Gjest sjakkmatt Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Ikke lenger aktuelt. Endret 18. oktober 2015 av sjakkmatt
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Hva er mening med forlovelsen hvis han ikke vil gifte seg med deg? Jeg hadde bryttet forlovelsen. La ham fri på ordentlig når han er klar til giftemål. Anonymous poster hash: e3b65...7e9 4
Gjest sjakkmatt Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Hva er mening med forlovelsen hvis han ikke vil gifte seg med deg? Jeg hadde bryttet forlovelsen. La ham fri på ordentlig når han er klar til giftemål. Anonymous poster hash: e3b65...7e9 Endret 18. oktober 2015 av sjakkmatt
Eighth Planet Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Dette gjorde meg forvirret. Dere er forlovet men ikke for å gifte dere? eller du vil, men ikke han? Du vil ikke bryte en forlovelse for så å forlove dere? Er dere forlovet eller ikke?Jeg hadde ikke klart å være forlovet uten en plan for framtiden sammen! Skjønner at du vil ta det asap. Jeg føler at forlovelse har et tidsaspekt. De jeg kjenner som har vært forlovet i over to år har aldri giftet seg (de fleste skilte faktisk lag etter 3-7 år som forlovet). Hvor gammel er du? Har lest at om en gifter seg ung (18-25) er det større sjanse for at ekteskapet holder. Hvorfor? fordi man ikke er ferdig utviklet, og da "vokser man sammen". Om dere gifter dere nå og skiller lag senere var dere gift i 5 år, men om dere venter og likevel skiller lag var det liten vits i å vente. Er det riktig så er det riktig enten man gifter seg med en gang eller senere. Du kan sikkert google og finne mer informasjon om forskning og statistikk angående lengde på forlovelser og giftemål. UANSETT, kan du ikke tvinge en mann inn i et giftemål med suksess. Er han ikke klar så er han ikke klar...
Gjest sjakkmatt Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Dette gjorde meg forvirret. Dere er forlovet men ikke for å gifte dere? eller du vil, men ikke han? Du vil ikke bryte en forlovelse for så å forlove dere? Er dere forlovet eller ikke?Jeg hadde ikke klart å være forlovet uten en plan for framtiden sammen! Skjønner at du vil ta det asap. Jeg føler at forlovelse har et tidsaspekt. De jeg kjenner som har vært forlovet i over to år har aldri giftet seg (de fleste skilte faktisk lag etter 3-7 år som forlovet). Hvor gammel er du? Har lest at om en gifter seg ung (18-25) er det større sjanse for at ekteskapet holder. Hvorfor? fordi man ikke er ferdig utviklet, og da "vokser man sammen". Om dere gifter dere nå og skiller lag senere var dere gift i 5 år, men om dere venter og likevel skiller lag var det liten vits i å vente. Er det riktig så er det riktig enten man gifter seg med en gang eller senere. Du kan sikkert google og finne mer informasjon om forskning og statistikk angående lengde på forlovelser og giftemål. UANSETT, kan du ikke tvinge en mann inn i et giftemål med suksess. Er han ikke klar så er han ikke klar... Endret 18. oktober 2015 av sjakkmatt
Eighth Planet Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Ja, det er nettopp det: Jeg føler ikke at han er helt klar for giftemål. Men istedenfor å bryte forlovelsen å vente på et skikkelig frieri som tidligere er foreslått her, vil jeg forsøke å finne de rette ordene for å "modne" ham litt. Jeg er i 20-årene og er ferdig studert om 2 1/2 år. Jeg ville nok bare satt meg ned og snakket med han. Sett et dato/måned/år dere gifter dere eller noe konkret å forholde seg til. Dere kan jo evt legge bryllupet til etter studiene? Du må nesten bare ta sakene i dine egne hender. Snakk med han og finn ut hva DU vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå