Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye videoen til o-zone, Despre Tine, er utrolig festlig. Særlig han høye mørke i klovnebukse med stjerner på. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får seriøst lyst til å slå hodet i veggen hver gang O-zone dukker opp i radioen eller på TV, men det er kanskje en annen tråd..

Skrevet

Nja. Søte gutter, og lett underholdende videoer, men det er nå det hele.

Gud, som jeg gleder meg til guttungen får kjøpt CD-en... :ler:

Skrevet

Jeg har mest lsyt til å gi de en omgang juling :evil:

Skrevet
Jeg har mest lsyt til å gi de en omgang juling :evil:
Ooh, spanking? Ja ja, hver sin lyst.

:tunge1:

Skrevet
Jeg får seriøst lyst til å slå hodet i veggen hver gang O-zone dukker opp i radioen eller på TV' date=' men det er kanskje en annen tråd..[/quote']

Me too. Grusomt....

Skrevet

nå er jo den nye sangen omtrent nøyaktig lik den andre da, med noen minimale forandringer, og annerledes tekst.

Går fint an å synge dragostea din tei til despre tine, og det synes jeg er veldig fint, for da trenger man ikke huske på så mye forskjellig. jeg får alltid vondt i hodet av sånne cd'er hvor sangene er varierte, for da blir det så mye informasjon på en gang.. :-?

Skrevet

Jeg misliker sterkt hele gruppen, MEN,...idag på VG-lista spilte de begge musikkvideoene samtidig, og sammenblandet var faktisk sangene hørbare. (Reprise imorgen)

Skrevet

Før haaata eg o-zone...men no når eg høyrer dei to sangane deira så blir eg i godt humør:) Minnar meg om sol, sommar og ferie :)

Skrevet

Syns den videoen bare er utrolig teit..

Sånne "band som kler seg ut til tullinger" videoer kan være utrolig morsomme hvis det er et "seriøst" band. Men når ozone, som ingen jeg kjenner tar seriøst, kler seg ut, og fremstår som enda dummere enn det de er, da blir det bare dumt.

Blir flau på deres vegne...

Skrevet
Nja. Søte gutter, og lett underholdende videoer, men det er nå det hele.

Gud, som jeg gleder meg til guttungen får kjøpt CD-en... :ler:

Søt :o vel vel, ville ikke trekke den såååå langt men jeg blir glad av musikken. Venter også spent på at jentungen skal kjøpe cd :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...