Gå til innhold

"Seriøse hengepupper"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er den mest feilaktige bruken av ordet "seriøs" jeg har sett, tror jeg :laugh: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er den mest feilaktige bruken av ordet "seriøs" jeg har sett, tror jeg :laugh: .

Seriøst ikke morsomt i det hele tatt, synes jeg

Anonymous poster hash: 49652...468

• Liker 2
Skrevet

Seriøst morsomt  :fnise:

Skrevet

Seriøst ikke morsomt i det hele tatt, synes jeg

Du bruker ikke ordet riktig, du heller.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst morsomt  :fnise:

Seriøst, flyter alt?

Skrevet

Seriøst, flyter alt?

Det gjør det dødsseriøst. I hvert fall i leiligheten min for øyeblikket  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det gjør det dødsseriøst. I hvert fall i leiligheten min for øyeblikket  :fnise:

Ok

Hva er forskjellen på seriøst og "dødsseriøst"?

Skrevet

Ok

Hva er forskjellen på seriøst og "dødsseriøst"?

Dødsens seriøst. Enda mer seriøst enn bare seriøst! Seriøst x 10. Alvorlig seriøst altså

• Liker 1
Skrevet

Dødsens seriøst. Enda mer seriøst enn bare seriøst! Seriøst x 10. Alvorlig seriøst altså

ok. Forstår.

Takk for svar! :)

Håper at det ordner seg snart :hug:

Skrevet

ok. Forstår.

Takk for svar! :)

Håper at det ordner seg snart :hug:

Med alt som flyter? :P

• Liker 1
Skrevet

Kniven på strupen, altså :fnise:

Skrevet

Med alt som flyter? :P

Ja

Skrevet

Kniven på strupen, altså :fnise:

Rett og slett :) 

Skrevet

Ja

Jeg jobber med saken... Får ikke sove uansett nå, men kommer meg seriøst ikke ut av sofaen og bort fra KG. Det er seriøst vanskelig  :grine:

Skrevet

Jeg jobber med saken... Får ikke sove uansett nå, men kommer meg seriøst ikke ut av sofaen og bort fra KG. Det er seriøst vanskelig  :grine:

Da anbefaler jeg noen dagers pause fra internett og KG :hug:

Skrevet

Da anbefaler jeg noen dagers pause fra internett og KG :hug:

Hm... Skriver du ut en resept på noe sterkt til meg da? Blir nødt til å ha narkose/ligge i koma om det skal la seg gjøre uten at jeg får abstinenser  :fnise:

Skrevet

Heia, det var jeg som startet tråden du snakker om. Du er smart nok til å forstå at språk utvikler seg og er flytende, og på et internettforum som kvinneguiden er det ikke alltid nødvendig å være hundre prosent korrekt med ordvalgene. Til syvende og sist er det bare et poeng som skal forstås.

Anonymous poster hash: dd1a3...5d9
  • Liker 4
Skrevet

Heia, det var jeg som startet tråden du snakker om. Du er smart nok til å forstå at språk utvikler seg og er flytende, og på et internettforum som kvinneguiden er det ikke alltid nødvendig å være hundre prosent korrekt med ordvalgene. Til syvende og sist er det bare et poeng som skal forstås.

Anonymous poster hash: dd1a3...5d9

Tror ikke denne tråden var ment som mobbing eller uthenging. Bare en gjeng overtrøtte mennesker med dårlig humor :) Jeg digget de to ordene sammen :klemmer:

Skrevet

Hm... Skriver du ut en resept på noe sterkt til meg da? Blir nødt til å ha narkose/ligge i koma om det skal la seg gjøre uten at jeg får abstinenser  :fnise:

Da foreslår jeg en kopp med  kamillete eller peppermyntete el.l.

Og ut og gå tur flere ganger daglig

Og be vaktmesteren om å fjerne internettilgangen din, sikringene eller lignende slik at du ikke får kommet ut på nettet :)

Skrevet

Da foreslår jeg en kopp med  kamillete eller peppermyntete el.l.

Og ut og gå tur flere ganger daglig

Og be vaktmesteren om å fjerne internettilgangen din, sikringene eller lignende slik at du ikke får kommet ut på nettet :)

Kan du ikke bare me meg slutte å puste i samme slengen?  :fnise:  Tror det hadde vært lettere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...