Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den nye filmen med Tom Hanks?

Var den bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg så den for en liten stund tilbake!!

Veldig bra film synes jeg.. Veldig rørende uten å bli altfor sentimental... Men du får ikke så veldig mye ut av den.. Typisk film man lett glemmer..

Skrevet

Jeg synes begynnelsen var morsom, men så ble den bare en sånn vanlig, tragisk, overromantisk amerikansk sippefilm,....Filmen hadde vært bedre uten romantikk,..

Tviler på jeg kommer til å se den igjen,..

Skrevet

Jeg synes den er veldig bra. Jeg har sett at den blir omtalt som drama flere steder, men det er helt feil synes jeg. Filmen er jo kjempe morsom! :-)

Skrevet

leste i VG i dag ate denne filmen har blitt en stor flopp i Norge

Skrevet

Tom Hanks spiller godt, men man skulle tro at en regissør som Steven Spielberg kunne holde seg for god til å lage søtsuppe av denne historien (som faktisk bygger på historien om en iraner (?) som har bodd i internasjonal sone på Charles de Gaulle-flyplassen utenfor Paris i over ti år nå).

Skrevet

Jeg skal se filmen i helga, men forventer ikke annet enn enkel underholdning!

Takk for innspill :)

Skrevet

Jeg skal se den i kveld. I aviser har jeg kun sett positiv kritikk. Vet ikke helt hva jeg forventer meg, men jeg liker Tom Hanks, så jeg tror den blir bra.

Skrevet

Jeg og en venninne skal se den i kveld.

Skal bli spennende, men jeg forventer ikke noe mirakel. Vi får se :-)

Skrevet

Nå har jeg sett Terminalen. Likte den veldig godt, passe morsom og søt. Anbefales!

Skrevet
Nå har jeg sett Terminalen. Likte den veldig godt' date= passe morsom og søt. Anbefales!

Jepp! Nå har jeg også sett den, og er veldig enig! Fikk meg flere gode lattere underveis! Tom Hanks er en super skuespiller.

Skrevet

Så Terminalen i helgen. Hadde ikke så store forventninger men Ble positivt overrasket!

Synes det var en kjempefin, morsom og søt film. Tom Hanks spilte utrolig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...