AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Hei Er det normalt å ha så mye utflod? Og i gul /brun farge? Dette truseinnlegget har jeg brukt i 24 timer. Er det normalt å ha så mye utflod?Anonymous poster hash: e141e...cad
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Anonymous poster hash: e141e...cad Sorry glemte å ta med bildet Anonymous poster hash: e141e...cad
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har aldri opplevd dette, så jeg kan ikke svare utenom at jeg selv aldri har hatt så mye utflod, og ikke i den fargen. Anonymous poster hash: 0e290...c5a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Ts her jeg pleier å ha en god del utflod. Er litt gul i fargen. Men noen ganger har jeg sånn som det er på bildet. Jeg fikk også litt sjokk når jeg gikk på do imorges. Og jeg klarer heller ikke å bli gravid da. Har prøvd i 2 år. Kan utflod være årsaken?Anonymous poster hash: e141e...cad
Vedil Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Om du bytter truseinnlegg litt oftere så vil det ikke være så ekstremt... 24t med SAMME innlegg er noget nasty. Ikke bare det, men lukt og infeksjoner kan vel være en risiko også. Btw, har du brukt p-sprøyte tidligere? 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Om du bytter truseinnlegg litt oftere så vil det ikke være så ekstremt... 24t med SAMME innlegg er noget nasty. Ikke bare det, men lukt og infeksjoner kan vel være en risiko også. Btw, har du brukt p-sprøyte tidligere? Takk for svaret Ok. Skal skifte 2-3 ganger daglig. Nei har aldri brukt prevensjon. Jeg ønsker barn. TsAnonymous poster hash: e141e...cad
Vedil Skrevet 7. oktober 2015 #8 Skrevet 7. oktober 2015 Takk for svaret Ok. Skal skifte 2-3 ganger daglig. Nei har aldri brukt prevensjon. Jeg ønsker barn. TsAnonymous poster hash: e141e...cad Da ville jeg anbefalt deg å reise til legen for å sjekke om du faktisk har mulighet til å bli gravid. Om du ikke bruker noe, og det ikke har blitt noe etter 2 år, så ville jeg undersøkt asap. Ikke bare du, men partneren din burde også få sjekket seg. Den kan gå begge veier. Ville også sjekket for eventuelle kjønnssykdommer. Når det kommer til utfloden, så vil jeg tro at det er veeeldig individuelt ifht mengde og farge. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #9 Skrevet 7. oktober 2015 Skift truseinlegg oftere! Og test deg for klamydia!Anonymous poster hash: 8b221...a24 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Det der er ikke normalt, så mer ut som en renselse etter fødselAnonymous poster hash: 56db5...164
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #11 Skrevet 10. oktober 2015 Det der er ikke normalt, så mer ut som en renselse etter fødselAnonymous poster hash: 56db5...164 Hva kan det være? Jeg har nylig vært hos gynekolog. Han skulle ha nevnt noe hvis det hadde vært noe der.Anonymous poster hash: e141e...cad
Lilla-dings Skrevet 10. oktober 2015 #12 Skrevet 10. oktober 2015 24 timer med samme truseinnlegg? Skulle jeg brukt truseinnlegg i et døgn hadde jeg nok skiftet minst 4 ganger på dagtid. Og ja, test deg for sykdommer, sopp, infeksjoner etc.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #13 Skrevet 10. oktober 2015 Spotting er ikke uvanlig, men å legge ut bilde av et møkkete truseinnlegg du har brukt i 24 timer på et forum, DET er ikke normalt. Anonymous poster hash: 70f47...e45 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå