Gå til innhold

"Seriøse hengepupper"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan du ikke bare me meg slutte å puste i samme slengen?  :fnise:  Tror det hadde vært lettere...

Neida! :)  Dette er så enkelt så:

Du kan f.eks kysse og/eller ha sex i steden for å sitte med internett (altså i steden for, hver gang (dvs mange ganger daglig) du egentlig ville på nettet) :kyss:

Anonymous poster hash: 49652...468

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida! :)  Dette er så enkelt så:

Du kan f.eks kysse og/eller ha sex i steden for å sitte med internett (altså i steden for, hver gang (dvs mange ganger daglig) du egentlig ville på nettet) :kyss:

Hm... Da må jeg jo finne meg en fyr også først, hvilket betyr at jeg må ut blandt folk igjen etter å ha tilbragt hele dagen og halve kvelden med studier... nei dette blir for tøft  :fnise:

Skrevet

Hm... Da må jeg jo finne meg en fyr også først, hvilket betyr at jeg må ut blandt folk igjen etter å ha tilbragt hele dagen og halve kvelden med studier... nei dette blir for tøft  :fnise:

Kanskje vaktmesteren er god til å kysse og kan komme ofte og hjelpe? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje vaktmesteren er god til å kysse og kan komme ofte og hjelpe? :)

Jammen... mener du jeg skal begynne å ansette vaktmestere også nå! NÅ er du vanskelig altså! Alt dette bare for å rydde... nei takke meg til å slukke lyset og henge på o det store internettet istedenfor  :danse:  :laugh:

Ute av øye, ute av sinn ;)

Endret av altflyter
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke du hadde kjent igjen feilaktig bruk om den så hadde kommet og knasket på stumpen din, Arabella.

Anonymous poster hash: 5c27c...a9c
Skrevet

Jeg tror ikke du hadde kjent igjen feilaktig bruk om den så hadde kommet og knasket på stumpen din, Arabella.

Anonymous poster hash: 5c27c...a9c

Så du synes "seriøse hengepupper" er en meningsfull betegnelse? Bryster kan være små, store, spretne, hengende osv., men ikke seriøse.

Bokmålsordboka   Oppslagsord Ordbokartikkel
Letter-K-blue-icon.png
seriøs a1 (gjennom fr., fra lat. av serius 'alvorlig') som fortjener å bli tatt alvorlig, som er alvorlig ment
de fleste aktørene i bransjen er s-e / en s- diskusjon, henvendelse / s- musikk, t forskj fra popmusikk, underholdningsmusikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...