AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Tittelen forklarer seg selv. Hva er den beste matta til yoga? Anonymous poster hash: 3b45b...a7d
MissLucy Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Er du på jakt etter et bestemt merke eller modell, eller hvilke egenskaper den skal ha?
Gjest SykkelJenny Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har en Evolution Yoga Mad og den er kjempegod. Har den med meg på trening flere dager i uken så den er lett og bære med seg - samtidig er den stødig og god å trene på.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg er nokså nybegynner i yoga (andre året nå), men er opptatt av å ha utstyr av god kvalitet, fordi dårlig utstyr når man er nybegynner er drepen på motivasjonen er min erfaring. Først prøvde jeg å gjøre yoga på pilatesmatten min fra Nike, og det funker ikke. Selv om den er tynn, er den for myk for yoga, så man synker nedi og sklir. Kjøpte en naturgummimatte fra Jade istedet. Den er kjempegod, tynn, stødig og lett. I tillegg har jeg Black mat fra manduca, som mange kaller verdens beste yogamatte. Den er dyr, men har livstidsgaranti. Den er tykk, men stødig. Det tar ganske lang tid å "innvie" den, så den er fortsatt litt glatt etter et par måneders bruk. Altfor tung og tykk til at jeg ville tatt den med meg under armen, så av de to holder jeg nok en knapp på Jadematten.Anonymous poster hash: dec93...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå