AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Annette Haga aka nettenestea har laget kolleksjon for Nelly.com. Står mer på bloggen hennes. Etter den første posten fikk jeg ganske høye forventninger, syntes spesielt den blå paljett-jumpsuiten var utrolig fin. Ble litt skuffet etter andre innlegget, synes bl.a skoene hun hadde laget var tacky. Og de klærne modellen hadde på seg var ikke spesielt imponerende. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 45fa9...a40 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Sjekket nå. Playsuiten ser superfin ut, ja! Synes kanskje ikke skoene var harry, men definitivt ikke pene. De to siste kjolene derimot, med paljetter osv, synes jeg var tacky. Ville nok forventet litt mer av en kolleksjon laget av henne. Synes vanligvis hun har en veldig pen stil, og er innom bloggen ca. en gang i uken. Anonymous poster hash: 0db7f...a3f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Synes det var veldig klassisk nelly; kjempekorte kjoler, paljetter, Raymon, polyester og egentlig litt tacky. Føler det er noe man har sett 1000 ganger før; just another kolleksjon fra nelly. Synes virkelig ikke hun har satt noe særpreg på kolleksjonen...tror nok egentlig hun bare har satt navnet sitt på noen utvalgte klær som nelly hadde masseprodusert fra før også kaller de det en kolleksjon selvom hun ikke har designet... Synd for hun har god smak og kunne fått til noe bra med de riktige folkene rundt seg Anonymous poster hash: 183f9...c94
FantasDick Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Playsuiten var kul, likte aztec-kjolen også, men føler vi har "sett det før" og resten var grusomt.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Ble litt skuffa. Nesten alt er jo lagd for tynne 20 år gamle partyjenter, føles det ut som. Noe av det var fint, men det ser ut som om flere av plaggene er lagd for å vise mest mulig hud. Ikke at det er noe galt i å vise litt hud, men jeg ville ikke vært komfortabel i de fleste plaggene hun har laget dessverre.Anonymous poster hash: d2476...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Ble litt skuffa. Nesten alt er jo lagd for tynne 20 år gamle partyjenter, føles det ut som. Noe av det var fint, men det ser ut som om flere av plaggene er lagd for å vise mest mulig hud. Ikke at det er noe galt i å vise litt hud, men jeg ville ikke vært komfortabel i de fleste plaggene hun har laget dessverre.Anonymous poster hash: d2476...d4e Det er jo kundegruppen til Nelly. Anonymous poster hash: 77e9c...a4a 3
Gjest Vimme Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 Synes også dette er noe man har sett før, ikke mye nytt akkurat. Hadde helt glemt bloggen hennes jeg, hver gang jeg har sjekket den tidligere så har hun vært på ferie og ligger i bikini og spiser frukt. Jeg leste bloggen hennes før.. men så en gang reklamerte hun for et par sko i et innlegg som jeg likte. Jeg var litt usikker på om jeg skulle kjøpe dem og ville vente litt for å se de på henne flere ganger. Men hun brukte dem aldri igjen, kun i reklameinnlegget. Da skjønte jeg litt mer at denne bloggeren også er "kjøpt og betalt", bruker ting kun for å betalt og det innrømte hun faktisk på en måte selv også da jeg skrev og etterlyste skoene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå