Gå til innhold

Ovenfra og ned sjekking.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om flere opplever det slik noen ganger. Jeg er ikke spesielt kjekk(er mann) og er ikke spesielt attraktiv, men har aldri vært typen som realiserte meg gjennom å ha draget.

Men flere ganger når jeg blir sjekket opp(studerer på et jentestudie pluss er ganske sosial) så får jeg ofte følelsen av at de føler seg bedre enn meg og at jeg skal være takknemlig for at at de viser interesse.  Flere som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 1c5c2...f26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente så litt andre veien, men har opplevd det samme og derfor bare gitt opp.

Skrevet

Det der hørtes nitrist ut. Aldri om jeg hadde blitt tiltrukket av en mann som ga uttrykk for at han føler seg "bedre" enn meg.

Heldigvis fins det folk i alle slags fasonger og personligheter der ute, både når det gjelder kvinner og menn.

Så da håper jeg du treffer ei som ikke er så høy på seg sjøl en dag, de der jentene fortjener ikke oppmerksomhet fra noen

Skrevet

Betyr vel bare at du har dårlig selvtillit? 

Det er ikke så ofte jenter sjekker opp gutter, eller tar kontakt generelt. Det å spille overlegen er også en "game"teknikk gutter er mer opptatt av en jenter. Så dette ligger nok litt hos deg.

Også en mulighet at de bare slår av en prat og ikke er oppriktig interessert selvsagt om du opplever det slik.

Anonymous poster hash: ca428...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...