AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 du har det ikke så lett du. Men hva med meg? - Jeg sliter like mye som deg. Jeg er sliten. Mer sliten enn deg. Jeg forteller bare om litt av det jeg sliter med. - Du savner påfyll i ditt beger. Men jeg vil bare sove ut. Jeg sliter når jeg passer skålende unger på besøk. Jeg vil ikke, jeg orker ikke presses. Jeg blir sliten av å prate med deg. Av det negative som omkranser deg. Vent heller til jeg orker. Til jeg har overskudd. Til jeg inviterer deg. Dette var et dikt av meg som har en deprimert venn.Anonymous poster hash: 54dfa...e0c 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Dikt? Jeg leste 4 linjer med "det er synd på meg også"-sutringAnonymous poster hash: 0c37d...5d0 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 du har det ikke så lett du. Men hva med meg? - Jeg sliter like mye som deg. Jeg er sliten. Mer sliten enn deg. Jeg forteller bare om litt av det jeg sliter med. - Du savner påfyll i ditt beger. Men jeg vil bare sove ut. Jeg sliter når jeg passer skålende unger på besøk. Jeg vil ikke, jeg orker ikke presses. Jeg blir sliten av å prate med deg. Av det negative som omkranser deg. Vent heller til jeg orker. Til jeg har overskudd. Til jeg inviterer deg. Dette var et dikt av meg som har en deprimert venn.Anonymous poster hash: 54dfa...e0c Setter du grenser da? Anonymous poster hash: 7454b...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Det kvalifiserer ikke som et dikt. Det er mer som dagboknotater å regne. Fortell om dette til den det gjelder. Det er normalt å føle at man aldri får sovet ut når man har små barn i huset. Det er ikke fullt så normalt å være depressiv (ja, det er vanlig, men ikke i like stor grad som det å være trøtt). Ikke undervurder de som er deprimerte verken sosialt sett eller hva de klarer å høre på av nytt fra "din verden". Anonymous poster hash: 6cfe2...b9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå