Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bleke etterveksten en gang til, men jeg syns håret i lengden også har blitt så blass med tiden, også bruker jeg en del olje, vet ikke om det kan gjøre det litt blasst/gult. Bør jeg dra litt bleking ut i lengdene etterhvert som jeg har sittet litt med det i etterveksten, eller vil det holde med litt lillashampo tror dere? :)

Anonymous poster hash: 702de...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lengdene mine er forøvrig veldig tørre, og tar fort til seg fargen fra feks lillashampo, så har lett for å få lillaskjær i håret. :P

Anonymous poster hash: 702de...bb2

Skrevet

Lurer på det samme..

føler noen striper har blitt litt gyldne på en måte. Har også tørt og slitt hår, men tror iallefall jeg kommer til å ta litt der jeg føler håret er litt gyllent. Vil helst ha kaldt blondt hår :) 

Skrevet

Tips mot gulning av lyst /bleket hår..

Kjøp sitronsaft på butikken (de små gule håndgranatene med grønn kork) . Gre inn safta med kam og la det tørke. Ikke bruk føner eller noe. Pass på å jevne rundt med eventuelt fingrene for å stripe det så du ikke får en stor flekk som er lysere. Sitt gjerne under ei lampe ved sofaen mens du koser deg med nettet, tv, eller hva du vil.

Når det er helt tørt vasker du håret med blå/lilla shampo og bruk en lillakur som du lar sitte min 15 min, og skyll ut +balsam til slutt.

For ekstra effekt så bruk fudge hot head violet leave in skum.

Jeg får masse skryt for hårfargen min pga dette.

Ellers tar jeg etterveksten hos frisøren.

Anonymous poster hash: 2cc72...5ba

• Liker 1
Skrevet

Kjøp deg fudge sin blå shampoo! Beste på markedet!! Lover!!

Anonymous poster hash: 0cf63...76b

Skrevet (endret)

Enig!! Men hadde dratt ut blekingen i lengdene... så du ikke blir helt hvit på toppen iforhold til resten av håret.. så kan du bruke lillashampo etterpå :) Endret av tørkestativ
Skrevet

Har denne selv, håret blir ikke lysere av denne men kaldere og på grensen til grått. 

Skrevet

Alle som bleker håret MÅ kure det ca en gang i uken for å holde det nogenlunde friskt!
Da skal det ikke være noe problem å bruke lillasjampoo for å få en kaldere farge!

Hilsen frisør

Anonymous poster hash: 78f95...269
Skrevet

Alle som bleker håret MÅ kure det ca en gang i uken for å holde det nogenlunde friskt!

Da skal det ikke være noe problem å bruke lillasjampoo for å få en kaldere farge!

Hilsen frisør

Gjør det noe om man kurer det oftere og gjør det noe om man lar vær å bruke balsam etter proteinkur?  Håret mitt er tynt og blir ekstra "flyete" og vanskelig å style om jeg bruker balsam.

Skrevet

Hilsen frisør

Bruke kur istedenfor balsam er også lurt.

Og olje i tuppene.

Anonymous poster hash: 2cc72...5ba

• Liker 1
Skrevet

Gjør det noe om man kurer det oftere og gjør det noe om man lar vær å bruke balsam etter proteinkur?  Håret mitt er tynt og blir ekstra "flyete" og vanskelig å style om jeg bruker balsam.

Man burde ikke kure det for ofte da håret kan bli veldig mettet a det, og i så fall ikke med samme kur, personlig veksler jeg mellom proteinkur og fuktighetskur.

Du burde gå til en frisør og få en balsam som er tilpasset ditt behov, balsam er nøvendig for å lukke skjellagene i håret slik at de ikke står åpne for slitasje

Hilsen frisøren

Skrevet (endret)

Har denne selv, håret blir ikke lysere av denne men kaldere og på grensen til grått.

Lillashampo skal jo ikke gjøre håret lysere, men kaldere. Hvis det blir grått så kan det være lurt å prøve en annen ja :) fudge sin er veldig sterk... Endret av tørkestativ
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...