Lanista1984 Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Da sjefen min svarte slik på et spørsmål, ble jeg sur og tverr. - We are here to kill the bad guys, not to play 20 questions. Det sa han og jeg gikk på rommet mitt og begynte å strikke. Senere kom flere til og bli ble et lag. Jeg vet at også i Taliban-kretser, har dette slått rot. Har hørt rykter om noe lignende fra Boko Haram i Nigeria og IS. Eller ISIS for de som kaller den største byen sin for New York, New York. De liker å kalle ting to ganger da mange lider av dårlig hørsel pga sprengstoff. Jeg strikker leggings til søstrene mine og eggvarmere. Tror dere at dette kan bli en måte å løse kulturforskjellene i Midtøsten? Tenk om vi kan konkurrere mot det beste strikkelaget Taliban kan presentere. Vi er på vei til å bli ganske så proffe. 1
Gjest Evans Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Nei, det kommer til å bli for mange knuter på garnet, krangling om de beste strikkemetodene, stjeling av garn og stikking med strikkepinner. Men, om det hadde vært en krig med garn og strikkepinner hadde det vært bedre enn skytevåpen. Endret 8. oktober 2015 av Evans
Gjest Stringfellow1 Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Hvor i all verden har du hørt at strikking er en voksende trend blant forskjellige terror-organisasjoner??
minister-mio Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Hvor i all verden har du hørt at strikking er en voksende trend blant forskjellige terror-organisasjoner?? Fordi Lanista1984 er i det amerikanske superhemmelige militære special force må vite
Lanista1984 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Nei, det kommer til å bli for mange knuter på garnet, krangling om de beste strikkemetodene, stjeling av garn og stikking med strikkepinner. Men, om det hadde vært en krig med garn og strikkepinner hadde det vært bedre enn skytevåpen. ------------------ Tror du det? Jeg tror det er best å holde fritid å jobb fra hverandre. Ellers blir det for mye rot. Det er best at f.eks Boko Haram strikker til faste tider hvor de har fri, og for eksempel kidnapper en landsby i arbeidstiden. Endret 9. oktober 2015 av Lanista1984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå