AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Del Skrevet 7. oktober 2015 Var på fest og husker ingenting. Er redd for at jeg har sagt eller gjort noe dumt. Går rundt å tenker veldig mye på det. Andre som har hatt det slik? Anonymous poster hash: d8a82...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 7. oktober 2015 #2 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Er det ikke det som er høydepunktet ved en fest? Å bli så full at man ikke husker noe dagen etterpå? Det er i hvert fall det tenåringer skryter av. Endret 7. oktober 2015 av Arabella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Del Skrevet 7. oktober 2015 Fylleangst<3 Anonymous poster hash: a620f...366 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Del Skrevet 7. oktober 2015 Ble du dopet eller drakk du bare for mye alkohol? Hvis førstnevnte så kan det ha skjedd mye dumt, men det ville du nok merket eller hørt om i ettertid. Hvis sistnevnte så er det helt vanlig og litt av den for mange ønskelige effekten ved å drikke mye alkohol. Anonymous poster hash: 4be81...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det går over etter hvert. Alle sier dumme ting i fylla en eller annen gang, likevel husker jeg nesten ikke noe som mine venner har sagt så ikke bekymre deg Anonymous poster hash: 218d7...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg kjenner sååå godt til det! Helt jævlig! Anonymous poster hash: 39ff3...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Del Skrevet 7. oktober 2015 http://www.anonymealkoholikere.com Anonymous poster hash: b10e3...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Del Skrevet 8. oktober 2015 fortsatt fylleangst etter helgen her... men har funnet ut at du tenker mer på hva du selv gjorde enn andre kanskje gjør, folk glemmer og livet går videre. bare å lære til neste gang (den går til meg og).... Anonymous poster hash: 91014...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hahahha, lenge leve fylleangst! Bruker å ha det så jævlig at jeg sletter fb og snap jeg. Skriver ALLTID til noen jeg ikke burde kontakte. Anonymous poster hash: 6f77d...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #10 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg var nok ikke på den festen, så jeg kan ikke hjelpe deg. Jeg har ikke peiling på hva du gjode og ikke gjorde... Anonymous poster hash: b5386...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hahahha, lenge leve fylleangst! Bruker å ha det så jævlig at jeg sletter fb og snap jeg. Skriver ALLTID til noen jeg ikke burde kontakte. Anonymous poster hash: 6f77d...278 Samme her. Slettet hele snapchat (og da får man den jo ikke tilbake) etter at jeg sendte MASSE fyllesnaps til ALLE på hele snapchat. Uffameg... Anonymous poster hash: 91014...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #12 Del Skrevet 9. oktober 2015 Dette er noe "alle" har gjort. Fylleangst er ikke noe gøy. Snakk med en venn som var på festen. Si at du var så full at du fikk black out og at du er bekymret for at du har gjort noe du ikke burde. Som regel får du til svar at du sovna eller satt dritings i en krok. Ikke så kult det heller, men ikke verre enn at det fort blir glemt. Men tenk deg om neste gang (og neste gang deretter) når du drikker. Finn ut hva tålegrensen din er og hold deg til den. Ikke drikk mer enn at du føler du har kontrollen. Når du har festet en stund merker du fort hvor grensen mellom småbrisen, brisen, morofull, full og dritings går. Hold deg unna sprit når du drikker. Det smeller helt plutselig og du kan miste kontrollen som du gjorde denne gangen. Det er gøy å ta seg en fest, men drikk med måte. Anonymous poster hash: dde2b...25c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #13 Del Skrevet 10. oktober 2015 Er det ikke det som er høydepunktet ved en fest? Å bli så full at man ikke husker noe dagen etterpå? Det er i hvert fall det tenåringer skryter av. Om du tror det bare er tenåringer som opplever blackout eller syntes det er stas så må du leve ganske isolert. Anonymous poster hash: 143f4...302 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #14 Del Skrevet 12. oktober 2015 Har selv vært der. Flere ganger . Ekkel følelse å ikke helt vite om du har sagt noe du ikke bør si. Selv drakk jeg meg så drita at jeg begynte å se ekstremt dårlig, og klarte ikke engang å sitte på stolen uten å nesten falle av. Satt og snakket dritt om ei, når hun satt rett ovenfor meg på samme bord. Jeg avslørte også at jeg hadde et hemmelig lesbisk crush på ei, og hadde vist sagt at jeg ville i trusa på henne..-_- gøy å høre dagen etterpå du. Klarte ikke gå til slutt, spydde meg ut og.Anonymous poster hash: c641c...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 12. oktober 2015 #15 Del Skrevet 12. oktober 2015 De aller fleste av oss har nok vært der. Vet du hvor mye du drakk? Greit å vite toleransenivået ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #16 Del Skrevet 12. oktober 2015 De aller fleste av oss har nok vært der. Vet du hvor mye du drakk? Greit å vite toleransenivået ditt. Jeg vet toleransenivået mitt, men når jeg først er i gang er det vanskelig å ikke ta bare et glass vodka til... Jaja, man lærer av alt Og selv om du har drukket litt for mye, så er det ikke noe alle husker for alltid. Anonymous poster hash: 91014...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 12. oktober 2015 #17 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har aldri blitt så full at jeg ikke husker noe, men jeg er ganske ganske sikker på at jeg ble dopet en gang. Både kjæresten, hans søster og vennene våre mistenkte det kjapt. Jeg hadde vært helt borte, nesten bevisstløs i flere timer og de måtte bære meg hjem. Jeg drakk ikke så mye, lot drikken stå på bordet mens jeg dro på do, så tanken om at det kunne være dop kom opp i hodet med en gang, også med tanke på at det plutselig svartnet for meg, og jeg våknet opp hjemme i senga HELT forvirra, og skjønte ikke hvorfor jeg plutselig lå der. Jeg trodde jeg nettopp hadde vært på do og tok meg en liten drink. Var helt forferdelig, og kjæresten var ganske lei seg for alt var bare surr og... ja. ALDRI forlat drikkene deres på bordet for og så drikke det etterpå - ta det med deg eller la de du stoler aller mest på passe på dem. Det var ikke morsomt å oppleve dette, det var ganske skummelt. Jeg var på en vennefest, med folk jeg gikk på skole sammen med. Folk jeg trodde aldri kom til å gjøre noe sånt, så vær obs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 12. oktober 2015 #18 Del Skrevet 12. oktober 2015 Åååja, veldig vanlig. Får noen "svarte øyeblikk" nesten hver gang, men men totale blackouts har jeg ikke hatt på noen år. Noe dumt sier og gjør jeg hver gang Fylleangst er noe ditt! Jeg er bare så glad for at jeg har sluttet med den stygge uvanen å kontakte folk på sms, telefon og FB i fylla. Det bare sluttet jeg med automatisk for noen år siden. Puh... Bare ikke glem at de andre som var på festen var nok også godt i rusen, så om du gjorde noe dumt kan det hende de ikke husker det, eller at de ikke brydde seg der og da (man er jo mye mindre dømmende i alkorusen) Dette går nok heeeelt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå