Gå til innhold

Det er sunt å være singel, Å ikke ha en partner har sine fordeler, også for helsa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

«Å stakkars, er du singel?»

For en dustete kommentar. Det finnes ikke noe mer irriterende enn venner som synes synd på deg som er alene. For å være singel er slett ikke så dumt, det.

Du bestemmer over egen tid, du kan dyrke dine hobbyer, du har masse tid til venner.

Og så slipper du unna kjærestekiloene, kjedelige familiemiddager hos svigers, sure sokker overalt og toalettsetet som aldri ligger på plass ...

Link til artikkelen:
http://www.kk.no/livsstil/det-er-sunt-%C3%A5-v%C3%A6re-singel-24122

Anonymous poster hash: fed70...579
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er singel og skal love deg det ligger flere sure sokker og brukte truser slengt over alt her nå, enn når jeg dater/er i forhold :fnise:

Anonymous poster hash: 5130e...ffb
Skrevet

Å være singel er best :D

Anonymous poster hash: 49c6c...243
Skrevet

Jeg trives egentlig ikke med å være singel, men jobber med saken  :lur: Jeg får ofte høre stakkars deg.. er du singel du da.. og et medfølende blikk. Blir veldig lei meg av det. Hadde det ikke vært for at folk sa slikt hadde jeg trivdes bedre som singel. Har min gigantiske seng for meg selv og er så heldig at jeg kan reise masse med venner. Føler meg absolutt ikke ensom, skjønner ikke hvorfor mange tror det om oss single? Er man ikke mer ensom om man har kjæreste og bare sitter inne og jukker på hverandre? 

Anonymous poster hash: fdb06...e9b
Skrevet

«Å stakkars, er du singel?»

For en dustete kommentar. Det finnes ikke noe mer irriterende enn venner som synes synd på deg som er alene. For å være singel er slett ikke så dumt, det.

Du bestemmer over egen tid, du kan dyrke dine hobbyer, du har masse tid til venner.

Og så slipper du unna kjærestekiloene, kjedelige familiemiddager hos svigers, sure sokker overalt og toalettsetet som aldri ligger på plass ...

Link til artikkelen:

http://www.kk.no/livsstil/det-er-sunt-%C3%A5-v%C3%A6re-singel-24122

Anonymous poster hash: fed70...579

100 % enig med deg! Mer er det ikke å si om den saken.

Anonymous poster hash: 0091a...014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...