AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Del Skrevet 8. oktober 2015 Sliter enormt med vond legg under treninger og når jeg ikke trener. Det har seg slik at jeg ikke kjenner smerter etter å ha hvilt noen dager/uker, men med en gang jeg starter trening så kommer smerter. Det har ført til dårligere prestasjoner samt at jeg nå kanskje trener 2-3 i uka enn 5-6 dager. Det gjør også vondt hvis jeg tar rører rundt i leggen og merker at den enten har hovna etter trening eller at småkuler dukker opp. Noen som har slitt med det samme og hva gjorde dere?Anonymous poster hash: a4836...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Del Skrevet 8. oktober 2015 Er ikke fremsiden av leggen der man normalt sett får beinhinnebetennelse? Det betyr jo gjerne treningsfri til betennelsen er borte, og så sko med god demping for å unngå å få det igjen... Men vet ikke om det er det du har da. Anonymous poster hash: 8996b...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jepp! Jeg har kronisk beinhinnebetennelse som betyr at jeg har overbelastet meg under trening. Dessverre er det noe som aldri forsvinner for min del.. Kommer alltid tilbake etter jeg har trent spesielt på hardt underlag. Jeg fikk dette i fjor sommer pga mye løping ute på asfalt og tredemølle i kombinasjon med feil joggesko. Har de samme symptomene, tar jeg på leggene kan jeg føle "små kuler" og det er ømt og vondt. Eneste som hjelper er hvile, evnt fysioterpi, gode sko med støtdemping, sykle/gå eller svømme istede for å løpe.... Nå vet jeg ikke om det er dette du har da, men jeg kjenner meg igjen å kommer med min erfaring. Anonymous poster hash: 24044...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jepp! Jeg har kronisk beinhinnebetennelse som betyr at jeg har overbelastet meg under trening. Dessverre er det noe som aldri forsvinner for min del.. Kommer alltid tilbake etter jeg har trent spesielt på hardt underlag. Jeg fikk dette i fjor sommer pga mye løping ute på asfalt og tredemølle i kombinasjon med feil joggesko. Har de samme symptomene, tar jeg på leggene kan jeg føle "små kuler" og det er ømt og vondt. Eneste som hjelper er hvile, evnt fysioterpi, gode sko med støtdemping, sykle/gå eller svømme istede for å løpe.... Nå vet jeg ikke om det er dette du har da, men jeg kjenner meg igjen å kommer med min erfaring.Anonymous poster hash: 24044...135 Jeg frykter at jeg kan ha fått beinhinnebetennelse. Har du noe tips annet enn å hvile for at smertene avtar? Rart at denne betenelsen plutselig dukker opp, men på den andre siden har jeg trent ganske hardt de siste månedene.Anonymous poster hash: a4836...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 8. oktober 2015 #5 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg frykter at jeg kan ha fått beinhinnebetennelse. Har du noe tips annet enn å hvile for at smertene avtar?Rart at denne betenelsen plutselig dukker opp, men på den andre siden har jeg trent ganske hardt de siste månedene.Anonymous poster hash: a4836...cdd Rart er det jo ikke. Du må hvile masse og få kjøpt deg sko som passer dine føtter godt, over- eller underpronasjon osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Del Skrevet 8. oktober 2015 Rart er det jo ikke. Du må hvile masse og få kjøpt deg sko som passer dine føtter godt, over- eller underpronasjon osv. Har hvilt i over to uker, men smertene kommer tilbake når jeg trener. Hvorfor skulle det ikke være rart når jeg har trent aktivt i over seks år og jeg plutselig får vondt i leggen?Anonymous poster hash: a4836...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 8. oktober 2015 #7 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har hvilt i over to uker, men smertene kommer tilbake når jeg trener. Hvorfor skulle det ikke være rart når jeg har trent aktivt i over seks år og jeg plutselig får vondt i leggen?Anonymous poster hash: a4836...cdd Du har for det første ikke sagt noe om at du har trent aktivt i over seks år før nå, og for det andre trent 'ganske hardt' (så da regner jeg med at det er hardere enn før) de siste månedene. Så da er det faktisk ikke rart. Jeg har også hatt lange hvileperioder og fått vondt igjen ved første treningsøkt. Hvor gamle er skoene dine? Hvor ofte bytter du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg frykter at jeg kan ha fått beinhinnebetennelse. Har du noe tips annet enn å hvile for at smertene avtar? Rart at denne betenelsen plutselig dukker opp, men på den andre siden har jeg trent ganske hardt de siste månedene.Anonymous poster hash: a4836...cdd Hjelper å legge litt is på, men som sagt- hvile hjelper best. Anonymous poster hash: 24044...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå