Gå til innhold

Synes du grått hår på menn er yay or nay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del må det bli nay. Eldre menn kan være fint det, men har i utgangspunktet ikke sansen for grått hår, synes det blir veldig olding. De som har vært lyslugget og får grå manke har uansett en tendens til å kle grått hår bedre enn de som går fra mørk til grå manke, fordi kontrasten ikke blir like stor mellom før og nå. Så de mennene som ikke er "høye og mørke" har sine fordeler de også :jepp:;)

Anonymous poster hash: e43ba...0a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange kler grått hår, så det er helt ok for meg om mannen har det. Hårfarge er i grunnen det siste jeg bryr meg om hos en mann.

Gjest Captain Hook
Skrevet

Grått hår er noe alle får uansett, så tenker ikke på om det er yay eller nay. 

Skrevet

Grått hår er noe alle får uansett, så tenker ikke på om det er yay eller nay. 

Liker du eldre menn da? Trodde du helst gikk for 16 år gamle jenter og gutter rundt din egen alder..?

Skrevet

Kjekke menn kler alt. Grått hår kan være sexy det.

Anonymous poster hash: c1e86...678
  • Liker 1
Skrevet

Hvis mannen ellers var spiselig, så tror jeg ikke hårfargen skulle være noe problem.

Mange pene menn med grått hår.

Skrevet

De aller fleste ser litt bedre ut med grått hår syns jeg :fnise:

Mannen min har kullsvart hår, men nå har det endelig begynt å bli grått her og der. Syns bare han blir mer sexy for hvert grå hår han får :love:

Skrevet

Det spørs litt på hvordan sveisen er, tenker jeg .. 

Skrevet

Jeg synes det er best med en tekst på et språk av gangen, virker som om du ikke behersker noen av språkene du prøver deg på.

Og hva synes du folk skal gjøre med alderen sin, henge seg når de blir gråhåret?

Ikke rart folk ikke klarer å få en partner, eller holde på en partner med et slikt overfladisk syn på andre.

Anonymous poster hash: 086ed...b2d
Skrevet

Hvis dere synes grått hår er nay kan det jo bli problematisk å bli eldre. :fnise:

Anonymous poster hash: 735a1...cb0

Gjest Captain Hook
Skrevet

Liker du eldre menn da? Trodde du helst gikk for 16 år gamle jenter og gutter rundt din egen alder..?

Liker bedre eldre damer. Helst i 40 åra. Ellers liker jeg de rundt min egen alder og noen yngre og noen eldre. Kommer an på personen ikke alderen. Uansett er ikke grått hår det jeg ser etter. Noen begynner jo alt i 20 åra!

Skrevet

Jeg synes det er best med en tekst på et språk av gangen, virker som om du ikke behersker noen av språkene du prøver deg på.

Og hva synes du folk skal gjøre med alderen sin, henge seg når de blir gråhåret?

Ikke rart folk ikke klarer å få en partner, eller holde på en partner med et slikt overfladisk syn på andre.

Anonymous poster hash: 086ed...b2d

Eldre gråhåret herre med bart som er butthurt?

Skrevet

Hvis dere synes grått hår er nay kan det jo bli problematisk å bli eldre. :fnise:

Hårfarge

Skrevet

For min del må det bli nay. Eldre menn kan være fint det, men har i utgangspunktet ikke sansen for grått hår, synes det blir veldig olding. De som har vært lyslugget og får grå manke har uansett en tendens til å kle grått hår bedre enn de som går fra mørk til grå manke, fordi kontrasten ikke blir like stor mellom før og nå. Så de mennene som ikke er "høye og mørke" har sine fordeler de også :jepp:;)

Yay på de som kler det.

Skrevet

Hårfarge

For mange er også hårfarge på menn nay. Så hva gjør man da? Ikke grått, og ikke farge det. :sukk:

Anonymous poster hash: 122f0...b57

• Liker 1
Skrevet

Hårfarge Anonymous poster hash: e43ba...0a2

For mange er også hårfarge på menn nay. Så hva gjør man da? Ikke grått, og ikke farge det. :sukk:Anonymous poster hash: 122f0...b57

... Og ikke bli skalla heller.

Jaja. Lykke til om tjue år. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

... Og ikke bli skalla heller.

Jaja. Lykke til om tjue år. :fnise:

:jepp:

Farge hår = Nay!

Grått hår = Nay!

Miste hår = Nay!

Anonymous poster hash: 122f0...b57

• Liker 1
Skrevet

Parykk!

:skratte:

Skrevet

Det finnes både menn og kvinner som beg å bli grå ved 25 årsalderen.

Hva med deg selv...du også kan bli grå

Anonymous poster hash: fa7d2...3e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...