Gå til innhold

love swing

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjestepar

Hei!

Vi er et par som lurer på om vi skal skaffe oss en "love swing" eller "elskovshuske". De er ganske dyre, og det er flere forskjellige typer.

Ut fra reklamen ser det spennende ut, eller er det egentlig oppskrytt reklame.

Er det noen her som vet hvordan de er og hvilke type som eventuelt er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det mekker dere selv på 123. bare litt vanig tau og litt tykk gummi, f.eks. fra et sykkeldekk. Snekrer det opp i låven eller garasjen...god gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg tror det er opp skrytt..

tenk dere at dere må først bruke tid på å komme opp i husken. jenta må ta bruke litt tid på dette...

så skjer alt veldig fort, for det er nytt og spennende.. og da sitter jenta der igjen og dingle, og må komme seg ned av husken med alt klisset inni seg...

fysj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To viktige ting å tenke på:

1) Kroppsvekt: Husk at det ikke bare er dine kilo som teller, men også vekten av bevegelig masse. I de mest ekstreme utslagene kan vekten på krokene være 2-3 ganger kroppsvekten. Altså veier du 70 kg så beregn ut fra 70kgx3=210kg. I tillegg så kan det være greit å kalkulere inn hans vekt hvis han skulle dette over deg å bli hengende i huska. 90 kg + 210 = 300 kg.

2) Opphengspunkter: Det hjelper lite om selen tåler 300 kg hvis den ikke kan festes skikkelig. Bærebjelker er en fordel, takplater holder sjelden... Og er det betong i veggen så husk på at husken gynger og uansett skape friksjon i festet. Oppsummert: Husk ettersyn og vedlikehold av opphenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vi er et par som lurer på om vi skal skaffe oss en "love swing" eller "elskovshuske". De er ganske dyre, og det er flere forskjellige typer.

Ut fra reklamen ser det spennende ut, eller er det egentlig oppskrytt reklame.

Er det noen her som vet hvordan de er og hvilke type som eventuelt er best.

Kan absolutt anbefales! Ganske spesiell følelse av å være vektløs og man kan finne ganske mange spennende stillinger ;) Jeg vil anbefale den til å feste i taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del ikke annet en moro.

syntes den var knotete og ubekvem, fikk mer følelsen av å henge der å dingle en vektløshet.... :ler: men så prøvde jeg/vi bare den ene dagen også da, da hadde jeg fått nok. Men moro var det, både å sette dem sammen rett, få hengt den opp + finne bærebjelke kroken kunne festes i + oppklatringa i selene og resten... :grinele:

morro men lite brukervenlig for min del hva sex angår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestepar

Vi har sjekket litt på nettet og funnet 3 forskjellige typer. En type minner om en hengekøye med stoffduk å ligge på. En annen er to stropper å tre beina inni med en stropp i ryggen. Den tredje er den vi har mest lyst på. Den har 3 bånd, ett som støtter ryggen, ett bredt bånd/sittepute + remmer til føtter/bein. Den ser bare så spennende ut. Så også bilder der hun snurret rundt oppå han. Ny variant!

Til Lala. Hvilken type er det du har til salgs. Kanskje jeg skal kjøpe den av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest gjestepar

Vi har prøvd å sjekke ut litt mer på nettet om de forskjellige huskene. Siden flere her har opplevd at husken var vel teknisk og styrete med alle remmene, og at du bare henger der og dingler i stedet for å få en svevende opplevelse, har vi etter hvert blitt mer interessert i den "hengekøyetypen" med stoff som vi fant på loveswing.com. Den gir kanskje mer nærhet enn de andre typene?

Er det noen som har gode erfaringer med "spinningen" som vises på nettsiden.

Vet noen om det er noen som selger den her i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V

Er det noen som har gode erfaringer med "spinningen" som vises på nettsiden.

Ser for meg at det kunne blitt litt :kvalm: for min del. Jeg blir nemlig så kvalm når jeg snurrer rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...