Gå til innhold

"Seriøse hengepupper"


Arabella

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare me meg slutte å puste i samme slengen?  :fnise:  Tror det hadde vært lettere...

Neida! :)  Dette er så enkelt så:

Du kan f.eks kysse og/eller ha sex i steden for å sitte med internett (altså i steden for, hver gang (dvs mange ganger daglig) du egentlig ville på nettet) :kyss:

Anonymous poster hash: 49652...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Neida! :)  Dette er så enkelt så:

Du kan f.eks kysse og/eller ha sex i steden for å sitte med internett (altså i steden for, hver gang (dvs mange ganger daglig) du egentlig ville på nettet) :kyss:

Anonymous poster hash: 49652...468

 

Hm... Da må jeg jo finne meg en fyr også først, hvilket betyr at jeg må ut blandt folk igjen etter å ha tilbragt hele dagen og halve kvelden med studier... nei dette blir for tøft  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Da må jeg jo finne meg en fyr også først, hvilket betyr at jeg må ut blandt folk igjen etter å ha tilbragt hele dagen og halve kvelden med studier... nei dette blir for tøft  :fnise:

Kanskje vaktmesteren er god til å kysse og kan komme ofte og hjelpe? :)

Anonymous poster hash: 49652...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje vaktmesteren er god til å kysse og kan komme ofte og hjelpe? :)

Anonymous poster hash: 49652...468

 

Jammen... mener du jeg skal begynne å ansette vaktmestere også nå! NÅ er du vanskelig altså! Alt dette bare for å rydde... nei takke meg til å slukke lyset og henge på o det store internettet istedenfor  :danse:  :laugh:

 

Ute av øye, ute av sinn ;)

Endret av altflyter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du hadde kjent igjen feilaktig bruk om den så hadde kommet og knasket på stumpen din, Arabella.



Anonymous poster hash: 5c27c...a9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror ikke du hadde kjent igjen feilaktig bruk om den så hadde kommet og knasket på stumpen din, Arabella.

Anonymous poster hash: 5c27c...a9c

 

 

Så du synes "seriøse hengepupper" er en meningsfull betegnelse? Bryster kan være små, store, spretne, hengende osv., men ikke seriøse.

 

Bokmålsordboka   Oppslagsord Ordbokartikkel
Letter-K-blue-icon.png
seriøs a1 (gjennom fr., fra lat. av serius 'alvorlig') som fortjener å bli tatt alvorlig, som er alvorlig ment
de fleste aktørene i bransjen er s-e / en s- diskusjon, henvendelse / s- musikk, t forskj fra popmusikk, underholdningsmusikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...