Gå til innhold

Geniale barneleker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg jul og jeg er på utkikk etter noen barneleker som slår ann hos små barn og som foreldrene vil synes er bra. Noen som har kommet over noen geniale leker?

Barna er I alderen 2-4år.

Fra tante.

Anonymous poster hash: 390c6...fa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balansesykkel/løpesykkel! Det er et "leketøy" barna kan ha mye glede av og det er god trening. Ofte vil barn som starter med balansesykkel hoppe rett over støttehjul og rett til vanlig sykkel :) Det er en "skikkelig" leke som barna ikke går like fort lei av. Passer fint i 3 års alderen (eller så snart barna rekker ned i bakken med beina når de sitter på setet :)

Anonymous poster hash: c692a...35f
Skrevet

Følger her. Trenger også tips :-)

Skrevet

Som foreldre setter man pris på kvalitet. Mye heller 5 tykke fargeblyanter av merket Lyra (koster gjerne 20,- stykk), enn ett stort sett med 50 blyanter for 99,-, som er helt ubrukelige. En bøtte med sånn fin plastelina som ikke tørker ut (over 300 kroner), brio-tog, lego. En skikkelig gammeldags dukke, med klær (dyrt).

Sånne solide plastfigurer (papo),

Barn (også små) liker også å få ordentlige ting:egen tursekk, termos, sitteunderlag, trillekoffert, sovepose, nattbordslampe, lommelykt(kvalitet...).

I det hele tatt: kikk hos Sprell, Riktige leker, Vrimmel og tilsvatende butikker, og kjøp heller noe lite derfra, enn noe stort hos Toy'r'us eller tilsvarende.

(Forøvrig er mine barn glad i alt av myke kosedyr, og der er utvalget uendelig. Man trenger visst alltid en søt kanin/bamse/tiger/lam til.)

Anonymous poster hash: 5f167...37f

• Liker 2
Skrevet

Skikkelig koppestell som tåler bruk, solide utkledningsting og ellers det AB37f nevnte. Gå heller for kvalitet enn kvantitet! :jepp:

Skrevet

En av barna har en matte som man kan tegne på ved hjelp av en penn man fyller på med vann. Den type genial leke er jeg ute etter. Både praktisk og lærerikt. Balansesykkel var et godt forslag.

Ts.

Anonymous poster hash: 390c6...fa9

Skrevet

Geo-mags.

Anonymous poster hash: 5f167...37f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...