Gå til innhold

Antrekk til jobbfest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Neste helg skal jeg på en middag/fest med jobben. Jeg er mest sannsynlig eneste jenten siden jeg jobber i et mannsdominerende yrke. Jeg aner ikke hvordan jeg skal kle meg... Jeg elsker å pynte meg med kjole og høye hæler selv om jeg går i arbeidsdress på jobb. 

Spørsmålet er om jeg skal tørre å gå for en kjole eller heller gå for en bluse og skjørt som jeg føler blir litt mindre pyntet. Er så nervøs for å bli overpyntet... 

Anonymous poster hash: 30a1b...d50
Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

jeg hadde glatt gått for kjole å høye hæler,pynt deg slik du ønsker,kos deg masse

Skrevet

Jeg synes bluse og skjørt er like pent som kjole. Et pent skjørt (pencil kanskje) pluss helt "vanlige" strømper, sko med litt hæler på. Det blir bra! Da er det ikke sikkert at du føler deg overpyntet, men allikevel har du en knall outfit på. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde brukt kjole og høye hæler, men ikke pumps. Heller noen støvletter av noe slag, ankelboots med hæl kanskje? Du kan jo bruke en litt mer hverdagslig kjole og ta det rolig med sminken og tilbehøret også :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde pyntet meg av hjertens lyst!

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for gode tips. Blir nok noen ankelboots til enten skjørt og bluse eller en kjole

Anonymous poster hash: 30a1b...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...