Gå til innhold

Montebello Camping

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om de er kjærester. De ble presentert som venner så går ut ifra det. Men han som er glad i rosa kommenterte til kompisen sin hvor kjekk han i kiosken var første episode og spurte kameraten om han var enig. Jeg tror nok de begge er homofile, men jeg kan ikke vite det helt sikkert uten at de har sagt det selv nei :)

Grunnen til at jeg beskrev dem som "de to homofile guttene" vari utgangspunktet fordi jeg ikke husker navna deres og da var det enkleste måte :P

Edit: skrivefeil

Preben og Joakim :)

Anonymous poster hash: 5da87...958

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Preben og Joakim :)Anonymous poster hash: 5da87...958

Takk :)

Skrevet

Ler meg ihjel av katten Pelle, og hvordan eieren snakker "PELLEE"

Anonymous poster hash: ed7b8...dfc
Skrevet (endret)

Er den familien fra Sarpsborg som ble presentert i siste programmet, den samme familien som har vært med i Unge Mødre? Tenker på de som bodde i Nittedal og var hockeyfrelst. Han var vel fra Sarpsborg hvis jeg ikke husker helt feil.

Endret av BlomsterMaja
  • Liker 1
Skrevet

Er den familien fra Sarpsborg som ble presentert i siste programmet, den samme familien som har vært med i Unge Mødre? Tenker på de som bodde i Nittedal og var hockeyfrelst. Han var vel fra Sarpsborg hvis jeg ikke husker helt feil.

Yes, det er de samme!!!

Skrevet

Jeg liker programmet jeg. Det er veldig underholdende. De to homofile guttene som er på sin første campingtur er helt herlige sammen! Jeg ler så jeg griner av dem. Eneste jeg synes er kritikkverdig er hvordan de har gjort de to tenåringene til to av hovedpersonene og hvordan de lar dem brette ut om kjærligheten og sånn på TV. Her er det jo foreldre som har måtte samtykke i det, og jeg kan ikke forstå hvorfor.

Vi har vel vært der selv de flest av oss, jeg kjenner meg igjen i dem, men hadde ikke vært gøy om jeg hadde blir vist frem sånn på TV.

Programmet er laget ironisk...filmfolkene og ideskaperne ser på dette selvsagt som ren humor.

Men klart, finnes alltid folk som faktisk liker det og tror det er hyggelig og slikt.

Anonymous poster hash: 7e168...b32

Skrevet

Så vulgært! 😱😦😳

Skrevet

hahaha, jeg også!

Anonymous poster hash: 0a89e...f17

Skrevet

Så vulgært! Anonymous poster hash: 7e168...b32

Javel....? Kan du utdype?

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet

Jeg og! Pelle er kul :) Lo godt da han la seg til ved kattemynte-busken og eieren bare dro han bortover.. "Kom da Pelleeee"

Skrevet

Javel....? Kan du utdype?

Oi, er det virkelig nødvendig...

Trodde alle visste at unge mødre og Sarpsborg er en harry kombinasjon.

Skrevet

Oi, er det virkelig nødvendig...

Trodde alle visste at unge mødre og Sarpsborg er en harry kombinasjon.

Er det greit alle andre steder, da?

Skrevet

Katten + kattemynte + Snefrid 😂😂😂

Morsomt

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen som vet om dette er fra denne sommeren eller fra i fjor?

Skrevet

Det er fra denne sommeren ja. 

Anonymkode: 7cccb...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...