AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Synes dette er litt morsomt. Når jeg tar på meg en skjorte og klær meg pent i dagliglivet er det langt flere damer som sjekker meg ut. Gikk rundt i dag og følte meg skikkelig attraktiv Det blir nok skjorte flere ganger.. Anonymous poster hash: 2fa56...846 1
LadyL Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg synes det 😊 Så lenge det er rent, passer kroppen og nogenlunde gjennomtenkt er det bra! Kommer langt med skjorte 👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Klesstil har veldig mye å si - sånn overfladisk sett Jeg opplever å bli behandlet forskjellig til tider om jeg har på jobbklær, skjørt/bluse/blazer, enn jeans og anorakk som jeg ofte har på fritiden. Anonymous poster hash: 13fe0...8db 1
Summers Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Åpenbart, klesstil er en indikator på om man har penger og at man omgås damer(hvorfor ellers skulle man være pyntet?) 2
Maleficenta Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Åpenbart, klesstil er en indikator på om man har penger og at man omgås damer(hvorfor ellers skulle man være pyntet?) Nei det er en indikator på stilsans og at man ikke gir totalt f i eget utseende. Går fint an å se bra ut i klær fra dressmann eller hm 2
Gjest Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Gikk rundt i dag og følte meg skikkelig attraktiv Dette har mer å si enn du kanskje er klar over og er viktigere enn selve klesplaggene du har på deg. 2
artigsjokk Skrevet 7. oktober 2015 #8 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg dømmer folk som går i joggebukse hver dag. 2
Gjest Holititten Skrevet 7. oktober 2015 #9 Skrevet 7. oktober 2015 Har mye å si på førsteinntrykket, men det er jo ikke klesstilen man forelsker seg i til slutt.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #10 Skrevet 7. oktober 2015 Hvis det er noen jeg har bygd en relasjon med over tid og blitt sjarmert av personligheten til (kollega, medstudent, venn av venn) så betyr ikke klær så mye. Men klær har veldig mye å si for førsteinntrykket da det er noen stiler jeg tiltrekkes mer av enn andre, og klær kan også definere litt av personen f.eks vestkant / østkant, rik / kreativ . Menn sier jo alltid at det er viktig at kvinnene skal kle seg pent, så du burde jo forstå at kvinner setter pris på at menn kler seg pent også Anonymous poster hash: 4d202...1ca
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #11 Skrevet 7. oktober 2015 Det har veldig mye å si, selv om jeg ikke liker å innrømme at jeg egentlig er veldig overfladisk. Det første jeg legger merke til på en fyr er stilen, og deretter kommer ansikt og andre ting. Personlig skremmes jeg bort av menn med skjorter, og trekkes mer til en litt mer avslappet 'gate'-stil. Anonymous poster hash: 64f80...a87
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #12 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg dømmer folk som går i joggebukse hver dag. Hahahahahaha! Fantastisk. Leser over svar på ts sitt spørsmål, så kom denne ut av det blå. Takk for latter og random kommentar i tråden. PS, enig med deg Anonymous poster hash: c2e78...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #14 Skrevet 7. oktober 2015 Menn i dress😍 Jobbet i sentrum før, hvor det beste med jobben var at bussen kom en halvtime tidligere enn jeg startet. Satt og drakk kaffe på en benk, hvor mange menn i dress gikk forbi til sine viktige jobber klokken 7 på morgenen... Uansett utseende, det er noe med menn i dress. ^^, Anonymous poster hash: c2e78...2e2 1
Gjest 123Sol Skrevet 7. oktober 2015 #15 Skrevet 7. oktober 2015 Har han en sånn "preppy" stil så er det byebye til han :)Så ja, klesstil har en del å si.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #16 Skrevet 7. oktober 2015 hvit t shirt eller skjorte er jo veldig fint. enkelt og greit. Anonymous poster hash: cde85...b33
Sofia123 Skrevet 8. oktober 2015 #17 Skrevet 8. oktober 2015 Ja. En velkledd mann er helt vanvittig sexy!
The Kitten Skrevet 8. oktober 2015 #18 Skrevet 8. oktober 2015 For meg har det mye å si. Det trenger ikke være dyre klær, men de må matche og passe til anledningen. F.eks stiller man ikke (som min fetter) til julemiddag i joggedress, men for en filmkveld hjemme alene i stuen er joggedress helt ok.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #19 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er 21. Ser bra ut. Litt små langt hår. Noe lignende Harry Styles, ikke krøller og ikke så langt. Går ofte med lange skjorter og t skjorter som dette (se bilde). Stramme bukser og alt fra converse til vans sko. Hva synes dere om denne stilen? Oppgi gjerne alder på dere jenter/damer. Anonymous poster hash: e4a4a...d3c
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #20 Skrevet 8. oktober 2015 Det er stor forskjell på en som ser ut som en slask og en som tydeligvis har gjort en liten innsats... Det sier gjerne noe om hvordan personen tar vare på seg selv og hvordan vedkommende ellers ter seg... gidder man bruke tid på å se ordentlig ut, er man kanskje en generelt ordentlig person, men selvsagt... skinnet kan bedra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå