AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #21 Skrevet 7. oktober 2015 Det sier vel bare litt om deg, at du ikke følger så mye med Norges nest beste svømmer de siste årene, tok faktisk gull i kortbane-VM for et par år siden, og vant Mesternes Mester på NRK som gikk nå i vår.Anonymous poster hash: dadea...2b3 Who caresAnonymous poster hash: 1b1c2...edf 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #22 Skrevet 7. oktober 2015 Hva var denne damen kjent for? Er Paradise Hotel en dannelse i allmennkunnskap? Skulle bare få frem et poeng om at det skjer i andre serier og. Anonymous poster hash: fc7f1...fb4
Hottrio Skrevet 7. oktober 2015 #23 Skrevet 7. oktober 2015 Har ikke hørt om noen av de jeg heller Ikke jeg heller. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #25 Skrevet 7. oktober 2015 Svømming? Herregud så kjedelig sport! Likevel mindre kjedelig enn f.eks fotball.Anonymous poster hash: dadea...2b3 3
Hottrio Skrevet 7. oktober 2015 #26 Skrevet 7. oktober 2015 Likevel mindre kjedelig enn f.eks fotball.Anonymous poster hash: dadea...2b3 Omtrent like kjedelig 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #27 Skrevet 7. oktober 2015 Haha, jeg trodde først denne tråden handlet om han blonde, litt unge typen. Men måtte google navnet bare for å sjekke, og fyren som kom opp nå har jeg ikke enset en gang! Ikke fått med meg at han er med i det hele tatt! Og jeg har sett alle episodene hittil... Anonymous poster hash: 6a08a...288 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #28 Skrevet 7. oktober 2015 Søkte etter bilder av han nå. Haha, kommer opp et par hvor han har litt lenger hår, og skjegg.. Men ellers ser han kjekk ut da. Det er jo alltid noen som filmes mer enn andre, spesielt de som er kranglete og bedritne. Jeg likte Farmen de første sesongene, men så ble det masse bitching og dritt, så jeg har ikke orket å se stort av 1.episode i de siste sesongene. Denne sesongen var intet unntak. Men har svitsja innom og sett litt, og synes det virker mer koselig denne sesongen. Kan ikke huske å ha sett han her. Skulle ønske jeg kunne velge deltakere til sånne programmer, og hvem som fikk mest kameratid. Brautende, utspekulerte folk som er høye på seg selv får ALLTID mest tid. Anonymous poster hash: 96df7...69c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #29 Skrevet 7. oktober 2015 Kan ikke huske å ha sett han her. Nå når jeg søkte etter bilder av Farmendeltakere, så husker jeg at jeg har sett han før jo. For det var snakk om en kjekkas som er med i år. Det må jo definitivt være han, etter min smak, tenkte jeg da jeg så han for noen episoder siden.. Anonymous poster hash: 96df7...69c
Gjest Zalo2 Skrevet 7. oktober 2015 #30 Skrevet 7. oktober 2015 Kanskje han har snakket om image-bygging eller noe annet vi ikke vet om , og at de derfor har gitt han lite tv-tid? Evt. at han kommer langt og derfor får mer tv-tid senere, mens de andre ryker fortere og får dermed tv-tiden nå?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #31 Skrevet 7. oktober 2015 Det sier vel bare litt om deg, at du ikke følger så mye med Norges nest beste svømmer de siste årene, tok faktisk gull i kortbane-VM for et par år siden, og vant Mesternes Mester på NRK som gikk nå i vår.Anonymous poster hash: dadea...2b3 Lol! Mange har andre ting å gjøre enn å se på TV. Kan ikke navnet på andre enn Bjørgen, Kordtug og... noen av de håndballjentene... Mer i livet enn sport og dårlig TV-underholdning Anonymous poster hash: bdf17...23d 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #32 Skrevet 7. oktober 2015 Evt. at han kommer langt og derfor får mer tv-tid senere, mens de andre ryker fortere og får dermed tv-tiden nå? I noen programmer er det sånn at de som filmes lite, ryker fort. Derfor blir de klippet vekk litt fra de første episodene også. Ellers kan det bli som du sier ja. Håper det.. Anonymous poster hash: 96df7...69c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #33 Skrevet 7. oktober 2015 Lol! Mange har andre ting å gjøre enn å se på TV. Kan ikke navnet på andre enn Bjørgen, Kordtug og... noen av de håndballjentene... Mer i livet enn sport og dårlig TV-underholdning Anonymous poster hash: bdf17...23d Man trenger ikke se på TV for å få med seg dette, jeg ser knapt på TV.Anonymous poster hash: dadea...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #34 Skrevet 7. oktober 2015 veldig ofte er det en i farmen som aldri blir filmet, og som nesten aldri sier noe... Anonymous poster hash: 53b60...44e
Teardrop Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #35 Skrevet 8. oktober 2015 Haha, jeg trodde først denne tråden handlet om han blonde, litt unge typen. Men måtte google navnet bare for å sjekke, og fyren som kom opp nå har jeg ikke enset en gang! Ikke fått med meg at han er med i det hele tatt! Og jeg har sett alle episodene hittil... Anonymous poster hash: 6a08a...288 Nettopp!!! :/
neiognei Skrevet 8. oktober 2015 #36 Skrevet 8. oktober 2015 I går fikk han med to setninger på kamera!:D
Teardrop Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #37 Skrevet 8. oktober 2015 De har valgt å ikke fokusere på ham. Ikke hans feil, han har sikkert snakket til kamera, han også. Sånn er det, produsentene velger hva de skal vise. Når storbonden sier hun kjenner Morten minst, så kjenner hun åpenbart Øystein bedre. Men det har vi ikke fått se på TV foreløpig. Vi får se kanskje to timer av det som skjer i løpet en uke.Anonymous poster hash: dadea...2b3 Selvfølgelig! Grunnen er jo at ho ikke har sett at han er der enda ho heller! Må legge merke til han først vettu! Haha
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #38 Skrevet 8. oktober 2015 Svømming? Herregud så kjedelig sport! Wtf svømming er jo den beste sporten Anonymous poster hash: 44a93...633
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #39 Skrevet 8. oktober 2015 Hvem har sagt at det er viktig? Jeg så ikke på Mesternes Mester, og følger heller ikke med på svømme-VM. Lilevel vet jeg hvem Aleksander Hetland. Hvorfor? Fordi jeg følger med. Leser litt aviser og sånn, følger med på nyheter, vet du. Er noen av oss som fremdeles driver med sånt, utrolig som det enn kan høres ut.Anonymous poster hash: dadea...2b3 Det finnes da mer på nyhetene enn sportsnyheter. Anonymous poster hash: c535b...38d 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #40 Skrevet 8. oktober 2015 Hva var denne damen kjent for? Er Paradise Hotel en dannelse i allmennkunnskap? Ser du ikke hva tråden handler om? Denne tråden handler ikke om allmennkunnskap, men at en Farmendeltaker får lite TV-tid, akkurat som Linn gjorde i Paradise Hotel (selv om hun kom til finalen). Anonymous poster hash: c535b...38d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå