Frøkenfryd30 Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Hei. Tok en graviditetstest istad, kom opp 2 streker, men teststreken var dobbel så tykk som kontrollstreken. Virket som den fløt litt utover :/ Er det noe feil ved den da? Det er slike billige teststrimler fra Ebay. Brukt de i et halvår nå, alle har vært blendahvite, men ble litt i tvil når jeg fikk to røde, meen streken var helt snål. .
Frøkenfryd30 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2015 Her er bilde. Streken kom 2-3min etter jeg hadde tissa.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 jeg har alltid fått høre at "strek er strek". men for å være sikker ville jeg tatt en ny en med en bedre test i morgen tidlig slik at du får morgenurinen Anonymous poster hash: 23405...6b3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Har du flere tester? Isåfall ville jeg tatt en til med en gang. Hvis ikke kjøper du en test på apoteket og tar med morgenurin i morgen tidligAnonymous poster hash: 6e768...a80
Frøkenfryd30 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2015 Har 2 tester til liggende. En slik som jeg har tatt, pluss en fra rfsu. Skal ta på nytt etterpå. Tømt jo ut koppen etter å ha duppet den nedi, så får vente noen timer. Men takk for svar
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Har du tatt ny test? Anonymous poster hash: fd1f2...739
Frøkenfryd30 Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2015 Tok ny test i dag. Jeg ser noe som skimter, men mest sannsynlig en skygge. Spottet bittelitt i morges, har ikke vært noe mer siden, men slimer litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå