AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Hver gang jeg er ute å går I Oslos gater så oppdager jeg alltid jenter som ser på meg, men når jeg ser tilbake inn I øynene dems så viker blikket deres unna og får aldri et blikk igjen. er nysgjerrig på hvordan jeg skal tolket dette. er det rødt kort liksom? vil helst høre fra damenes perspektiv og som sagt, dette er bare en nysgjerrighet ☺Anonymous poster hash: 57fa7...86c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg gjør akkurat det der, men jeg er jævlig sjenert og mener det sjeldent 'vondt'. Har fått inntrykk av at alle tolker meg som avvisende. Anonymous poster hash: 86805...e92
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Man ser på helt tilfeldige personer og hviler blikket random rundt. Når du oppfatter at hun ser på deg så registrerer hun nok ikke selv at hun ser på noen en gang, og når du da glor tilbake etterpå har hun blikket sitt et annet sted som om ingenting har skjedd, fordi hun bare hviler blikket tilfeldig rundt. Anonymous poster hash: 686d2...e71 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 hvis hun hadde vært interessert hadde hun gått saktere og snudd seg etter deg flere ganger og smilt osv Anonymous poster hash: 686d2...e71
Sofia123 Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Man ser på helt tilfeldige personer og hviler blikket random rundt. Når du oppfatter at hun ser på deg så registrerer hun nok ikke selv at hun ser på noen en gang, og når du da glor tilbake etterpå har hun blikket sitt et annet sted som om ingenting har skjedd, fordi hun bare hviler blikket tilfeldig rundt. Anonymous poster hash: 686d2...e71 Dette! Eller så ser hun faktisk på deg, men når du ser tilbake er hun redd for at du skal oppfatte henne som interessert og komme bort, derfor ser hun avvisende ut. Gjort det selv utallige ganger. Liker å se på mennesker uten at jeg mener noe mer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå