Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud- jeg er helt avhengig av solpudderet til Too Faced Chocolate Soleil. Dette er nå helt umulig å få tak i her i Norge lenger. Jeg er fortvila!! Noen som vet om noen gode nettsider i utlandet med EKTE varer? Som jeg kan stole på? 

Anonymous poster hash: c5c0a...852
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sephora og Asos?

Skrevet

det er et merke for 19 åringer. de er jo lette å lure.

sjekk asos.

Anonymous poster hash: 54e40...8a6
Skrevet

det er et merke for 19 åringer. de er jo lette å lure.sjekk asos. Anonymous poster hash: 54e40...8a6

Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: cd6b9...9ca

Skrevet

sjekk asos.

Eh nei. Populært i aller aldersgrupper. Eller er du 50 og bare bruker Oriflame kanskje? 

Anonymous poster hash: 1bea5...379

• Liker 1
Skrevet

sjekk asos.

Eh.. Dummeste jeg har hørt noensinne! Jeg er utdannet make up artist og sminker folk ofte og jeg har ikke funnet noe solpudder som kan sammenlignes med det. Du skal få lov å ytre din mening, men da må du være saklig.

Anonymous poster hash: c5c0a...852

• Liker 2
Skrevet

Eh nei. Populært i aller aldersgrupper. Eller er du 50 og bare bruker Oriflame kanskje?  Anonymous poster hash: 1bea5...379

Og Elnett hårspray :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Besutybay! Billigst på nett og ekte vare :)

• Liker 2
Skrevet

Her var det for mange usaklige innlegg. 

Anonymous poster hash: 1da45...e2c
Skrevet

sjekk asos.

Nei, dette blir for barnslig (og du snakker om 19 åringer?). Er så lei av at folk skal komme med vag kritikk/fornærmelser uten å spesifisere hva det er de egentlig mener. Too Faced er jo kjent som et ganske bra merke i sminkeverdenen.

Anonymous poster hash: 42e05...583

• Liker 1
Skrevet

Det måtte jo være en AB 'er som er ute med flåkjeften sin igjen. Er så lei sv dem. Har dem langt opp i halsen.

Skrevet

Hva mener du med det?

two faced. ut i fra hva jeg ser og forstår bruker gjerne 16-18 åringer disse produktene. jeg mener ikke noe mer med det enn det.

• Liker 1
Skrevet

Nei, dette blir for barnslig (og du snakker om 19 åringer?). Er så lei av at folk skal komme med vag kritikk/fornærmelser uten å spesifisere hva det er de egentlig mener. Too Faced er jo kjent som et ganske bra merke i sminkeverdenen.

Anonymous poster hash: 42e05...583

Jeg har Better than Fake Lashes mascara og får de flotte øyevippene. Den er fin for oss som ikke ser godt nok til å sette på falske og det er mye billigere enn å gå i en salong

Anonymous poster hash: 67dbb...6b5

Skrevet

Til Too Faced selvsagt

Skrevet

:vetikke:

Skrevet

two faced. ut i fra hva jeg ser og forstår bruker gjerne 16-18 åringer disse produktene. jeg mener ikke noe mer med det enn det. Anonymous poster hash: 54e40...8a6

Hvor i all verden har du det i fra? Jeg er 22 (snart 23) og bruker dette merket. Samme gjør kusina mi og hun er 29. Dette er ikke kun et merke for tenåringer.

Jeg handle TF på Beauty Bridge.

Skrevet

Hvor i all verden har du det i fra? Jeg er 22 (snart 23) og bruker dette merket. Samme gjør kusina mi og hun er 29. Dette er ikke kun et merke for tenåringer.

Jeg handle TF på Beauty Bridge.

er det vel. ellers så oppfører dere dere som tenåringer. merket er stilet til tenåringer. :) er på samme alder som deg selv så...

Skrevet

er det vel. ellers så oppfører dere dere som tenåringer. merket er stilet til tenåringer. :) er på samme alder som deg selv så... Anonymous poster hash: 54e40...8a6

Haha ok.

Skrevet

er det vel. ellers så oppfører dere dere som tenåringer. merket er stilet til tenåringer. :) er på samme alder som deg selv så...

Javel, og så da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...