AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Når jeg blar gjennom folk på Tinder, så er det ikke alle jeg kan superlike. Der er den knappen bare grå. På neste person kan den være blå igjen, og da går det jo an å trykke. Noen som vet hvorfor? Jeg har en teori om at den personen har disliket meg, slik at det ikke er noe vits for meg å trykke superlike. Tror dere det kan stemme? Anonymous poster hash: a38dc...bb1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Det kan sikkert stemme, men hva er superlike? Noe betalte brukere får? Hva gjør den? Bare sender signal om at den andre blir likt "ekstra godt"? Anonymous poster hash: 49ffa...b70
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Det kan sikkert stemme, men hva er superlike? Noe betalte brukere får? Hva gjør den? Bare sender signal om at den andre blir likt "ekstra godt"? Anonymous poster hash: 49ffa...b70 Betalte brukere får 5 superlikes hver dag, tror jeg det er. De som ikke betaler får bare muligheten til å superlike 1 person hver dag. Hvis du superliker en fyr, så vil du etterhvert dukke opp hos han når han sitter og blar. Da vil du ha en lyseblå ramme rundt bildet, og så står det at du har superlikt han. Så da får man faktisk vite hvem som liker deg ekstra godt:) Anonymous poster hash: a38dc...bb1 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Hvordan får man tilgang til superlike funksjonen? Jeg har bare den standard gratis tinderen.... må man laste ned tinder superlike fra appstore? Anonymous poster hash: e6ab1...46f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Hvordan får man tilgang til superlike funksjonen? Jeg har bare den standard gratis tinderen.... må man laste ned tinder superlike fra appstore? Anonymous poster hash: e6ab1...46f Kanskje du bare trenger å oppdatere i App Store. Anonymous poster hash: 1b17c...7b0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg synes bare den er irriterende, har aldri brukt den med vilje, men kommet borti den når jeg egentlig skulle sveipe til venstre Anonymous poster hash: 5e4e4...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg synes bare den er irriterende, har aldri brukt den med vilje, men kommet borti den når jeg egentlig skulle sveipe til venstre Anonymous poster hash: 5e4e4...5f6 Fantastisk Hvordan har responsen så vært? Anonymous poster hash: f241e...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå