AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hei, alltid kjekt å høre fra folk som nettopp ha begynt eller nettopp tatt bil lappen. Er selv i gang, har tatt teorien å nettopp begynt med kjøretime, å lurer på hvor lang tid har dere tatt på de enkelte trinnene å selve lappen. Er 25 år, så nå er det endelig på tide:) Anonymous poster hash: a44e6...21b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Del Skrevet 7. oktober 2015 Her er noe viktig du bør lese...http://www.sprakradet.no/sprakhjelp/Praktisk-grammatikk/Aa_eller_og/ Anonymous poster hash: 7eaef...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Del Skrevet 7. oktober 2015 Skriver på dialekt heter det! Hva er probleme ditt! Anonymous poster hash: a44e6...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helenearendal23 Skrevet 8. oktober 2015 #4 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg tok 3 måneder på lappen ikke lenge siden jeg fikk den er 24 år. Tok ikke lang tid er forskjellig ting men det går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 8. oktober 2015 #5 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har oppkjøring den 15 og gruer meg helt grønnjævlig...!! Tips mottas med takk! Fykj å fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 8. oktober 2015 #6 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har forresten brukt et år ca. Kom godt i gang så sa det stopp med pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 8. oktober 2015 #7 Del Skrevet 8. oktober 2015 Tok meg et halvt år å få lappen, tok noen ekstra repetisjonstimer her og der på ting jeg måtte bli bedre på, ellers så syns jeg det gikk veldig fort egentlig! Plutselig var det oppkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hvor ofte kjørte dere med kjøreskolen da? Takk for svar:) Anonymous poster hash: a44e6...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hei. Jeg holder på med og ta lappen nå, og er like før oppkjøring. Jeg begynte med kjøreopplæring i august . Anonymous poster hash: 0aa87...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Del Skrevet 9. oktober 2015 Er straks ferdig med Trinn 3 med kjøretimer, så må få tatt teoriprøven så fort som mulig. 17 år. Anonymous poster hash: 6a5b1...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå