Gå til innhold

Vår fantastiske dag + bilder (22. juni)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har vi fått ny datamaskin etter lynndeslaget, så nå har jeg fått lagt ut bilder og oppdatert hjemmesiden vår. Men, her kommer min historie om vår helt fantastiske dag. :lol:

Jeg og Bjørn skiltes ved 10-tiden. Da kom min mor for å sminke med og ordne håret mitt. Forloveren lå hos oss denne natten, så hun var der allerede. Skal si at jeg var spent, og er veldig glad for at jeg hadde noen kjente til å ordne meg. Vi tok oss god tid, og mamma dro før meg og forloveren til kirken. Tror ikke selve følelsen kom før vi satt i bilen på vei til kirken, og jeg fant ut at klokken var 12 minutter på 14:00. Bare tolv minutter igjen tenkte jeg, og da begynte bryllupsnervene for alvor. :oops:

Vi ankom kirken noen minutter før, og toastmasteren fikk alle inn i kirken før jeg kom ut av bilen. Min far ventet inne i gangen til kirken med brudebuketten min, og han sa at jeg så helt fantastisk ut. Da skjønte jeg at nå var tiden inne..... Kirkeklokken ringte fire ganger, og så åpnet dørene seg. Faren min tok meg godt i armen, og vi begynte å gå oppover. Åååå, for en følelse. J :wink: eg klarte nesten ikke å se opp på min flotte mann som sto og ventet oppe ved alteret. Han var så utrolig flott. Måtte konsentrere meg om å puste rolig, og synet av alle ansiktene som tittet på meg, de smilte og gråt om hverandre. Det var overveldende. 6 hvite avkuttede roser lå oppover ved kirkebenkene. Helt nydelig. Så kom vi opp til alteret, og jeg sto rett ovenfor Bjørn. Hans ansiktsuttrykk sa alt, kjærligheten lyste i øynene hans, han var så utrolig vakker og stilig. Jeg husker at jeg skjalv i bena, der jeg sto og ventet på at Mendehlsson skulle bli avsluttet. Det var en hel evighet, og jeg trodde helt klart at jeg ikke skulle klare å stå, men det gikk så bra. :roll:

Så begynte presten, hun gjorde en ufattelig god jobb, det ble en romantisk, vakker og nydelig vielse. Og både jeg og brudgommen hadde problemer med å holde tårene tilbake da hun fortalte at det var en så stor glede å vie oss fordi hun hadde blitt så glad i oss. Så ga vi hverandre et klart høyt ja, og så gikk jeg fram for å synge "The Rose" til min nybakte brudgom. Hadde nok litt problemer i begynnelsen med å holde tårene tilbake, men det hjalp veldig etterhvert. Men mannen min klarte det ikke...... Etter det jeg så ble han strammere og strammere i ansiktet, men så nydelig som han var. :)

Så etter vielsen var det på tide å gå arm i arm ut av kirken som rette ektefolk, og på vei ut kom det dalende ned en hestesko av blomster som et tegn på hell og lykke i framtiden. Kjempefint og nydelig.

Så bar det av sted til Rød Herregård for fotografering. Og snakk om heldig, utenfor kirken fikk jeg regndråper i sløret og så bel det strålende sol. Alt var bare helt perfekt. Fotograferingen gikk bra, takket være strålende hjelp fra forloverne våre. Så dro vi til lokalet, og alt var bare nydelig. Pyntingen sto vi for selv, men jeg hadde jo ikke sett blomsteroppsatstene (laget i champagneglass) og de ferdig pyntede fatene. Helt fantastisk. Så begynte festen. Mannen min holdt en nydelig tale til meg, jeg holdt en til han (tale/dikt), så holdt min far en vakker tale og brudgommens mor en helt spesiell tale. (Hun hadde vært meget syk rett før, så det var så spesielt for oss at hun i det hele tatt orket å være der). Forloverne talte og min barndomsvenninne holdt også en rørende tale, og alt var som sagt bare helt perfekt. Maten var nydelig og drikken var god. (Det ble noen glass med champis).

Så var det tid for brudevals. En spesiell ting var at alle gjesten samlet seg i ring rundt oss og holdt hender mens vi danset til "Wonderful Tonight" som er "vår" sang. Så ble det dans med foreldre, og så var det tid for kaker og kaffe med noe ekstra til. Alle koste seg og småpratet, det var jo magne som ikke kjente hverandre, men vi tror de aller fleste ble litt bedre kjent med hverandre.

Rett før vi skulle dra hadde forloverne ordnet med en veldig spesiell ting for oss. Alle gjestene tente et telys hver, og disse ble satt i form av et hjerte foran oss på gulvet. Så sang alle sammen "Kjærlighet" som tegn på at vi skulle være sammen for alltid. Helt nydelig og veldig rørende. :wink:

Ved midnatt kom taxien og hentet oss, og vi tok farvel med alle som var igjen i lokalet. Så bar det av sted til hotellet hvor vi ble godt mottatt. Men vi fikk jo ganske så stort sjokk når vi fikk tildelt et enkeltrom..... :o (En spøk fra hotellet). 8) Etterhvert fikk vi tildelt et nydelig dobbeltrom med roseblader over hele, og champagne og friske sukrede jordbær. Mmmm, kunne ikke ha vært bedre.

Dagen var altså så fantastisk fin, og vi koste oss virkelig. Alt var så vellykket og det er et minne for resten av livet. Nå koser vi oss som nygifte og nyter sommeren. Framtiden ligger for våre føtter....... :lol:

Til alle kommende bruder og brudgommer, gled dere, det er en fantastisk følelse som ikke kan sammenlignes med noe...... :P

Her er bilder fra den store dagen vår:

http://photos.msn.no/viewing/album.aspx?m7...Pjfag34rhlDCGs$

Her er hjemmesiden vår:

http://home.halden.net/bikercouple/bryllup.html

Videoannonse
Annonse
Gjest Jamila
Skrevet

Gratulerer så masse!! Og takk for titten, med alle bildene! Likte særlig godt det under sløret, skikkelig morsomt og orginalt!

Lykke til videre i ekteskapet!

Skrevet

Helt enormt!

Gratulerer så mye og takk for at du delte. At du i det hele klarte å stå der å synge synes jeg er flott.

Lykke til med ekteskapet :):):)

Gjest *Perser*
Skrevet

Gratulerer sååå mye som man og frue :)

så nydelige dere var, og såå fin bukett du hadde :) du var kjempe nydelige på alle bildene, og såååå lykkelig dere så ut :) :)

kos dere så masse som nygifte :)

kos og klem

Skrevet

Gratulerer så masse, og lykke til videre i livet, og ekteskapet.

Dere var helt nydelige.

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Deilig å være gift ikke sant? :D

Dere var kjempefine! Og jeg synes også det bildet av dere under sløret var ganske søtt... :rodme:

Det er kjempekjekt å se bilder, så tusen takk for titten! Det så ut som det var kjempekoselig. Lykke til videre som mann og fru!

Skrevet

Takk alle sammen. Det er så herlig å være gift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...