Gjest 32-årig kvinne Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Hypotetisk: Hvis noen av dere voksne og modne jentene/kvinnene tilfeldigvis havnet i en seksuell situasjon med en gutt på 16 år, det var en OK gutt, og han var veldig kåt, hadde skikkelig ståp***, og viste at han hadde veldig lyst på dere. Hadde dere blitt opphisset av det?
Gjest dame 34 år Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 jeg har chattet med en gutt (15-16) på nettet som var seriøst deilig - han hadde jeg lyst på.... Vet ikke om jeg hadde gjennomført det hvis jeg virkelig fikk anledningen (han bodde langt unna meg) men jeg lekte absolutt med tanken :oops:
LilleBille Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 NEI.. - men så ville jeg uansett ikke havnet i en sånn situasjon med et barn... Noe jeg anser en gutt på 16 år være i forhold til en voksen.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #6 Skrevet 23. september 2004 Hadde ikke tenkt tanken en gang!
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #7 Skrevet 23. september 2004 Som lillebille skrev- Jeg ville heller aldri satt meg i en sklik situasjon. Skru på flisa , hadde du synes det var ok at en mann på 32 hadde sex med en 16åring ?
Gjest .. Skrevet 23. september 2004 #8 Skrevet 23. september 2004 til hu som var 34 og chatet med gutt på 15-16: sa du til han hvor gammel du var? Men en gang hen sa hvor gammel han var..som sikkert varganske tidelig, budre du gått vekk fra han. Din gamle gris..hmm
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #9 Skrevet 23. september 2004 Sånn hypotetisk: Hvis jeg var en 16 år gammel gutt som satt hjemme og nappet på en gradvis større løk samtidig som jeg surfet på Kg og gjerne ville ha noen nappete svar fra dere modne kvinner, ville dere ha svart meg da? Bare sånn hypotetisk, altså?
Gjest Fighter Skrevet 23. september 2004 #10 Skrevet 23. september 2004 Som lillebille skrev- Jeg ville heller aldri satt meg i en sklik situasjon. Skru på flisa , hadde du synes det var ok at en mann på 32 hadde sex med en 16åring ? Jeg renger med at folk ville sett på han som en gammel gris da. Og, nei, det kunne ikke falle meg inn å ligge med en på 16.
Sandman Skrevet 23. september 2004 #12 Skrevet 23. september 2004 Sånn hypotetisk: Hvis jeg var en 16 år gammel gutt som satt hjemme og nappet på en gradvis større løk samtidig som jeg surfet på Kg og gjerne ville ha noen nappete svar fra dere modne kvinner, ville dere ha svart meg da? Bare sånn hypotetisk, altså? ...du har et poeng, Trøff... ...hvis man graver litt bakover i hukommelsen, til 16-års stadiet, så syns jeg å huske at jevnaldrende jenter ikke i særlig grad ble betraktet som seksuelle vesener, sammenlignet med de virkelig gamle jentene på 24-25 år....
Sofia Skrevet 23. september 2004 #13 Skrevet 23. september 2004 Å flørte med noen som er såpass ung i forhold til megselv, ville jeg normalt ha sett på som totalt utenkelig. Men jeg havnet i en slik situasjon tidligere i år. Det var overhodet ikke noe hverken jeg eller han planla. Det ble bare slik i samtale med flere andre voksne. Han er den eneste ungdommen i et voksenmiljø.. Vi ble sittende å prate og fleipe, og det ble drukket alkohol. Vi var de eneste som ble sittende igjen etter en stund, og samtalen dreide pånytt inn på sex. Jeg innrømmer at jeg ble opphisset ... Men gjorde ingenting annet enn å gi han en nattaklem, og si at den jenta som får han, er heldig.. Jeg lot ikke han merke at jeg var blitt berørt.. Tanken på en mann og en jente på 16 var det som fikk meg til å bli fornuftig og ta til vett..
Gjest Ninakanin Skrevet 23. september 2004 #14 Skrevet 23. september 2004 Ei venninne av meg er gift med en mann som er 22 år eldre! De traff hverandre når hun var sytten.. Selvfølgelig var det en del reaksjoner, men ikke nå lengre! Nå er hun 23, og de har det helt fint! Og søsteren min hadde et forhold til en gutt på 19 da hun selv var 30. Hun sa det riktignok ikke til mamma da.. Selv vet jeg ikke helt hva jeg synes. Men jeg hadde nok ikke tenkt tanken selv!
Gjest jente 22 Skrevet 23. september 2004 #15 Skrevet 23. september 2004 Hypotetisk: ? Hei Du!! Jeg er en jente på 22 år, og jeg synest gutter på 17 kan være litt spennende. Fantaserer ofte om at jeg suger dem, ronker dem, rir dem...Ja, med andre ord er den guddinnen i senga! Og vet du? Det tenner meg! Jeg har aldri hatt sex med disse unge guttene. Omgås ikke disse unge guttene, men tanken frister. Men vet ikke om jeg hadde "turt" å ha sex med dem, hvis jeg fikk sjansen. Kanskje jeg bare holder meg til fantasien? Men, jeg synest igrunn det er litt rart at det er så få kvinner som tenner på yngre gutter. Nå snakker jeg ikke om at damer på 30 skal tenne på gutter, men det virker for meg ut som at mange kvinner rett og slett ikke kan tenne på en gutt som er noen år yngre enn seg. Selv synest jeg menn på 30 kan friste, dersom de er sexy, men kunne aldri hatt et forhold til en mann på nærmere 30. Synest det høres for seriøst ut. Men kunne nok hatt sex med han, dersom han var sexy Men, jeg synes gutter er vakrest når de er under 27-28 år. For når jeg ser på mange av dagens menn, så synest jeg mange begynner å forfalle tidlig i 20 årene. Og jeg synest det er trist å se gutter som ikke tar mer vare på kroppen sin når de er så unge. Tenker bare på hvordan de må se ut når de blir eldre! NEi, unge gutter faller best i smak hos meg, men så er jeg jo litt ung selv også
Gjest Valhalla Skrevet 23. september 2004 #16 Skrevet 23. september 2004 Hadde jeg fått et slikt tilbud da jeg var 16 ville jeg blitt glad og fornøyd.
Brunhilde Skrevet 23. september 2004 #17 Skrevet 23. september 2004 Skal vi se....Jeg tror ikke det, nei, men hvis han hadde vært 26....
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #18 Skrevet 23. september 2004 Tanken på en mann og en jente på 16 var det som fikk meg til å bli fornuftig og ta til vett.. Trodde "Sofia" er en kvinne på KG (og ikke en mann...?)
Gjest RomeoBoy19 Skrevet 23. september 2004 #19 Skrevet 23. september 2004 Hei! Jeg er en gutt på 19 år, og det hender at jeg fantaserer på jenter som er litt eldre enn meg. Men damer, hvis dere hadde møtt en gutt på 16 år som var attraktiv, i en by langt unna der du bor, hvor du ikke kjenner noen, ville du da ikke tatt han med på hotellet å gitt han en runde? Jeg hadde ihvertfall blitt med en dame på 30 opp på rommet, hvis hun var attraktiv og ville hatt meg, det er helt sant
Sofia Skrevet 24. september 2004 #20 Skrevet 24. september 2004 Trodde "Sofia" er en kvinne på KG (og ikke en mann...?) :o Jeg er da kvinne nok jeg.... Du misforstod meg bare. Det gikk opp for meg at det var gale tanker jeg hadde når jeg fikk bilder i hodet av en mann og en jente på 16..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå