AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Litt sånn stressa nå, skal ut og fly nå snart og har kjøpt denne kofferten: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90241142/ Den skal være innenfor Ryanair sine mål, har dobbeltsjekket og både høyde og bredde skal gå helt fint. Men nå kjenner jeg at jeg bekymrer meg litt for dybden - jovisst er den 20 cm, men den er nærmere 22-23 cm med håndtaket på baksiden. Hvor "krise" er dette? Vil jeg få dytta den nedi boksen ved boardingen dersom jeg blir bedt om det eller skal jeg ta sprettekniven fatt og fjerne håndtaket på baksiden? Blir jo ikke å pakke den stappfull uansett, så litt blir jeg å kunne tøye den, men den er ikke evig fleksibel. - Litt stressa flyturist Anonymous poster hash: aa938...061
Safiye Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Tok Ryanair for noen uker siden, og det gikk ganske greit med tanke på håndbagasje. La ikke merke til at de gikk rundt og sjekket. Vi var ikke innom bag-drop zone så om de er strenge med sjekk der, vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå