreste igjen når du vil, når du nettopp er blitt dumpet og kanskje egentlig føler deg ganske crappy. Er på lignende prosjekt selv, alltid hatt vansker for å flørte og forstå flørting, så jeg har blitt aktiv på tinder og setter opp dates bare for "treningens skyld" sånn at jeg får litt bedre selvtillitt og lærer meg å konversere om vanlige ting med menn Anonymous poster hash: 5bf9b...269 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg syns det er veldig bra at du presser deg ut til å konversere med andre beilere jeg! Selvom jeg kanskje syntes det er altfor tidlig å gå i noe seriøst forhold igjen allerede, så er det veldig snn trening det å ta i mot komplimenter og holde håpet oppe om at du faktisk fint kan skaffe deg kjæreste igjen når du vil, når du nettopp er blitt dumpet og kanskje egentlig føler deg ganske crappy. Er på lignende prosjekt selv, alltid hatt vansker for å flørte og forstå flørting, så jeg har blitt aktiv på tinder og setter opp dates bare for "treningens skyld" sånn at jeg får litt bedre selvtillitt og lærer meg å konversere om vanlige ting med menn Anonymous poster hash: 5bf9b...269 Ja jeg mener som de andre sier at man kan ta seg tid til å bearbeide bruddet først. Men jeg tror at det bruddet vil sitte i kroppen lenge, derfor forsøker jeg å se på de menn jeg treffer som en koselig middag, et koselig turfølge. Det er jo ikke sikkert at det blir noe men ta det som det er, for da er jeg i alle fall i gang igjen. Tror eksen har funnet seg en dame, og jeg har veldig lyst å ikke la meg låse helt inne... Viktig med litt egentid og. Det er sant. Er nesten to uker siden jeg ble dumpet, men har allerede vært på to dater. Skal på en ny date til i helgen med en annen. Jeg kjører på denne gangen, for jeg beviser da meg selv at livet går videre. En gang satt jeg fastlås i flere år før jeg gikk videre, og det gjør jeg ikke igjen. Anonymous poster hash: f2ce6...796
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Sportygirl? Heartlife? Anonymous poster hash: fe179...a4d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Ja det er ihvertfall veldig viktig å ha noe å fylle tiden sin med, flertallet blir jo bare sittende i sorgen og savnet og aldri komme videre. Jeg har vært der jeg også, og håper at flere kvinner kan ta inspirasjon fra deg om å fortsette å fylle måneden med oppløftende ting og "kjæreste ting" (som også kan være kino med venninde osv), sånn at livet ikke blir så veldig anderledes (som ville git større sjanse for å komme inn i depresjon, isolasjon osv) selvom en person er borte. Anonymous poster hash: 5bf9b...269
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Du går rett inn i avvisningen med åpne øyner. Siden du nettopp har blitt dumpa vil jeg tro guttene senser det. Du dater for sport og er egentlig ikke interessert i hver enkelt mann, men i det å date. Sånne ting plukker man opp. Dermed er du lett å avvise. Gi deg selv til over jul i alle fall, før du begynner å se etter andre menn. Det er ikke noe farlig å være alene. Faktisk er det veldig befriende. og so what om eksen allerede har dame. Det er ingen konkurranse om å komme over den andre fortest. Min sterke anbefaling til deg er å være singel en stund. Anonymous poster hash: e3ef9...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå