Gjest Morea Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Hei! Nå må jeg få sett å registrere meg, men er i utlandet for tiden, med en PC jeg ikke har lov til å gjøre sånt på .... :cry: Saken er at da jeg sto foran speilet i dag tidlig var ansiktskremen min plutselig tom. Den harket ut noen usle dråper, men så var det stopp på gavmildheten. Den er med sånn pumpeflaske. Jeg er ganske så blakk. Min kjære mor kommer på besøk om litt. Dere ser koplingen ikke sant. Jeg trenger altså tips til hvilken krem hun skal kjøpe. Den jeg har nå er Elisabeth Arden Extreme Conditioning, men den er litt for feit synes jeg, selv om jeg liker litt fuktige kremer. Tidligere har jeg for det meste brukt diverse Clarins som jeg ikke er så fornøyd med, og andre kremer fra E.A., som jeg liker bedre. Jeg har ikke noen store problemer med huden, (litt synlige porer på nesa bare) og jeg vil gjerne ha en som det er lett å legge sminke over. Jeg må også tilføye at det er ganske forurenset her, og fremdeles ganske varmt (30 grader). Uansett om det blir litt kjøligere fremover vil det være ganske tørr luft. Jeg skal i allefall ikke ha en slik pumpeflaske som gir meg sjokk på morran! Nå må jeg ut å kjøpe sag nå da sikkert, for å få åpna flaska og skrapt ut de siste restene. :-?
Gjest Ethereal Skrevet 23. september 2004 #2 Skrevet 23. september 2004 Hvis du vil fortsette med EA, synes jeg Perpetual Moisture er kjempefin. Den er rik på fuktighet, men ikke så veldig fet.
Gjest Morea Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 Tusen takk for tipset! Jeg liker Elisabeth Arden kremene svært godt. Men prøver også gjerne noe nytt. :-)
Gjest Cuddly Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 Jeg vil anbefale Skin Smoothing Cream fra Dermalogica. Den er kjempedeilig; ikke for fet, bare masse fukt og pleie :-)
Gjest Ethereal Skrevet 23. september 2004 #5 Skrevet 23. september 2004 Jeg vil anbefale Skin Smoothing Cream fra Dermalogica. Den er kjempedeilig; ikke for fet, bare masse fukt og pleie :-) Jeg tenkte bare at hvis moren hennes skulle kjøpe noe på tax free-butikken på veien....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå