AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Nå trenger jeg råd fra dere! Jeg har vært syk lenge og har mistet 20 kg på litt over et år, og det har tatt på. En ting er at øyenvippene mine er blitt mindre tette, kortere og sprøere. Er det noe jeg kan gjøre med det? Da sykdommen min er hormonell (nevroendokrin kreft), blir det mye gråting i løpet av dagen, skal ikke mye til før hele min verden faller sammen. Og det er ikke lett med øyensminke, er det noe jeg kan gjøre med det? Jeg er jo så glad i å pynte meg og verden blir et greiere sted når jeg ser litt fresh ut. Takknemlig for for gode råd. Ps, jeg har ikke verdens beste økonomi, men er villig til å hoste opp litt ekstra fra lommeboka for gode produkter Anonymous poster hash: 1d51f...186
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Det er nye bra i Koreansk kosmetikk. Det er en lang tråd om det her inne. Dessuten kan du prøve ut Etude house lash serum for vippene dine :-) Anonymous poster hash: a5fab...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Det er nye bra i Koreansk kosmetikk. Det er en lang tråd om det her inne. Dessuten kan du prøve ut Etude house lash serum for vippene dine :-)Anonymous poster hash: a5fab...1d8 Takk Anonymous poster hash: 1d51f...186
tørkestativ Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Mange påstår at lakserolje funker like bra som vippeserum. Har ikke prøvd det selv, men det er jo verdt å teste da det ikke er særlig dyrt. Hvis du ikke vil bruke øyesminke osv pga gråting, men likevel vil føle deg litt fresh og fin, kan vippeextension være en ide? 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Det er nye bra i Koreansk kosmetikk. Det er en lang tråd om det her inne. Dessuten kan du prøve ut Etude house lash serum for vippene dine :-)Anonymous poster hash: a5fab...1d8 det stemmer. helt sykt god. Anonymous poster hash: 9c8b3...722
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Mange påstår at lakserolje funker like bra som vippeserum. Har ikke prøvd det selv, men det er jo verdt å teste da det ikke er særlig dyrt. Hvis du ikke vil bruke øyesminke osv pga gråting, men likevel vil føle deg litt fresh og fin, kan vippeextension være en ide? Takk til deg og . Vippeextensjon skal jeg jammen meg undersøke! Øyenskygge, kajal og sverte blir et søl uten like i løpet av dagen, så det kan kanskje hjelpe . Lakseolje kan jo prøves, det er verdt et forsøk. Nå har jeg skrevet ei liste over forslagene, lørdag skal jeg treffe ei venninne, så ordner hun opp for meg. Heldige meg . Anonymous poster hash: 1d51f...186
tørkestativ Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Takk til deg og . Vippeextensjon skal jeg jammen meg undersøke! Øyenskygge, kajal og sverte blir et søl uten like i løpet av dagen, så det kan kanskje hjelpe . Lakseolje kan jo prøves, det er verdt et forsøk. Nå har jeg skrevet ei liste over forslagene, lørdag skal jeg treffe ei venninne, så ordner hun opp for meg. Heldige meg .Anonymous poster hash: 1d51f...186 bare hyggelig:) skal nevnes at extensions kan slite på vippene da, så det kan muligens gå hardt utover dine egne, siden de er få, korte og sprøe.. men nå eg ikke jeg ekspert, og har ikke hatt det selv, så best svar får du nok i salong og vær kritisk til hvem du velger...har fått inntrykk av at det er flere useriøse som ikke er særlig flinke
artigsjokk Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har en mascara som heter False Lash Effect Waterproof fra Max Factor. Synes ikke den gir så fine vipper, men herrejemini, så vannfast den er! Du vil nok fortsatt oppleve at hvis du gråter store mengder, så får du "gråtevipper" (vippene samler seg i tre-fire store tjafser, du vet) hvis ikke du suger opp nok vann fra øyekroken med en serviett, men panda, det blir du ikke. Har grått masse og det renner ikke farge noen steder i alle fall. Den er tilsvarende vanskelig å fjerne når den skal fjernes.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 bare hyggelig:) skal nevnes at extensions kan slite på vippene da, så det kan muligens gå hardt utover dine egne, siden de er få, korte og sprøe.. men nå eg ikke jeg ekspert, og har ikke hatt det selv, så best svar får du nok i salong og vær kritisk til hvem du velger...har fått inntrykk av at det er flere useriøse som ikke er særlig flinke Jeg har en mascara som heter False Lash Effect Waterproof fra Max Factor. Synes ikke den gir så fine vipper, men herrejemini, så vannfast den er! Du vil nok fortsatt oppleve at hvis du gråter store mengder, så får du "gråtevipper" (vippene samler seg i tre-fire store tjafser, du vet) hvis ikke du suger opp nok vann fra øyekroken med en serviett, men panda, det blir du ikke. Har grått masse og det renner ikke farge noen steder i alle fall. Den er tilsvarende vanskelig å fjerne når den skal fjernes. Tusen takk. Ja, de vippene er virkelig blitt annerledes. I en periode var det ei glippe på flere millimeter . Men det har faktisk blitt bedre. Jeg skal forhøre meg angående salong-takk for det tipset Skal kjøpe den fra Max Factor, den bestiller jeg på nett . Jeg har ingen kontroll på disse tårene, begynner lett å gråte om jeg ser en fin hund, noen som har en gammel bil (da synes jeg synd på dem ), triste øyne eller om noen går alene ( da tror jeg at de er ensomme). Ikke få tårer som har kommet når jeg leser om ensomme her inne, gråter så tårene spretter . Stakkars mannen min blir jo helt fortvilet Anonymous poster hash: 1d51f...186
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Etude house serumet koster 40kr, så verdt å prøve den synes jeg. Kan kjøpes på ebay :-) jeg merker forskjell på 14dager. Og så kan du jo bare farge vippene, kanskje det hjelper litt også. Da blir det ikke klumper om du gråter. Anonymous poster hash: a5fab...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 Angående lakserolje som vippeserum. IKKE kjøp hva som helst!! Kjøp den som heter ricinusolje , kaldpresset fra apoteket. Ellers spør du etter castor olje som er det samme. Det er den som har effekt på hårvekst og vipper og bryn. Ellers kan du jo melde deg som modell for de som driver med tattoveringsminke og få tattovert inn eyeliner for å se mer våken ut :-) Sjekk ut sol permanent makeup. De er flinke! Anonymous poster hash: ab6ab...efa 2
tørkestativ Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 Angående lakserolje som vippeserum. IKKE kjøp hva som helst!! Kjøp den som heter ricinusolje , kaldpresset fra apoteket. Ellers spør du etter castor olje som er det samme. Det er den som har effekt på hårvekst og vipper og bryn. Ellers kan du jo melde deg som modell for de som driver med tattoveringsminke og få tattovert inn eyeliner for å se mer våken ut :-) Sjekk ut sol permanent makeup. De er flinke! Anonymous poster hash: ab6ab...efa Hjelper ikke pukka castor oil også på hårvekst? Har hørt mye om den hvertfall 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #13 Skrevet 8. oktober 2015 Hjelper ikke pukka castor oil også på hårvekst? Har hørt mye om den hvertfall Vet ikke åssen pukka sin castor oil er. Men det skal fungere på hårvekst uansett. Massere litt i hodebunn om kvelden og vaske av på mårran. Jeg bruker q-tip og tar langs vipperoten. Hver kveld.. Litt over en uke siden jeg begynte så vet ikke åssen det funker enda. Men det er dokumentert effekt vet jeg. Tenk en sånn flaske varer ganske lenge og er under 200 kr på apoteket, og de serumene som koster opp i 2000 kr som varer noen uker... Som gjør samme nytten. Billig er bra :-) Anonymous poster hash: ab6ab...efa 2
Djungelvrål Skrevet 8. oktober 2015 #14 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har brukt lakserolje på brynene i 2 år og ser bare en ørliten forskjell. Ikke forvent for mye. Bruker vippeserumet til Iglow nå på både vipper og bryn. Bare brukt det i litt over 2 uker og ser ikke forskjell enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå