Gå til innhold

Jeg vurderer en clithood piercing. Er det bedre nytelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gir det en bedre seksuell nytelse når man har det? :)

Anonymous poster hash: 2bda0...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det.

Men jeg tar den ut under sex, den kan nemlig hekte seg fast i forhuden til mannen om han tar meg bakfra og "bommer" dersom det går litt fort for seg. Det gjør VONDT, for da blir den rullet inn i forhuden til mannen i det han støter fremover! :S

I misjonær kan den også bli litt plagsom ved at den blir dratt i når kroppene gnisser mot hverandre.

Ved oralsex er det OK, men gir ingen ekstra nytelse.

Og når jeg onanerer må jeg ta den ut fordi jeg ikke finner punktet på klitoris som jeg liker best å treffe når jeg onanerer dersom jeg har den i.

Men som pynt er den dritfin!!!!

Anonymous poster hash: 074c7...697
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som pynt er den dritfin!!!!

Hvor mange er det du går rundt og viser fitta til egentlig? 

Anonymous poster hash: 9b1eb...0f3

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg selv.

Hvordan det?

Puppene mine er også dritfine. Betyr ikke at jeg viser de til alle.

For et saklig innlegg...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en del studioer som ikke gir dette... Og selvsagt mange som gjør det. Da jeg piercet navlen (ja det er mange år siden og jeg var 16 og dum), da sa hun at hun nektet å gjøre dette med mindre det var fordi folk hadde lite eller ingen følelse der nede :)

Du kan risikere ganske mye ved å gjøre det så jeg ville tenkt meg nøye om, men om du syntes det er pent og vil ta sjansen så må da det være helt ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del studioer som ikke gir dette... Og selvsagt mange som gjør det. Da jeg piercet navlen (ja det er mange år siden og jeg var 16 og dum), da sa hun at hun nektet å gjøre dette med mindre det var fordi folk hadde lite eller ingen følelse der nede :)

Du kan risikere ganske mye ved å gjøre det så jeg ville tenkt meg nøye om, men om du syntes det er pent og vil ta sjansen så må da det være helt ok :)

Det forskjell på clitHOOD piercing og Clit piercing.

Clit piercing er det få (om noen) som gjør i Norge. ClitHOOD er det mange som gjør. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forskjell på clitHOOD piercing og Clit piercing.

Clit piercing er det få (om noen) som gjør i Norge. ClitHOOD er det mange som gjør. :)

Aha. Jeg kan lite om sånt... hva er forskjellen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clithood er "forhuden" til klitoris, mens clit er selve klitoris. Forskjellen tilsvarer piercing gjennom forhud og gjennom penishodet på menn - og det er en stor forskjell, spesielt i risiko ved å treffe sentrale nerver...

Anonymous poster hash: 411a1...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClitHOOD sitter bare i hetta over klitoris, den sitter altså i ganske følelsesløs hud. Som en navlepiercing.

Mens Clit piercing sitter i selve klitoris, gjennom alle nervene. Derfor kan du miste følelsen av å gjennomføre dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clithood er "forhuden" til klitoris, mens clit er selve klitoris. Forskjellen tilsvarer piercing gjennom forhud og gjennom penishodet på menn - og det er en stor forskjell, spesielt i risiko ved å treffe sentrale nerver...

Anonymous poster hash: 411a1...719

Aha! Da er jeg med. Men det er likevel stor infeksjonsrisiko så jeg ville tenkt meg nøye om. Er du ikke redd den plutselig skal bli revet av under sex? Kanskje jeg er paranoid, men det er slikt jeg tenker på  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Da er jeg med. Men det er likevel stor infeksjonsrisiko så jeg ville tenkt meg nøye om. Er du ikke redd den plutselig skal bli revet av under sex? Kanskje jeg er paranoid, men det er slikt jeg tenker på  :fnise:

Jo, og den har som nevnt hengt seg opp nok ganger til at jeg nå tar den ut om det blir for heftig. ;)

Men infeksjonsfaren er ganske liten. Dersom man har normal hygiene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, og den har som nevnt hengt seg opp nok ganger til at jeg nå tar den ut om det blir for heftig. ;)

Men infeksjonsfaren er ganske liten. Dersom man har normal hygiene... ;)

Hehe :) Jaja. Så lenge du trives med det, så er det bare å gi blanke blaffen i hva andre måtte mene :) Det er din kropp og ditt valg... heldigvis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig kommentar. De fleste som tar tatoveringer tar de også utelukkende for sin egen del, med et personlig budskap/symbol og ofte på steder de ikke viser frem til andre.

Anonymous poster hash: 16fde...8b8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig kommentar. De fleste som tar tatoveringer tar de også utelukkende for sin egen del, med et personlig budskap/symbol og ofte på steder de ikke viser frem til andre.

Anonymous poster hash: 16fde...8b8

Så du har tatt en piercing i musa som et personlig budskap... Budskapet er "jeg er billig som f...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg mann, men jeg tviler virkelig på at det gir noen økt nytelse. Dersom nytelsen øker, er det vel helst i hodet. Skjønner godt at noen vurderer det som pynt for seg selv og/eller kjæresten, men for å øke nytelsen; tviler.

Anonymous poster hash: 2d3d9...6df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde få sjekket deg om du sliter med nytelsen og må ty til piercinger.

Anonymous poster hash: 8114d...e8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...