AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Var på byen i helga og møtte ei dame. Hun spurte hvor jeg var fra, for hun hørte jeg snakket annerledes. Sa hvor jeg var fra og sa også at jeg er egentlig same. Hun syntes det var sexy og da reiste en mann seg opp og skrek til meg din jævla same. Så gikk han. En annen sa seg enig og gikk han også. Dama lo og sa de var sjalu. Er menn så sjalu på samene for vi er mer sexy eller? Flaut på deres vegne som skriker ut skjellsord og skal kalles voksne. Anonymous poster hash: 42a52...d8f 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 De var sikkert frustrert for de ikke fikk seg noe Anonymous poster hash: 42a52...d8f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 fnis......... Anonymous poster hash: 67539...88b
Gjest Gjest_Idja Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Jævla same må man i visse deler av landet bare bli vant til å høre, og det skyldes veldig sjelden sjalusi, men bare rent sinne mot samene.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 I 99% av tilfellene klarer jeg å se om folk er same eller ikke. Det ses på øynene.Anonymous poster hash: a53e1...d57
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 I 99% av tilfellene klarer jeg å se om folk er same eller ikke. Det ses på øynene.Anonymous poster hash: a53e1...d57 Eh...jada. Samekjenneren, kaller de visst deg på folkemunne . Anonymous poster hash: 8bc3e...d94 8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Eh...jada. Samekjenneren, kaller de visst deg på folkemunne . Anonymous poster hash: 8bc3e...d94 HA HA HA HA HA Anonymous poster hash: 924b2...5ba
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Samer er supersexie. Vakre ansikter og menn har de deilige kroppene, bare synd det er så få samer på Sørlandet Anonymous poster hash: 924b2...5ba
Snof Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Vi nordlenninga e bare litt sint på sama Nån har til og med tatt sæ brye tel å gi et læserinnlægg mot sama Tydeligvis tar dokker ikke bare Finnmarksvidda, no tar dokker åsså damen. Fy faen æ spyr!!! Endret 9. oktober 2015 av Snof
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Var på byen i helga og møtte ei dame. Hun spurte hvor jeg var fra, for hun hørte jeg snakket annerledes. Sa hvor jeg var fra og sa også at jeg er egentlig same. Hun syntes det var sexy og da reiste en mann seg opp og skrek til meg din jævla same. Så gikk han. En annen sa seg enig og gikk han også. Dama lo og sa de var sjalu. Er menn så sjalu på samene for vi er mer sexy eller? Flaut på deres vegne som skriker ut skjellsord og skal kalles voksne. Anonymous poster hash: 42a52...d8f Nei jeg er ikke sjalu på samer. Hvorfor skulle jeg være det ?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg synes samer faktisk kan være utrolig plagsomme, spesielt samisk TV irriterer meg. Alle samer kan jo norsk, de fleste bor til og med i Oslo. Husker det sinne jeg fikk av å måtte se på samisk barne tv som liten...! Haha, uff så nei jeg har aldri vært så begeistret for samer, men jeg hadde aldri gått bort til en same og sagt at jeg hater dem. (for det gjør jeg heller ikke) Anonymous poster hash: 5b208...55d
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg synes samer faktisk kan være utrolig plagsomme, spesielt samisk TV irriterer meg. Alle samer kan jo norsk, de fleste bor til og med i Oslo. Husker det sinne jeg fikk av å måtte se på samisk barne tv som liten...! Haha, uff så nei jeg har aldri vært så begeistret for samer, men jeg hadde aldri gått bort til en same og sagt at jeg hater dem. (for det gjør jeg heller ikke)Anonymous poster hash: 5b208...55d Nei, de fleste samer bor ikke i Oslo. Det bor flere i Tromsø. Det bor flere i Finnmark.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Er ikke noe verre enn jævla svenske, jævla bergenser O.l. Alle får høre dette fra tid til annen samme hvor man kommer fra. Jævla sunnmøring har jeg hørt mange bli kalt.Anonymous poster hash: b4dcb...090
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Nei, de fleste samer bor ikke i Oslo. Det bor flere i Tromsø. Det bor flere i Finnmark. Byen med flest samer sies å være Oslo. Finnmark er ikke en by. Men vet ikke om det virkelig er flere samer i Oslo enn i Tromsø men kan jo være. Anonymous poster hash: 2a414...ae8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Ingen har sagt til fjeset mitt noe stygt om at jeg er same. Er kun på kvinneguiden jeg hører slikt. men broren min har hørt det flere ganger. Kansje fordi jeg er dame? Anonymous poster hash: 1ef7e...45b
MinnisMus Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 Ikke noe å bry seg om, er jo same faen hva slike mennesker synes.
Gjest Mats Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Ingen har sagt til fjeset mitt noe stygt om at jeg er same. Er kun på kvinneguiden jeg hører slikt. men broren min har hørt det flere ganger. Kansje fordi jeg er dame? Anonymous poster hash: 1ef7e...45b Tror det er for det er flest gutter og menn som sier noe stygt og de sier det til andre gutter og menn. Jenter og kvinner baksnakker de.
20052014 Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Jeg har visstnok noe samisk blod og synes det er kjempe spennende. Kan ikke snakke samisk, men skal definitivt lære meg det! Endret 14. oktober 2015 av 20052014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå