AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Er nesten som de fleste menn/gutter forventer sex med en gang. Selv ved date 2 eller vent date 1. Det og ha en avslappende kveld foran tven med en film = sex? Ja kos , er kos! Men forventer menn/gutter sex med en gang? Eller kan dere vente , snakke og bli kjent og etter det om det er god kjemi , ha sex. Da selv ved en avslappende kveld foran tven med en film? Anonymous poster hash: 85a40...a6b 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Vel, jeg date min mann en stund før vi hadde sex. Vi ble godt kjent og visste at vi kom til å vare. Han er mann, så for han ville jeg svart nei (vi er i dag gift). Om noen tidligere har pushet meg med tanke Om sex dør vi har blitt kjent og hatt god kjemi, har jeg pent sendt dem på dør. Det er ikke menn, men umodne guttevalper. Anonymous poster hash: b0048...ffa 4
Livan Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Er nesten som de fleste menn/gutter forventer sex med en gang. Selv ved date 2 eller vent date 1. Det og ha en avslappende kveld foran tven med en film = sex? Ja kos , er kos! Men forventer menn/gutter sex med en gang? Eller kan dere vente , snakke og bli kjent og etter det om det er god kjemi , ha sex. Da selv ved en avslappende kveld foran tven med en film?Anonymous poster hash: 85a40...a6b Kommer helt an på hva man er ute etter. De fleste menn som er single er åpne for FF og/eller elskere og/eller ONS på lik linje med kjæreste. En kvinne som tidlig sprer bena vil nok fort komme i en av disse kategoriene, fremfor kjæreste. Det er et gammelt kjønnspill at mannen presser på og kvinnen holder igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 menn er kjedelige. ugler is og chips er mer int Anonymous poster hash: a9348...ea3 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 menn lukter og smaker vondt. Anonymous poster hash: a9348...ea3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Finnes menn som er aseksuelle Anonymous poster hash: 141e5...386 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 det er bra fordi det er jeg også. Anonymous poster hash: a9348...ea3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Mannen min kan ikke ha sex med personer han misliker personligheten til, eller der kvinnen er en dårlig person. Han har bare sex med personer han er glad i. Anonymous poster hash: ff82d...131
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Mannen min kan ikke ha sex med personer han misliker personligheten til, eller der kvinnen er en dårlig person. Han har bare sex med personer han er glad i. Anonymous poster hash: ff82d...131 HELLIG ku han da. grattis han da. Anonymous poster hash: a9348...ea3
Sofia123 Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Enig. Bare å lese på KG hvordan menn finner det helt naturlig og ok å dumpe kvinner fordi de ikke får sex fort nok eller hver gang man møtes Heldigvis finnes det noen menn der ute som ikke er slik! 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 Enig. Bare å lese på KG hvordan menn finner det helt naturlig og ok å dumpe kvinner fordi de ikke får sex fort nok eller hver gang man møtes Når vi vet hvor vanvittig kåte og billige jenter flest er, så er det å regne som en personlig fornærmelse om hun ikke vil ha sex. Anonymous poster hash: 2ba63...d10 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 Nei jeg liker å bli bedre kjent først. Tingen er at menn som meg sjeldent er ute på markedet. Når vi først går inn i forhold pleier det å være langvarig, mens "playerne" sjeldent holder seg til en jente lenge om gangen og derfor går på rundgang hos jentene. Anonymous poster hash: 335ad...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #13 Skrevet 8. oktober 2015 Er ikke dette likestillingen og kvinnekampens bakside egentlig? Når kvinner kan tjene egne penger, så frigir det mannen fra å dedikere livet sitt til å finne en stabil jobb, beile en kvinne og stifte familie med henne. Likestillingen og teknologien har ført til at vi ikke trenger de tradisjonelle strukturene lenger, ønsker man sex og nærheten er det et tastetrykk unna, uten forpliktelser. Når ansvar fordeles, frigis både menn og kvinner til å forfølge andre drømmer enn tidligere. Så du får tilpasse deg eller vente på å finne noen som ønsker en litt mer klassisk struktur. Anonymous poster hash: 1f09e...c87
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #14 Skrevet 8. oktober 2015 Når vi vet hvor vanvittig kåte og billige jenter flest er, så er det å regne som en personlig fornærmelse om hun ikke vil ha sex.Anonymous poster hash: 2ba63...d10 Svin. Hva kom først av høna og egget? Anonymous poster hash: d13a2...948
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #15 Skrevet 8. oktober 2015 Er nesten som de fleste menn/gutter forventer sex med en gang. Selv ved date 2 eller vent date 1. Det og ha en avslappende kveld foran tven med en film = sex? Ja kos , er kos! Men forventer menn/gutter sex med en gang? Eller kan dere vente , snakke og bli kjent og etter det om det er god kjemi , ha sex. Da selv ved en avslappende kveld foran tven med en film? Anonymous poster hash: 85a40...a6b Jeg er typen som venter med å ha sex. pleier å ha det etter 5-6 dater fordi jeg liker å bli godt kjent med den kvinne jeg skal ligge med. problemet for meg er at alle jente vil ha sex på 1-2 date. så er ikke bare gutter nei. Mvh gutt Anonymous poster hash: 8f59f...950
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #16 Skrevet 8. oktober 2015 Kvinner vil ha like mye sex som menn. Anonymous poster hash: 56cea...e85 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #17 Skrevet 8. oktober 2015 De fleste menn må ikke ha sex med en gang nei. Men en hjemmedate tilrettelegger for det, og sier hun ja til å bli med hjem med en gang så antar man at det er god mulighet for det. Takk heller ja til menn som ber deg ut for en kaffe eller drink og si til de som inviterer deg hjem at det er for tidlig for det. Anonymous poster hash: de97b...2c5
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 8. oktober 2015 #18 Skrevet 8. oktober 2015 Er nesten som de fleste menn/gutter forventer sex med en gang. Selv ved date 2 eller vent date 1. Det og ha en avslappende kveld foran tven med en film = sex? Ja kos , er kos! Men forventer menn/gutter sex med en gang? Eller kan dere vente , snakke og bli kjent og etter det om det er god kjemi , ha sex. Da selv ved en avslappende kveld foran tven med en film?Anonymous poster hash: 85a40...a6b Jeg kan fint vente. Sex med en gang skaper bare trøbbel, hvis man søker noe seriøst. 1
Gjest Overrasket Skrevet 8. oktober 2015 #19 Skrevet 8. oktober 2015 De beste forholdene jeg har hatt startet med sex veldig tidlig. Det bare føltes rett. Det minst interessante forholdet startet ikke med sex tidlig. Så ja, hvis ikke en gjensidig lyst og tiltrekning er på plass veldig tidlig mister jeg nok litt interessen.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #20 Skrevet 8. oktober 2015 haha Anonymous poster hash: 6a19e...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå